Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klaustrofobní

25. 04. 2000
3
0
1155
Autor
Tanizaki

(nebojte taky ji nechápu)

Do flakonku Uzavřená zeleného skleněného Spolu s prachem rozvířená.. --- bez klobouku z ovčí slámy nevím kam se.. nevím schovat (..vrchovaté temné jámy..) --- dnes nebudu ponocovat --- Okovaná zlatem Psím oko z hlavy vypáčím okoralou patu sním bez okolků rozmečím třebas celé stádo vin..
Tanizaki
02. 05. 2000
Dát tip
mno, Břízo.. stačí 1) zapnout vysavač či mixer 2) lehnout si 3) zavřít oči 4) pak už to jde samo :o)

Tanizaki
02. 05. 2000
Dát tip
(a taky si občas trochu vymýšlím :o)

zolli
01. 05. 2000
Dát tip
no ta je krasna, sem se urcite jeste vratim!

Bříza
28. 04. 2000
Dát tip
automatické verše s čarodějnou asociativností :c) - = moc hezké ! Tani - už v několika básních používáš obrat "rozmečet viny ...." mě se to moc líbí - akorát tomu pramálo rozumím - aneb jak to přesně provádíš ? (směl bych prosit popis techniky ?) :c)

Merle
27. 04. 2000
Dát tip
k obsahu: NEne.. jen to ne... k básničce: JOjo.. :)

xpired
26. 04. 2000
Dát tip
Líbí se mi! SPRÁVNĚ klaustrofobní, pro pořádek.

Lampář
26. 04. 2000
Dát tip
Chtel jsem sem napsat kousek klaustrofobni od Hlavsy, ale nejak jsem to zapomnel :o)))) ale i tak .... tlesky tlesk !

Semis
25. 04. 2000
Dát tip
méééé méééé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru