Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přeKONÁváNÍ

11. 05. 2000
1
0
1142
Autor
zámek

... Tobě, nejcennější kapičko rosy na ústí do mého srdce !!!

Něco tě trápí, milovaná ! Snad pochybnosti nad volbou, snad obavy z odvrácené strany toho krásného, snad ... Nevíš-li si rady přitul se ke mně a věříš-li mi pevně sevři svá trápení, abych i já mohl je zřít, ne jen tušit. Miluji tě, ty víš ! Společně proséváme skrze síto touhy po porozumění otazníky našich srdcí a to, co nás pohání je LÁSKA ! Naplňuje nás dokud v nás roste. Chci tě milovat a nechci k tomu mít žádný důvod. Chci se v lásce rozplynout. Chci se přestat ptát proč. Chci jen milovat, to stačí. Jsi moje cesta, lásko ! Nechci nic víc, je to mé poslední slovo. Nechci nic, než LÁSKU !
Merlin
18. 05. 2000
Dát tip
Jo, není to málo ... ale stojí to za tu námahu ...

Print
12. 05. 2000
Dát tip
Nechceš málo, ale chceš to krásně!:-)

Silvinka
11. 05. 2000
Dát tip
Ach, nám tu na Písmákovi kvitne toľko lásky! Zámečku, je to moc moc krásne. Vždy sa rada vrátim k Tvojim dielkam... Chceš to najdôležitejšie ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru