Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmácký sraz

11. 05. 2003
2
0
8764
Autor
papouch

.......papouchovi otrnulo a už zase blbne... :-))

Velevážené Písmáctvo!
Což takhle udělati srázek? Dlouho nic pořádnýho nebylo... :-)
Takže... místo srázku: někde v okolí Brna (do 50ti km), tak aby tam bylo koupání a les, pod stany, či pod širák, oheň, ... atd... Dostupnost vlak+bus+vlastní prostředek.
Přesné místo se zatím tají :-)
Žádnej megasraz na 14 dní, jak předloni, jen víkend.
A fčil termín: Nabízí se dva:
25.7. - 27.7.
1.8. - 3.8.

Tak mi sem napište, kdo by jel a kterej termín je vyhovujícnější, kterejch bude víc, ten vyhraje... :-)
Bebitka
26. 05. 2003
Dát tip
inu zdá se, že se sraz konat nebude... ale kdyby náááhodou... tož já bych ráda, je-li tam něgde aspoň majinkej hotýlek... nebo chatička... nebo aspoň krmelec...* aliii :-)))

Vio
26. 05. 2003
Dát tip
Beb, bereš do krmelce zvířátka? ;-)

aliiiiii
24. 05. 2003
Dát tip
ja bych se hlasila..terminu se podridim, mam pres oba dofcu hec ..tesim se na vaaaaaas :-)))

aliiiiii
24. 05. 2003
Dát tip
avi ... sorac papi, ale jsem zapomnela noo

Vojtek
15. 05. 2003
Dát tip
Chudak papouch...

Naja
15. 05. 2003
Dát tip
Ja Papoucha tipuju :=))) *!!! :=)))

Naja
14. 05. 2003
Dát tip
Hmmm pak mi posli vzkazik, kdy to bude a kde a uvidime...jestli tam trefim :=))) A termin mi je zatim o prazdninach fuk, copak vim, co bude

Hakim
14. 05. 2003
Dát tip
Nenechávej se odradit! Už jen nápad a jeho zveřejnění stojí za trochů té... dejmetomu ... úcty:o) Skus to ještě!

Shammann
13. 05. 2003
Dát tip
Inu buď Praha nebo Brno. Západní Čechy sou holt méněcený ošklivý a malý svinstvíčko.

Kodynie
13. 05. 2003
Dát tip
Kodynie neví jestli přijede, protože je Brno a okolí pro ní trochu z ruky. Ale v oba termíny mám čas a tak počkám až jak se to setkání vyvrbí a domluví. Předběžně slibuji jen: možná se tam ochomýtnu.

Aknel
13. 05. 2003
Dát tip
ale depa! Plzeň má nejvyšší věž v ČR! Tak kampa se na ní my pražáci hrabem... :c) ta převyšuje všecky (s) kopce... :c)

Shammann
13. 05. 2003
Dát tip
Plzeň Plzeň to je orosenej Gambrinus a vožralý vysokoškoláci, ale ten zbytek...

Wopi
13. 05. 2003
Dát tip
vožralý vysokoškoláci jsou všude... Plzeň je město měst

jsem pro a jsem pro druhý datum...

Pavson
12. 05. 2003
Dát tip
Stanislave, ta Libeň by se mi docela líbila a splňuje i těch 50 kiláků od Brna ( kilák sem, kilák tam ), dostupnost vlak bus ( snad i metro ) ucházející, a jestli mají u Karla IV pořád tu dobrou krušovickou dvanáctku....

Bacil
12. 05. 2003
Dát tip
Pro mě jsou zatím oba termíny rovnocenné, protože ani o jednom zatím nevím ani náhodou, jestli budu nebo nebudu moct.

Probůh a kde to v Táboře bude? Na zimáku? :o) Kdybys chtěl jet, Wopi, tak dej vědět, mohl by ses ubytovat u nás...buďto u mojí máti nebo babičky... obé by byl NEZAPOMENUTELNÝ ZÁŽITEK!!! :o)))

Wopi
12. 05. 2003
Dát tip
V Táboře na letišti. Tvrděj plakáty. Ani jsem nevěděl, že tam nějaký je. A Pavson nereaguje.

Jo, letiště tam je, směrem na Dražice, takový nějaký Svazarmovský nebo spíš vojenský, bejvaly tam pro mládež vojenský dny... na tom letišti jsme jednou v pubertě projížděli s jedním klukem matčinu sto pětku... když s ní pak jel ten blb zpátky do garáže, tak naboural blatník a ještě pokurvil elektriku, matka mi to pak strhla ze spoření mládeže... Jestli je to na letišti, tak to bude k babičce i k matce domů slyšet i bez vstupenky...:o)))

Wopi
12. 05. 2003
Dát tip
já se taky chci srazit s Pavsonem!

Čelně??? :o)

Btw., Wopi, jsme se už dlouho nesrazili s váma... s tebou a s tvojí drahou 1/2...:o)

Aki
12. 05. 2003
Dát tip
jéškovy voči, já bych fak hrozně rád jel, ale tou dobou budu zrovna dupat do pedálů někde po Skockých pahorkách... :o(

Wopi
12. 05. 2003
Dát tip
ale to domluvíme zprávičkama, nebo nás papouch klovne!

houba
12. 05. 2003
Dát tip
druhej termín :o)

papouch
12. 05. 2003
Dát tip
BĚŽTE DO PRDELE žádal jsem vás, abyste sem napsali POUZE kdo by kdy jel a abyste si sem necintali zbytečně pentli, díky vám, kteří mi to záměrně kazíte se na to VYSERU a žádnej sraz pořádat nebudu. Polibte mi prdel, bando zlomyslnejch ignorantů !!!!!!!!!! Vy si myslíte, že něco organizovat je jenom taková prča, že... Nasrali jste mě na ultimo. Chováte se nabubřele a bezohledně. (Těch, kterých se to netýká a skutečně napsali k věci se omlouvám. Vám ten výkřik nepatří. Ti, kdo umí jenom kazit cizí práci si to SNAD uvědomí. :-(( Sbohem.

papouch
12. 05. 2003
Dát tip
..... (Těm,.....

Radost
12. 05. 2003
Dát tip
a kolik vydrží takový papouch? (k termínu: já to vždycky zkouším na první termín, ale když to nevyjde, jdu na druhý...:-))

Rowenna
12. 05. 2003
Dát tip
Zatím by vyhovovaly oba termíny. :-)))

Calavera
12. 05. 2003
Dát tip
ľubovôla

Sadaf
12. 05. 2003
Dát tip
Papooooochu:-) Jedu,jedno kdy:-))

Aknel
12. 05. 2003
Dát tip
2. termín, první nestíhám, som hore Hronom, :c)

Cirilla
12. 05. 2003
Dát tip
Jedu kdykoli, spíš by se mi hodil termín č. 1.

šálinka
12. 05. 2003
Dát tip
druhý termín :-)

477
12. 05. 2003
Dát tip
Vašina.: hodně bezohledné "žertíky"

soňa
12. 05. 2003
Dát tip
1 v 2 = ok

Kastel
12. 05. 2003
Dát tip
Hm, nikoho z Vás ještě neznám - rád bych poznal - jen nevím, zdali jsem jako básník dostatečně rozerván :o)

alina
12. 05. 2003
Dát tip
pappí, tak se mi zatím nějak rozumnějš začíná líhnout představa toho 2. termínu ;o))

OverII
11. 05. 2003
Dát tip
kdykoli az budu mit po mature... ale az to bude aktualni dejte mi wjedet.... a maly navr co ted udelat nejaky posezeni v OLOMOUCI ? tak treba pristi tyden?

UfoTofu
11. 05. 2003
Dát tip
Ahojky, taky bych docela jela a termín je mi celkem jedno, tak jestli bys mi dal prosím vědět. Dík

ofčátko
11. 05. 2003
Dát tip
já se hlásím :o) druhý termín.

alina
11. 05. 2003
Dát tip
žjůůůůůůůůůůůůůůůůvááááááááááááá pappíííííííííí! :o))))))))))))) .....ale eště nefím, kdy budu moct .o))...no, já pípnu, až budu vědít!

papouch
11. 05. 2003
Dát tip
Over.: božemuj :-((( .. :-)))) udělej si co chceš, ale vystav si to zvlášť... SEM (pro ty pomalejší musím zopakovat) mi prosíííím PIŠTE POUZE KDO BY V JAKÉM TERMÍNU MOHL Úvahy o tom, co by se mohlo, kdyby se chtělo si pište jinam, ju? :-)))) dík :)

Merle
11. 05. 2003
Dát tip
prilis v budoucnu, tzn zatim vyhovuji oba.

Vojtek
11. 05. 2003
Dát tip
Jó, takže já bych jel a vyhovuje mi ten prvni termit.....zatim Takže Vojtek+1 :-) na 1. termin

Wopi
11. 05. 2003
Dát tip
ještě se uvidí...

Pavson
11. 05. 2003
Dát tip
esli to bue u nás ....

papouch
11. 05. 2003
Dát tip
bohajeho .. to je jak do dutý vrby ..... informace nahovno ... Pavson .... co je to pro tebe "u nás" ?

a co takhle ten druhej termín v Benátkách?? :-) ap.. chtěla bych:-) uvidíme...

Miroslawek
11. 05. 2003
Dát tip
Zatím vyhovují oba termíny, Míwa + Šmí

dablik008
11. 05. 2003
Dát tip
ja bych moh asi v obou, zatim aspon myslim :o)

Wopi
11. 05. 2003
Dát tip
tak já teda jedu k Pavsonovi - už tenhle víkend, abysme to moc neprotahovali do Benátek nepojedu, tam je moc vody a tý se bojim

Adams
11. 05. 2003
Dát tip
Snad by to šlo ten druhý termín. V ten první jsou Rolling Stones a ty si nenechám ujít.-)

Wopi
11. 05. 2003
Dát tip
Adams: Stouni jsou mumie, na to kašli... to v Táboře bude jinší koncert (20.-21.6. - Chumbawamba, Marylin Manson, Asian Dub Foundation, Moloko, Transglobal Underground.... a další a další - TOMU říkám koncert) Stanislav V. - daleko, člověče, daleko...

Hakim
11. 05. 2003
Dát tip
Já jsem pro, termín je lepší ten druhej:o)

OverII
11. 05. 2003
Dát tip
all right... ja bych bral oba terminy ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru