Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sporna dila

08. 01. 2003
0
0
2438
Autor
Olda

prosim komentar adminu jak by se zachovali k temto dilum

ja svuj nazor mam ;-)

 

http://www.pismak.cz/dilo.php?num=71394

http://www.pismak.cz/dilo.php?num=71209


JohnieBass
30. 01. 2003
Dát tip
K tomu 1.- tedy..../71394: Myslím si, že by to mohl někdo i T-Mobile právně napadnout, že js to snaha o poškození dobrého jména právnické osoby za ůčelem prosazení zavádějících infomací. K 2.:Vím o co šlo, šlo o reakci na Lyrykovu rozpravu o plevelném díle, kterýžto jeho názor já nepodporuji a také jsem Lyrykovi napsal co si o tom jeho návrhu myslím a to naprosto slušně. Tak jak to Lyryk naformuloval to vyznělo dost provokativně i když si mylím , že to nebyl vyloženě úmysl. Mnoho lidí tím bylo dost rozčileno a dotčeno a mnohdy si mylsím, že "právem". JB

nin
16. 01. 2003
Dát tip
Já myslim, že tohle už je prodiskutovaný ve Výběr v upoutávkách po přihlášení.

Kalim
16. 01. 2003
Dát tip
To druhý s tím sluníčkem by se dalo brát jako báseň (grafická). Mazat klidně, ale jen, bude-li autor souhlasit a chtít. (myslím totiž, že bude stačit upozornit a autor to přehodnotí, možná, ale nesleví. I tak tu jistá šance na odstřel je.)

Olda
15. 01. 2003
Dát tip
Ja si z toho teda beru (krom dskuze se Zdenkem) ze nemam jasno v nicem. Ten novej typ dila, kterej by mel pokryvat ty NElit. a NEkult veci sem rozdiskutoval jinde.

Ehm... Já se kaju, na písmáka jsem teď qůli nepřítomnost o prázdninách ani nešáhl... Kdo je Admin? Je to něco nevého či cosi, co jsem ještě wůbec nestačil zaregistrovat? Btw, T-Mobile, akce proti McDonalds a podobné...jsem proti, leda opravdu zřídit kategorii mimo lit. . Ale sluníčko se mi líbí, a nevim, o co je literárnější, než třeba můj letní větráček, kterej se líbil. Tak:-) Heaven ice day*

Wopi
13. 01. 2003
Dát tip
blamáž tu je, ale díváš se špatným směrem

Wopi
13. 01. 2003
Dát tip
úplně nejlepší je, když má někdo plno řečí a upoutávek, jak by se měla zvednout úroveň serveru, ale když se o to někdo opravdu snaží, tak umí jen shazovat kdyby sis radši všechno pořádně přečet a zkusil se zamyslet

Lyryk
13. 01. 2003
Dát tip
koukám, že tady to končí vždycky napůl cesty... nic - nic - nic je mi líto, ale nehodlám nadále spolupracovat na Písmáku nehodlám nadále působit ani jako redaktor a nebojte - nehodlám už nikdy psát sem Upoutávky mrhat energií na kritiky a recenze, který tu stejně nemají své místo a řádnou důležitost

Armand
13. 01. 2003
Dát tip
Wopi, Lyryk: co kdybyste to uklidnili? Máme tu na něčem spolupracovat ne? Nebo máte pocit, že je třeba se bít o to co je obsahem upoutávek? Přestal bych mrhat energií - zejména na nepodstatné výtky a nepodstatná následná gesta - pak by ji třeba více zbylo na tu literaturu :) Já myslím, že to by se to u žejdlíku dalo jasně vysvětlit .-) Venku super sněží.....

nin
13. 01. 2003
Dát tip
proboha nehádejte se tady... nešlo by to udělat tak, aby se na úvodní straně vedle Z ostatních příspěvků objevilo něco jako Neliterární upoutávky, kde by byla díla spadající do téhle nové kategorie? Možná by ta díla měla být vidět až po kliknutí...

Wopi
13. 01. 2003
Dát tip
nin - to jsem už několikrát navrhoval... fakt několikrát, jenže věci nejdou udělat ze dne na den...

nin
13. 01. 2003
Dát tip
aha - takže je to v plánu? tahle debata má teda řešit situaci, DOKUD se to neupraví?

nin
13. 01. 2003
Dát tip
co dělá počítačová pani? :-))))

Lyryk
12. 01. 2003
Dát tip
Kdyby to literární bylo nejpřednější, tak by se mezi Upoutávky měly dostat především kritiky (jako díla) a recenze, protože tomu tak není, zdá se mi dosavadní diskuse jako blamáž...

Wopi
11. 01. 2003
Dát tip
Stando - už asi popátý píšu - navrhuju rubriku "co se děje" nebo "co nového mezi písmáky" nebo nějak, kde by různé potřebně nepotřebné oznamy byly. Namouduši myslím, že na literárním serveru by DŘÍV měly bejt vidět upoutávky na čtení, zajímavé knihy a pod. a drby (jakkoliv zajímavé) by je neměl VYSTRKOVAT PRYČ, ale být někde pokupě na jiný klik.

Wopi
11. 01. 2003
Dát tip
to, co píšeš, je OBECNÝ komentář společnosti, ale opravdu jsme ještě pořád LITERÁRNÍ server, takže postřehy jsou sice pravdivé, ale přesto s nimi nesouhlasím - leda by to by SPOLEČENSKÝ server

Merle
10. 01. 2003
Dát tip
Olda: odstranit neco co nekam nepatri je neco jineho... i bez toho odstranovani to bude fungovat, jen ne dobre... ale pokud se nekam neco musi rucne davat, aby to vubec fungovalo... pokud to nebude paralelni fuknce, ze budou normalni upoutavky (z tech se bude mazat) a pak jeste vedle toho vypichnute upoutavky... to by slo

Lyryk
09. 01. 2003
Dát tip
Mně se upoutávka od Mesiáše pochopitelně nelíbí, ale asi jsem schopen to vydržet, jen nechápu, co vás na tom pobavilo skoro jsem si zvykl, že se zde debaty nevedou korektně, pravda, trochu jsem provokoval, abych ukázal kolik energie je ukryto v místních pravdobijcích; chápu, že lze celý problém nahlížet i tak povrchně, že jsem do svých upoutávek nic zajímavého nenapsal; určitě to nebudu opakovat, neměl jsem o téhle smršti aktivit, kterou pročítám ani tušení, takže mě zkuste pochopit, doba byla zralá - a odezvy byly zejména osobně podané převážně kladné; raději než smazání bych viděl přirozené zastání - protože jde víc o zastrašování, než o humor - ale na to není čas - nechme to být; jenom malá otázka: jaká pravidla jsou nastavena pro délku zobrazování upoutávek na autorské stránce??

Wopi
09. 01. 2003
Dát tip
Lyryku, to máš těžký - nejsme jasnovidci; kdybych věděl, že Ti to vadí, vyjel bych hned (to si piš), ale vzpomněl jsem si na případ se zajícem, kde ses smál a dokonce to tuším i dal do V, takže jsem prostě NEVĚDĚL, jak se na to díváš. Proto jsem se ozval obecně, že zatraceně záleží na tom, jak to vnímáš Ty.

Armand
09. 01. 2003
Dát tip
Olda: souhlas Lyryk: musíš počítat s podobným druhem parodování své osoby, pokud se pouštíš tak daleko (až politicky) ve svých upoutávkách. Můj osobní dojem z té upoutávky nebyl nikterak negativní - nevnímal jsem to jako zle myšlený útok na tebe.

Merle
09. 01. 2003
Dát tip
Oldo, zavádět něco, co vyžaduje údržbu a bez ní se neobejde myslím není nejlepší nápad. tím myslím to, že na úvodní stránce by se zobrazovaly jen ty upoutávky, co by admini vypíchli... ale budiž.

Olda
09. 01. 2003
Dát tip
Lyryk; poslednich (tusim) 7 del (upoutavek+srazy akce+auditka+recenze) srovnanych podle datumu sestupne. Nove se vznikem administrace to budou vyse uvedena, ale pouze posvecena (vybrana) adminy. Dila ktera takto vybrana nebudou se budou bezne zobrazovat v Ostatnich (nebo z nich vychazejicich novych rubrikach), jen nebudou figurovat v tomhle "rychlem" vypisu. Merle; souhlas, ale jak pises, je to "doplnkova" prace, ktera souvisi s "zakryvanim" del, ktera tam naopak nepatri..

Špuntík
08. 01. 2003
Dát tip
První dílo by se mělo šířit spíš mailem, než být na písmákovi, a když tak maximálně to poslat někomu jako zprávu, pro mě osobně to byla nepodstatná informace a zabrousil jsem tam, protože jsem nevěděl, co mě čeká. To druhé...:-) No upřímně, sluníčko jsem dlouho neviděl, ale stačí mi nahoře v logu a zas tak velká událost to není, je to sice milýa člověk se tomu zasměje, ale platí to co výše.

Merle
08. 01. 2003
Dát tip
první je pro mě sporný, myslím, že je tu dost lidí, kterých se to týká, na druhou stranu to není nic s literaturou. takových by mělo být co nejmíň. přesto by se tu ty podstatěnjší mohly objevovat. v tomhle konkrétním případě bych nechal. sluníčko je pouze pro potěchu (aniž by aspirovalo na dílo), a to si myslím, že tu svoje místo má a mělo by mít vždycky.

Armand
08. 01. 2003
Dát tip
První dílo by mohlo mít své místo v nějaké "politicko"-informační rubrice typu "apel - výzva" (politickým je míněno: pozvánka nma demonstraci, na streetparty) Otázkou je.. povolovat tyhle věci na písmáku? Já tvrdím ano, ale ten odkaz odsudout na okraj spektra. To druhé je dílo a v tomto případě graficko-textové dílo, navíc s pozitivním obsahem, tudíž proč ne? :) Ale! rozhodně změnit kategorii.. ať to má jako své dílo! ne upoutávku.

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
skoro bych řekl, že by nebyla od věci (vlevo v menu) rubrika MIMO LITERATURU, kam by mohly spadat podobné záležitosti

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
myslím, že daleko větší problém je http://www.pismak.cz/dilo.php?num=71256 (mesiáš) - pokud se totiž objeví podobná věc, je ohromný rozdíl, jestli jde o někoho blízkého parodovanému a je to s posvěcením dotyčného, nebo jestli jde o úmysl někoho zesměšnit a co s tím, když někdo bude parodován proti své vůli

Armand
08. 01. 2003
Dát tip
Wopi: to je těžké a musí se posuzovat individuálně. Domnívám se, že by stačilo aby se poškozený ozval a podal opodstatněný protest proti svému veřejnému zesměšnění nebo parodování a admin by to dílko zneviditelnil. Opět je tu široké spektrum míry agrese a útočení na někoho. Mesiášovo dílko mi přišlo vtipné (jestli je to ten Lyryk) a vkusné. Není tam ani jednou slovo o Lyrykovi a text nevyznívá hanlivě. Tady bych to nechal na Lyrykovi - jestli ho to uráží nebo ne - aby se ozval. .-) souhlas s rubrikou MIMO LITERATURU

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
Armand: jo, mně to přišlo taky vtipné a zasmál jsem se. Jde ale o to, jestli jsem se nesmál na účet naštvaného Lyryka, to bych nechtěl. Čili právě o tohle mi jde: co s díly, které budou do někoho šít (ať už vtipně nebo nevtipně. Tuhle otázku jsme dosud neřešili. Souhlasím s tím, že by se měl postižený ozvat. Ale co, když nebude týden na Písmáku? Tady bych viděl námět na nějakou větu do deklarovaných zásad psaní na Písmáka. Olda, Lyryk, co vy na to?

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
avi

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
Připomínám třeba problém "kafčin_milenec!"- nebo jak to bylo.

Armand
08. 01. 2003
Dát tip
Wopi: jak říkám - případ od případu, na to nelze mít šablonu. mesiášův příspěvek mě pobavil jako takový - jako nápad, nikoliv jako sranda na úkor Lyryka! Stěžejním by podle mne měl být názor "poškozeného".

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
No. A teď si vezmi: někdo se ozve - tohle dílo uráží moji osobu. Dva admíci uznají, že je to oprávněné. Dobře - ale musí to být někde v pravidlech deklarováno, jinak se strhne pokřik, nemyslíš?

Merle
08. 01. 2003
Dát tip
osobně si myslím, že Lyryk hájí svoji verzi pravdy poněkud nekompromisněji, než je na tomhle serveru vhodné, a že mesiášovo dílko vcelku vtipně trefilo do černého. jako admin ho ovšem klidně "smáznu", pokud se jím Lyryk bude cítit uražen.... což ale nepředpokládám.

Armand
08. 01. 2003
Dát tip
Wopi: rozhodně..proto tu diskutujeme. Admin taky dává vysvětlení proč co dělá, mělo by existovat místo kam napíše svoje odůvodnění pro "výmaz" díla. Merle: přesně tak to vidím i já. :)

Olda
08. 01. 2003
Dát tip
No hele, o tom se chce bavit. Ja bych nic takovyho jako T-mobil upoutavku v tom "upoutavacim seznamu" po prihlaseni nechtel,tim ovsem nerikam,ze se nema zobrazovat v Ostatnim. To Mesiasovo bych taky radsi nevidel a libi se mi, co tam pod tim psal Selim. Vubec, rikam si, ze by bylo mozna lepsi ten "vypichnutej seznam" upoutavek zrusit a misto toho tam zobrazovat jen veci ktery tam pripichnou admini...

Wopi
08. 01. 2003
Dát tip
přesně tak

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru