Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmák má Srdce!!

15. 04. 2003
4
0
1619
Autor
Naja

Mikšíkovi

Neříkej, že Písmak nemá srdce

to je jakoby jsi chtěl zabít mého boha

a když nemá srdce tak server přeci

a takový ty HW věci!!!

(a na něm naše keci)


knihomil
13. 06. 2003
Dát tip
dokonalé

***** Písmák má přece tisíc srdcí :-) jedno je moje, tak to musim vědět :-)))))

Krel
22. 05. 2003
Dát tip
:-)) ano...

PS
21. 04. 2003
Dát tip
Líbí!!! :o) Ť (a je to poprvé, co nebudu protestovat proti pravopisné chybě, protože sem naopak PATŘÍ :o) (akorát, když už to Naja řekla, tak jsem teď za hnidopicha... :o))) A Písmák srdce má... šumí, tiká, občas v něm hrkne a už přežilo jeden infarkt - poté co se z něj jen zakouřilo... :o)

PS
21. 04. 2003
Dát tip
kurnikšopa, zapomněl jsem dát ten Ť... už je to fpořádku

Print
18. 04. 2003
Dát tip
:-)........*!

Mikš
18. 04. 2003
Dát tip
Všichni jste tu dost srandisti. Ty něco napíšeš a pak to defacto popřeš ještě v té samé větě. "Protože je to srdce tak velký, že se do něho nic než láska nevejde." Snad je tak malý. Do velkýho srdce by se mohlo vejít i něco jinýho, než láska. Tím nechci říct, že písmák má malý srdce. Chci říct, že v jeho srdci není a nemůže být jenom láska. A když se budeš trochu dýl poflakovat po jeho stránkách, tak to taky zjistíš. Promin, jestli si myslíš, že se tě snažím připravit o iluze....a Printa mám rád :-)

Naja
17. 04. 2003
Dát tip
jen avízko Mikš... A stejně má Písmák srdce...

Mikš
17. 04. 2003
Dát tip
Neříkám, že písmák nemá srdíčko... je nevím, proč by měl odpovídat láskou. Dozvím se to?

Naja
17. 04. 2003
Dát tip
Protože je to srdce tak velký, že se do něho nic než láska nevejde a navíc...kdo by neměl Printa rád!!!

Print
16. 04. 2003
Dát tip
*!:-)

Yfča
16. 04. 2003
Dát tip
:o)

Radost
15. 04. 2003
Dát tip
ano... ta pravopisná chyba na závěr je báječný kontrapunkt...:-))

Naja
15. 04. 2003
Dát tip
Ta je tam ale schvalne, kecy zni min nadnesene jak keci... uz to chapes??? Kdyz keci tak keci...:=)))

Angelika
15. 04. 2003
Dát tip
Pismak ma srdce, nedelejte jako byste ho neslyseli....

Radost
15. 04. 2003
Dát tip
vždyť to říkám... já to myslím vážně... jen jsem nevěděl, jestli to byl záměr, nebo kouzlo nechtěného

:)

Albireo
15. 04. 2003
Dát tip
Jo, za ti keci Ti patří tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru