Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

duben

04. 02. 2003
8
0
2199
Autor
Bebitka

Milý XXX,

 

do drobných mističek jednotlivých dnů pečlivě naředím zhuštěnou podstatu Tvojí dopisnosti, aby mi tak rychle nevychladla. Cítím se marná… a přece se mi pod řasy vejde tolik šťastných konců. Švindluju, když se nikdo nekouká, a místo vosku slepuju pírka do křídel kol-pusy-medem. Špičaté pohledy mých kocourů mi zase jednou vytahají za uši za prostořekost, ale pomoct si neumím… A s čím taky? Vždyť každý večer přidám dalších pár kamínků do mozaiky mluvících obrázků a odpustím si, co jsem si…

 

… můj software se zdá být občas přespříliš soft a ve vnitřním window se odehrávají nesdělitelné okamžiky. Každé ráno přibouchnu všemu okenice a přepínám do dalších oken, abych neděsila kolemživoucí. Kdo prý jsem? Slečínka ze čtvrtýho… zpívající ve vaně a občas plačící v kině…

 

Nechci žít bez nedopsaných příběhů, chladné barvy smaragdů, vůně čerstvě opálené kůže a vlhké jarní hlíny, nechci být bez Prahy a hor na severu… protože jimi se zalykám…

 

 

Opatruj se.

 

K*


ulita
20. 08. 2004
Dát tip
já nevim co je "tamto", ale to neva... a přišla jsi o hodně, když jsi neviděla namakaný Japonce na bradlech!

ulita
19. 08. 2004
Dát tip
hele já to úplně chápu, fakt. A ty drobné mističky jednotlivých dnů!!!

Bebitka
19. 08. 2004
Dát tip
uli: dík za to... i za tamto, byla to pecka

Vio
05. 02. 2003
Dát tip
... aneb Jak je těžké/lehké* žít s "počítačníkem"? ;-) * Nehodící se škrtněte. TIPík

Jochanien
05. 02. 2003
Dát tip
*)

Rowenna
05. 02. 2003
Dát tip
Tohle mě zasáhlo. Moc se mi to líbí. Ta představa, jak ta zpívající slečinka zavírá ráno okenic svých Windows, aby neděsila. Je to poezie v próze.

Armand
05. 02. 2003
Dát tip
nelze žít bez ☼ tak tady je máš ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ .-) od Anúpeva

egil
05. 02. 2003
Dát tip
*

Armand
05. 02. 2003
Dát tip
avi

Lyryk
05. 02. 2003
Dát tip
.-)

nin
05. 02. 2003
Dát tip
slečínka :-))) *

Kittie
04. 02. 2003
Dát tip
No já fakt nemám co dodat.. snad jen, že ten soft mi přijde tak nějak moc kovový a chladný.. vytrhnul mě. Z čeho? To ještě nevím, asi ze zaujetí. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru