Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TAK pojďme...

18. 04. 2000
3
0
1114
Autor
Tanizaki

V kouři mých nejistot já stále hledám pevný bod (průsečík nekonečna určuje Tvoje tečna) Roviny sklání hlavu vyzouvají si střevíčky zas v Tvojí krvi plavu když hledám kolíčky... Připnu Tě na šňůru a nechám volně vlát můžeš si sušiti kůru a můžeš mi i lát... Chceš dolů? Pojď, jsi volný! Nevidíš že všechno je jen fikce? Já stojím pevně -bod je kolmý k základně víry- (rozhodni se!) I Tvoje tečna stabilní je a víc než mohla bych kdy říct ---Tvůj kořen v zemi neuhnije--- Tak pojďme dál.... (a půjdem vstříc) ...
Saxanka
28. 05. 2000
Dát tip
jej teda Tanizaki ted jsi mne překvapila No ne že by jsi mne nepřekvapovala stále,ale tohle je výborný,fakt TIP

Sarken
03. 05. 2000
Dát tip
eh, že by i matika měla smysl?

PS
20. 04. 2000
Dát tip
Uhh... Tak teď mi skoro zaskočilo od nadšení! (A to se mi teda ještě nikdy nestalo!) No nemá cenu se tu rozplývat nad jasným TIPem... :o))) (vítej na seznamu oblíbených autorů :o)

Print
19. 04. 2000
Dát tip
***eh***!

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
jojo :-))

Jákob
19. 04. 2000
Dát tip
líbí moc :o)

mandinka
18. 04. 2000
Dát tip
no nee.... to je tak ...tak pekne neskutecny. Takovy volny, pohodovy a svobodny :) Nevim jak to vyjadrit, ale moc se mi to libi :)

Bříza
18. 04. 2000
Dát tip
:c)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru