Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak (ne)balit

13. 05. 2003
0
0
2181
Autor
Cejvik

Cestou z práce jsem dostal docela hlad. Měl jsem strasně málo času a domů ještě daleko, tak jsem si řekl že si něco koupím v PLUSu, kolem kterého jsem stějně musel jít. Po deseti minutách jsem se v tom nepřeberném množství jídel rozhodl pro čtyři rohlíky, nakrájený šunkový salám zabalený v igelitu a rybyčky v oleji, na které jsem se strašně těšil. Vyšel jsem z obchodu a sedl si na obrubník na parkovišti v zátiší. Prvně jsem si vytáhl z papírového obalu konzervu, která neměla kupodivu samootevírací úchytku. Vzpoměl jsem si universální nožík, který jsem nosil v batohu pro všemožné použití. Byl na něm otvírák na lahve, což nebylo to pravé a rychle jsem si toho všiml, ale ani onen otvírák na konzervy moc nepomohl. Otevřel jsem asi třetinu a nožík se mi docela tou konzervou rozsypal a půl hodiny mi trvalo nejmíň po různém testování a nervování, než jsem ho dal dohromady, ale už bohužel nefungoval natolik, aby mi pomohl. Takže jsem pomalu z klidné nálady přecházel do záchvatu zuřivosti. Popadl jsem šroubovák, který jsem s sebou měl a alespoň trochu ještě konzervu pootevřel, abych nakonec jsem zjistil že ten obsah nestál ani za tu námahu. Snědl jsem k ní čtyři rohlíky a ke zbývajícím dvěma jsem si dal ten salám. Měl jsem hlad asi takový jako před tím, ztratil jsem hodinu času a ještě jsem dostal chuť se napít, ale při představě jít do toho obchodu si něco koupit jsem si rychle nechal zajít chuť...

 


Cejvik
22. 05. 2003
Dát tip
Přesně tak.

Semeno
17. 05. 2003
Dát tip
:o)))Sedět sám před Plusem a dobejvat se do konzervy s rybičkama, na který máš hroznou chuť... :o)) Wow, tak to je vodvaz.. :o))

Cejvik
17. 05. 2003
Dát tip
Ne chuť, ale hlad.

Bootex
14. 05. 2003
Dát tip
ajaj, tiše odcházím...Poučení , hm, jenže v kolika letech toto objevujeme? Dalo by se to přirovnat, a pak by poučení mohlo být místné...No, nevím, raději se vrátím, odkud jsem přišla

Gunhead
13. 05. 2003
Dát tip
Já ti nějak nevím o co de ...?! Plechovky jsou od toho aby byly nedobytný, vodjakživa...

Litochowitz
13. 05. 2003
Dát tip
.no, ne že by to byla nějaká sláva:-))....a kdes vzal dva rohlíky navíc, když sis koupil jen čtyři?...pokud sis kupoval rybičky, musel sis všimnout, zda maji u sebe otvíráček:-)-----a to pití bych si koupil samozřejmě při prvním nákupu:-))).............(jsem rejpal)

Smigi
13. 05. 2003
Dát tip
A co tim chtěl básnik říci?

Kandelabr
13. 05. 2003
Dát tip
nic nového. to stejné a mnohem vtipněji popsané jsem četl ve Třech mužích ve člunu (akorát plechovka byla s ananasem).trochu nuda

Cejvik
13. 05. 2003
Dát tip
4 rohlíky celkem, dva k salámu, dva k rybičkám. "Komické na tom bylo to, jak jsem se před tím marketem usadil a dobýval se dovnitř plechovky. Ale taky poučné, že ne všechno v životě je tak lehké. Je to strašně obyčejný příběh, ale má mnoho rovin a poučení.

Kandelabr
13. 05. 2003
Dát tip
no tím jak jsi to ted rozpatlal jsi to pokazil úplně :( mnoho rovin a pučení? to zní hroooozně

Cirilla
13. 05. 2003
Dát tip
Pravidlo č. 1: nenakupovat v Plusu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru