Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

květen

04. 02. 2003
11
0
1906
Autor
Bebitka

Milý XXX,

 

vyvádím psí kusy… a nestíhám všechny ty vyklíčeniny, co mi chvilku po chvilce raší někde uvnitř. … je záhadné období… všechno mi padá z rukou... i z uší a očí…

 

Jemné hraniční prahy mezi realitou a rozečtenými knížkami pozbývají významu a kontur, ať je to „Druhé pohlaví“, z kterého jsem jaksi iracionálně doufala načerpat povědomí o smyslu ženského pokolení, potažmo sebe sama… nebo „Skladatelka voňavého prádla“, která mi tak moc rezonuje s nejniternějším já, až je mi ouzko… nebo „Protokoly sionských mudrců“… čiší z nich chlad a druhismus.

Klepeš si na čelo? Nedivím se. K tomu se mi na stolku hromadí časopisy životního stylu (hahaha) a načaté Tibetské listy, má milovaná „Vášeň pro broskve“ už má oslí uši a ještě to není všechno.

 

… venkovní každodenní sebestředná spokojenost mi tak vyčerpává… a přitom nejsem nešťastná… jen nejsem si pevným bodem a tudíž nehnu vesmírem.

 

 

Opatruj se.

 

K*


katugiro
15. 02. 2003
Dát tip
zapomněla jsi na Jaksemášjásemámdobře :) hezké...

blondýna
06. 02. 2003
Dát tip
*

Vio
05. 02. 2003
Dát tip
Nehýbej se... jsi přece slečinka ze čtvrtého poschodí... zatím... než najdeme jiný vesmír... TIPík

Jochanien
05. 02. 2003
Dát tip
:-))) hezké....

hermit
05. 02. 2003
Dát tip
***** za celý cyklus (.....)

Rowenna
05. 02. 2003
Dát tip
Taky výborná, slečinko. *****

egil
05. 02. 2003
Dát tip
**

Lyryk
05. 02. 2003
Dát tip
.-)

nin
05. 02. 2003
Dát tip
*

Kittie
04. 02. 2003
Dát tip
Hmmm.. tak tohle můžu.. apropos díky za připomenutí, někam jsem tu Vášeň pro broskve založila.. jdu si ji najít :o) ale to jen tak mimochodem. Díky *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru