Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem pozitivní...

Výběr: Wopi, drfaust, Armand
25. 05. 2000
32
15
4791
Autor
Bebitka

jsem nebo jenom jako... přitom se virgule samečků zmítaj´ prostorem, zlověstně napřimující... sjetej vesmír podpírá klenbu nebeskou a zvrací narychlo zhltaný náhody, z nichž se ještě kouří... strká mi dudlík do medu a hlavu do pytle s krysou, ale já neuteču... jsem hodná holka, nemluvím netázaná, kozy mám v chlívku a stehna u sebe... čekám, až se supi poperou a zatím v koutku viju vílí věnečky z pampelišek, zasněně broukám si Hare Krshna Hare Krshna, slova se diví vlastním významům a jentaktak popadaj´ dech, všichni kódujem´ dál svý infantilní euforie pro větší slávu dekodérů... v ráji zebou bosý chodidla, naducaný samolibý andělíčci se perou o nejlepší místo u okna s výhledem dolů... sérum věčnosti má prošlou záruku, kdo si dá ještě dávku? jsem špinavá děvka, válím se ve škarpě s opilým osudem a hraju mu divadýlko, že věřím jeho otravnýmu dechu... tulím se mezi stulíky, blátím se mezi blatouchy, plácám se mezi plavuněma... ani nedutám, když si jde drak pro další princeznu, zbaběle schovávám hlavu i meč pod polštář... slzím nad barvotiskem bez signatury... ze žíly mi ještě kape žluč a žal... nechám se sbalit za hrst drobnejch cinkavejch iluzí, ale uhýbám pohledem... a kradmými doteky mě život pod stolem hlasitě onanuje... jsem L.I.F.E. pozitivní...

15 názorů

Bebitka
10. 10. 2021
Dát tip

Jéje, jeden si na chvíli odskočí a tady to žije, panečku! :-D

Julyján, nebo jak se to píše, holt neví, že na nevyžádaný rady a zachraňování světa většinou není nikdo zvědavej. A že nějaký bláboly o covidu a neočkování a podobný blabla nemají na poetickým webu svý opodstatnění. Na to nemusíš bejt soudce, ty bambulo...

Howgh.


Aru
09. 10. 2021
Dát tip Bebitka

jednak se nehrabu v mindracích, pouze definuji tvoje tzv. "svaté poslání" do kterého jsi se pasoval, když si tu hraješ na spasitele, jednak nejsi můj soudce a hlavně a to si zapiš za uši, nejsem tvoje loutka na hraní ;)


Aru
09. 10. 2021
Dát tip Bebitka

aha, takže ty jsi teď v roli Zorro mstitele, abys ji to vrátil ve svém" svatém tažení" a otevřel oči i těm co o to vůbec nestojí.

vpodstatě tím jak prosazuješ svůj "svatý úkol ve jménu pravdy", tak nejen že nepomáháš vůbec nikomu, ale děláš mnohem víc škody, než kdybys nedělal vůbec nic.


Aru
09. 10. 2021
Dát tip

promiň, nečetl jsem všechny komentáře, je vidět, že máš vytříbený smysl pro humor :)


Aru
09. 10. 2021
Dát tip Bebitka

juliáne, vždyť je to perfektní náhled časů budoucích, našich časů a myslím že ti nepřísluší soudit co sem patří, nebo nepatří, co jsem viděl za texty, tak před 20ti lety sem chodili lidi co se rádi bavili a měli našlapanou fantazii, každej není jako ty, že potrebuje spasit svět, protože má svůj specální úkol ;)


Aru
09. 10. 2021
Dát tip

absolutně brutálně vizionářskej, prorockej text,... 2020 - 2021 všichni jsme pozitivní :D


Bebitka
09. 10. 2021
Dát tip Gora

@MilanH: Jj, život je drsnej, nic pro amatéry :-D


MilanH
09. 10. 2021
Dát tip

Drsný !!! :-)


Benetka
10. 02. 2021
Dát tip Bebitka

...a do dnešního dne to chytá nechtěný přesah: Dnes nechce být nikdo pozitivní... :D

Jinak: KRÁSNĚ JSI TO NAPSALA! ;)


dievča z lesa
02. 03. 2020
Dát tip Benetka

toľko obrazov na jednej kôpke ... lapám po dychu ... NÁDHERA!


Armand
13. 06. 2005
Dát tip Bebitka
:) jednou za čas je krásné navštívit a pobýt... *V* (zapomenuté rohaté vé .. jen pro Vás - rohatá dívčí spanilosti)

drfaust
06. 05. 2004
Dát tip
*

Vio
07. 02. 2003
Dát tip
Jsi pěkně neo-třelá... TIPík

pavijan
06. 02. 2003
Dát tip
Ach bóže, život, ta krásná mrcha ... Jen mu dej co proto, i za nás všecky :-))*

unseen
09. 09. 2002
Dát tip
Cákryš, holka, první věc, co od tebe čtu a zrovna takovej nášup! Že mě to nenapadlo dřív (si jako něco od tebe přečíst)!

Rowenna
26. 08. 2002
Dát tip
Jo, je to krásný.

Armand
04. 08. 2002
Dát tip
nádhera! *****

Damik
04. 08. 2002
Dát tip
hů....to je ale hůstý.....já sem nikdy nebyl na dlouhý kritiky a i kdyby, tak tady nejni co....takže gratuluji...pěkná ťafka...mašinérie života.........***

Wiki
22. 07. 2002
Dát tip
řekla bych, že anonym to vystihl....ale nedá se mu poslat avi .-) škoda, že bál podepsat :-) *****

Wopi
22. 07. 2002
Dát tip
jůva

to je skvělý, skvěle napsaný a skvěle prožitý...tip

Idril
28. 06. 2002
Dát tip
jujda to je orgáč:-) hmmm... no jo dám ti tipa a ještě tě pošlu k magorum...do klubu

Nuitík
28. 06. 2002
Dát tip
to je skvělý!!! :o) tip

Marco
21. 06. 2002
Dát tip
...nářez...Tip °°

Feeling
19. 06. 2002
Dát tip
jo, síla ***

Danny
11. 06. 2002
Dát tip
TAK TO JE SÍLA ***

Litochowitz
20. 05. 2002
Dát tip
tý jo...to čumim....T-p.

Aki
16. 05. 2002
Dát tip
wow, špica výlev..... *

Kastel
18. 03. 2002
Dát tip
Jó vážně - ženská s cejchou života :o) - T

lidka
15. 03. 2002
Dát tip
jsem teda asi uz jina generace, ale prislo mi to velmi trefny a vystizny, navic umne napsany, taky prozivam spousty roli a poloh........:) ale jsem jenom zena, nikoiv unisex

L_Lala_nne
15. 06. 2000
Dát tip
JSEM NEGATIVŇÁK totalní. Samečkovský virgule mě bičikujou přez záda. Mám holej zadek. Bleju bláboly do blankytu nebe. Nasazuju si kyrys pred krysama. Dej sem tu dávku prošlý věčný touhy. Onan pachne omanem ach ne!!!

Jim_Page_LZ
07. 06. 2000
Dát tip
pane jo, to je nádherný ... nádherný ladění slov ... ohromná barevnost, skvelý metafory ... a obsahově ... Ty jo ... klepou se mi ruce ... dostalo mě to ... je to síla ... ale jsem silnej chlap, nemůžu přece otevřeně říct, že mi málem vyhrkly slzy ... :o)

Stevenson
07. 06. 2000
Dát tip
))))))))....neco, co jsem uz dlouho necetl.jen nevim, zda jsem to pochopil dobre.Byl bych mooooc rad, kdyby ten rehot na zacatek patril. ale i kdyby NAHODOU ne.. porad budes pro mne LIFE positivni, hlavne po precteni tech milouckych dalsich basnicek.. Gratuluji..

Anonym
05. 06. 2000
Dát tip
Helen....máš pravdu, Cyndi zcela určitě holka není. Je totiž ženská. Ženská s cejchem života. Ač to, co napsala je cejch bolestný a její styl Tě může jakkoli pohoršovat. Možná i tím, že je z něj cítit zvláštní divoká smyslnost a jakási syrová živošišnost. Cyndi...ač to k Tvé zpovědi bude znít jakkoli absurdně.... jsi prostě vzrušující.

Cyndi
05. 06. 2000
Dát tip
milý anonyme, děkuju za vyznání... kdopak asi jsi?

Dědouch
03. 06. 2000
Dát tip
kruci...

Bára Braun
02. 06. 2000
Dát tip
Tohle mě vzalo ...to je na dvojitej by-pass. TIP je v chlívku.

Cyndi
01. 06. 2000
Dát tip
Šílka & Mirdosplávek: šupajděte si laškovat jinam, pak to vypadá bůhvíjak nejsem čtená. :-)))

Šílená
01. 06. 2000
Dát tip
°;op tak já tedy lezu...no...:o)))))

Šílená
31. 05. 2000
Dát tip
Mirdo bylo! jen jsem si do včerejška myslela že jsi si brumlal formulku která by tě měla chránit před mojí charismou´;o) a né žeš odkryl mou pravou podstatu:o)))

Miroslawek
31. 05. 2000
Dát tip
Šílená: škoda, že jsi do mne nenarazila poněkud silněji, třeba s Wětrem w zádech, určitě by mi to udělalo dobře ;o))

Vítr
31. 05. 2000
Dát tip
...Miroslawku k službám:o) (a nezvyšujte tady se šílenou Cyndi tak nápadně návštěvnost to dílko je samo o sobě dost dobrý!:-)

Šílená
30. 05. 2000
Dát tip
Cyndi - fakt síla! i když moje krevní skupina to není - jsem ráda že si mě upozornila - ujít si to by byl skoro hřích:o) Helena: Nejsi nic?....to jsme dvě - tedy vlastně JEDNO :O) Miroslawek: ...a já pořát co sis to když jsem se naposled viděli žvatlal pod fousy:o)

Miroslawek
30. 05. 2000
Dát tip
Ale no tak Šílo, neříkej, že to bylo tak vidět ;o)))

Anonym
29. 05. 2000
Dát tip
Cindy co děláš po vilných večerech:o? Sluníčko

Cyndi
26. 05. 2000
Dát tip
Helena: pak už teda vážně nevím co... B.Ez: ještě není nic ztracený, zejtra můžem´ vejt i hůř, ne?

Merle
26. 05. 2000
Dát tip Bebitka
Milá Cyndi, já vím, že je to všechno tak rychlé, je to příliš silné, než abych to mohl dál držet v sobě. Od první chvíle, co jsem tě uviděl mě tvá krásná podoba ulpívala v paletě myšlenek, a když jsi mi odepsala, všechno to najednou vybouchlo v reji barevných tahů, a já si TO uvědomil. Víš Cyndi, asi jsem se do tebe zamaloval ;-))))

Helena
26. 05. 2000
Dát tip
Cyndi, myslela jsem to jinak, ale nechci se tě dotknout. Nemysli na to, já nejsem nic

Miroslawek
26. 05. 2000
Dát tip
Eeeeeeerk. Jo. Sice hořký, ale znám to a rozumím. Dost dobrý a jestli jsi opravdu slabšího pohlaví, tak tento pojem definitivně ztrácí svůj význam. TIP za odvahu a výstižnost. BTW. Mantra Hare hare kršna kršna, kršna kršna hare hare mi velmi pomáhá při srážkách s blbci, na uklidnění, ale jinak nejsem stoupencem těchhle východních nauk.

Laďa
25. 05. 2000
Dát tip
Cyndi žije. V těhle šílenostech si docela libuju. Dobrý obraty. Taky sem dam něco z dřívějška, jo?

Merle
25. 05. 2000
Dát tip
tak taková tedy jsi... pozitivní ;-))

Cyndi
25. 05. 2000
Dát tip
Laďa: z dřívějška? todle je roztok posledních dnů :) Merle: hej, zkus to Cyndi namaluuuj, maluuuj :o)

Laďa
25. 05. 2000
Dát tip
Jo já to blbě napsala. Jako že já sem dam něco z dřívějška. To taky tam nepatří.

Anonym
25. 05. 2000
Dát tip
rozumím...

Dědouch
25. 05. 2000
Dát tip
rozumím a jsem toho plnej Dědouch až po uši

Bříza
25. 05. 2000
Dát tip
To je strašný sdělení. Já alespoň ještě můžu utíkat. Ty mi příjdeš přišpendlená. Ale nějakej sadista Tě zapoměl před pitvou zabít ... Zkus si jako liška ukousnout nohu chycenou do želez - třeba se Ti pak ještě podaří utéct ... :c( !!!! napsaný je to moc dobře a působivě

Cyndi
25. 05. 2000
Dát tip
hej lidi, sedíte mi... ano - jak sedíš ty, ty, ty i ty... Břízenko, nejsem přišpendlená, jsem jen neochočená pampam-liška. Když si ukousnu tlapku, vykrvácím. Když ne, vykrvácím stejně. Asi.

Helena
25. 05. 2000
Dát tip
Ty nejsi holka

Semis
25. 05. 2000
Dát tip
taky žiju :->

zazoo
25. 05. 2000
Dát tip
Tuším a žasu, tleskám a tipuju!

B.Ezejmenij
25. 05. 2000
Dát tip
tybrĎo tak tohle mě dostalo děvče... Kurva... proč se mi zas chce brečet a proč sem teď kurva tak sprostej... No nic.. dám si čerstvej zábal absurdity a pudu spát... ale -. Máš Ť.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru