Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bob Marley

05. 05. 1999
0
0
2473
Autor
Tanizaki

Doufám že to slyší...(nebo aspoň čte)...

Dali ti poslání Jaké....věděls už jako kluk Zpíval jsi zpíval a skládal Otvíral oči (ne nikdy násilím) To všechno zvuk... Pohledem pouhým nutils davy Nenutil. Léčil. Miloval. Zpíval jsi zpíval a skládal Zavíral oči před dveřmi slávy Osud ti ruce svazoval... Pohodu lásku a sílu rozdávals v hrstích Zpíval jsi zpíval a skládal i soucit i smutek v dílu ... a kouřils vonící listí Víru jsi objevil Věřils a snil - předával ve slovech Zpíval jsi zpíval a skládal Svou pravdou cizí měřil A přitom tělo měls duši měls v okovech Pak přišel čas kdy pravé jméno zjevilo se ti Zpíval jsi zpíval skládal jsi dál Skončilo zrání (stejně tak setí) Proč by ses smrti Proč by ses bál Tys přece věděl Žijí-li písně, žiješ ty sám...
ulita
28. 11. 2001
Dát tip
reagge můžu!

Laďa
05. 05. 2000
Dát tip
Print přesně. Ta naléhavost refrénu. I like Bob.

Saxanka
02. 05. 2000
Dát tip
Jo je to fakt moc hezký....

Vyhovovalo by ti to 29.5. v Akropoli. Já tam teda nemůžu, ale Bob Marley's´Tribute se tam koná. Asi pět kapel, myslím, že pár cizokrajných.

Merle
06. 05. 1999
Dát tip
Neznám moc jeho, ani jeho hudbu. Většinou mi tvoje výtvory nic neříkají. TOHLE si na mě šáhlo a v žádným případě na tom nehodlám hledat detaily a chyby. Prostě gooood. BTW: s K.K.K nesouhlasím.

Konečně zase doma. Ehm, promiň.
Jó, kdy se mi zas stane, abych chtěl být Bobem Marleyem. Tanizaki, víš, že ho znám osobně, seznámím vás, chodí si ke mně půjčovat noviny (Lidovky).

Tanizaki
06. 05. 1999
Dát tip
Andreji, doufám že se pospíšíš ...

K.K.K.
05. 05. 1999
Dát tip
Ten refrén bych určitě vynechala

Print
05. 05. 1999
Dát tip
Já bych ho teda nevynechal! Refrén je těžištěm a tím nejnaléhavějším, co musí být řečeno! Jsem rád, že jsem tohle četl!

Dusin
05. 05. 1999
Dát tip

leontynka
05. 05. 1999
Dát tip
koukám, že si také neodolala...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru