Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Beskydy 16.-18.5.

12. 05. 2003
0
0
1880
Autor
Cejvik

Ahoj,

máme docela dost volných míst pro lidi, co by chtěli jet do Beskyd na tenhle víkend. Pomáháme tam lidem co pěstují jedličky do rezervací. Mám od nich za to zajištěné ubytování a jídlo. Je to celkem na zajímavém místě a zajímaví lidé. Kromě práce poznáváme okolí a taky tam jezdí lidi co umí hrát na kytaru. Akce je celkem novým lidem otevřená a kdyby se někdo chtěl přidat, budu rád. Pošlete mi mail na cejvik@email.cz. Pro upřesnění je to Ostravice-Muchovice, okres Frýdek-Místek.


Cejvik
22. 05. 2003
Dát tip
To budu jedině rád.

Mone
21. 05. 2003
Dát tip
Díky za odkaz na stránky Akce Brontosaurus, třeba se na nějaké setkáme :-)

Víla
15. 05. 2003
Dát tip
ja, ja...gor s Vilou....;oP

Cejvik
15. 05. 2003
Dát tip
Muzu, ale lepsi je kdyz pujdes na stranky Akce Brontosaurus a prihlasis se k mailovemu odberu novinek.

Cejvik
15. 05. 2003
Dát tip
To samozrejme plati i pro ostatni.

Víla
14. 05. 2003
Dát tip
ja bych hned jela, kdybych nebyla v anglii... Mozna nikdo nema cas? A mozna musis pockat par dni aby se nekdo ozval...;o)

Cejvik
14. 05. 2003
Dát tip
To je skoda....

Cejvik
13. 05. 2003
Dát tip
Nikdo se nehlásí, ani nekritizuje, proc?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru