Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlčí město VI

20. 05. 2003
9
0
6820
Autor
Kandelabr

Mrtvola vykopla dveře a on si pomyslel, že má docela sílu a taky ho napadlo, že tohle je asi ta nejpitomější věc jakou kdy chtěl provést.

Rozhlídl se. Nikde nikdo.

“Tak běž, běž, běž!” zařval mrtvole do uhnívajícího ucha.

Mrtvý se rozdusal, těžkopádně a nejistě.

“Ocenil bych…”, funěla mrtvola, ”…kdybys mě nekopal do slabin. A taky…mi říkej, kam běžet…a upozorňuj…na překážky.”

“Zdrhej rovně! Rovně říkám, ne doleva! Teď doleva! A rovně, rovně. Bacha na ty šutry. Bacha! A rovně. Kurva jak poznám tu zbrojírnu?”

“Po-znáš.”

Zahnuli za roh.

“Ty VOLE! Máš pravdu, to se dá těžko minout! Stůj!”

Celé okolí domu bylo zčernalé popelem a sazemi. Ulice byla téměř zasypána hromadami suti, ohořelými trámy, rozmláceným nábytkem…a těly. Torza rozmetaných spálených těl. Černé cákance krve na špinavých zdech. Kusy masa válející se v prachu. A všudypřítomný pach smrti.

“Co se děje?” zeptal se mrtvý.

“Vlkodlaci.” Vydechl.

“Cože?”

“Klid. Tihle už sou vochočený. Vypadá to, že jsme prošvihli parádní mejdan.” řekl a zdálo se mu, že spatřil u strážnice nějaký pohyb. Zaostřil. Dveře budovy byly vyvaleny a ležely na zemi. Vchod byl zatarasený všemožným harampádím, cihlami, kameny a dřevem. A nějakou kovovou…

”DO PRD…!!!”

Jeho výkřik přehlušila obrovská rána a jakási mocná síla s nimi třískla o zem.

“To bude zřejmě…strážní dělo!” řekl mrtvý.

“Zřejmě, vole.”zasyčel. “Proč jsi mi o tom kurva neřek?” hekal. “Mohlo bejt po nás! Eště že neuměj střílet. Doprdele, to mě taky mohlo napadnout! Kruci! Mám přelámanou každou kost v těle. A eště ke všemu jsem přistál na žaludku a kusu tlustýho střeva nějakýho podělanýho vlkodlaka! Čemu se směješ? Čemu se doprdele směješ?”

“Tak co, hajzlové chlupatí?” zakřičel hrubý hlas od strážnice. “Líbí se vám to? Nemáte dost? CHA! Tak vy nemáte dost? Chtěli byste ještě? CHACHA! Není problém, milánkové, mám tu olova co hrdlo ráčí!”

“Héj! Nestřílej! My jsme lidi!” zakřičel. “No, teda víceméně, ale to mu teď vysvětlovat nebudu” šeptnul mrtvole.

“Lidi jo? Tady už žádný nejsou. Všecky sežraly ty svině zubatý!”

“Ne, vopravdu jsme lidi! Neblbni! Nestřílej! Potřebujem jenom nějaký zbraně ze strážnice, třeba meče nebo luk a šípy. Nechcem ti ublížit.”

“A hovno by vám bylo platný, kdybyste chtěli. Tak pomalu vstaňte. A žádný vylomeniny.Mám pochodeň u knotu!”

Pomalu, za nadávání, hekání a funění vstali.

“Hergot co ste vy dva za párek voblud?” zahulákal hlas.

“ Já jsem člověk. Sem zraněnej a nemůžu chodit, tak mě tendle nese. Neboj, von není vlkodlak.”

“ Rači se moc nepřibližujte. Ještě nevim, jestli vás náhodou nevodbouchnu.”

“Hele hoď nám ňáky zbraně a my vypadnem a můžeš si tu zas spokojeně mordovat koho chceš, třeba všechny svatý, to je fuk.”

Chvíli bylo ticho.

“No tak jo. Něco vám teda hodim.”

“Skvělý, díky!” zahlaholil rádoby družně.

Ticho.

Po chvíli nervózně řekl: “Doufám, že se teď na nás seběhnou všechny ty bestie z širýho vokolí, zatímco von si tam v poklidu kramaří. Proč mu to tak trvá do hajzlu? Pojďme blíž.”

Došli až k zátarasu. Vlastně nebyl až tak úplně pevný, spíš pár prken a nějaká zaprášená látka a několik šutrů na nichž trůnilo dělo.

“No jo kurva, von taky musí chodit ven, když se to nabíjí zepředu.”

“Už to nesu!” ozvalo se zevnitř.

“Tak tady to…” objevil se postarší muž s plnovousem, celý černý od sazí. “Ale co děláte sakra tady?”

Zeptal se nedůvěřivě, pustil náruč plnou zbraní a byl by chmátnul po louči, kdyby mu mrtvolova ruka jediným trhnutím nezlomila vaz.

 

(pokračování…)

 

 


hurvinek
09. 06. 2003
Dát tip
tak tuhle dvojku bych nerad potkal v tmavem pruchodu...

katugiro
24. 05. 2003
Dát tip
bavím se :) *

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Kandy, tohle je velký bílý flek?

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip
já vidím obrázek...

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Ty ho možná budeš mít v internetové historii, ale tady se nezobrazuje. Takže v tom bude nějaký problémeček se zdrojovým serverem.

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip
tak jiný obrázek

Kandelabr
21. 05. 2003
Dát tip
avi

Kodynie
21. 05. 2003
Dát tip
Jo, tohle už je lepší, ilustrace jak vyšitá.

Kandelabr
20. 05. 2003
Dát tip
carrie:jak hnus kolem nás a v nás? já chci Poslední romantiky!!!! :)))))

Carrie
20. 05. 2003
Dát tip
to si musíš říct někomu jinýmu, já jsem tu přes dekadenci ;o)))) (dávám do sekce Dekadentní a horrorovej hnus)

Carrie
20. 05. 2003
Dát tip
tak doufám, že ti zvýším sledovanost ;o)))))

Kandelabr
20. 05. 2003
Dát tip
carrie: děkuji. a vůbec, díky vám všem!!! mám hroznou radost, že se vám to ještě pořád líbí. malá anketa: kolik jste ještě schopni snést pokračování? :)

Carrie
20. 05. 2003
Dát tip
až někdo z nás řekne Štronzo, tak toho necháš, jo??? :-))))

StvN
20. 05. 2003
Dát tip
Je to nějaký divný, s těma očima myslim. Zdá se mi, že se v tom nepříjemně motáš, lepší by bylo, kdyby mu to oka dal už tehdy, kdy o tom mluvili. Takhle je divný, že se mrtvej chová, jako by viděl. Já bych snesl ještě tak, dvanáct, patnáct set dílů, nebo to chceš na kila?

Kandelabr
20. 05. 2003
Dát tip
StvN: to je ten složitě propracovaný charakter mrtvoly :) občas jedná divně, ale to už tak mrtvoly dělávají :)) já myslím, že natáhnout ruku a zakroutit krkem nějakému chápkovi mrtvoláček hravě zvládne i poslepu (když už po slepu zabil toho vlkodlaka) dopřejme mu trošku šikovnosti :)))

StvN
20. 05. 2003
Dát tip
Asi máš s mrtvolami větší zkušenosti než já, tak ti budu věřit.

Kandelabr
20. 05. 2003
Dát tip
StvN: to je jasné. při psaní je první fáze zkoumání realií :)))) nevěřil bys co dalo práce sehnat vlkodlaka :)))

Gunhead
20. 05. 2003
Dát tip
Kandel: nevybavuj se tady a koukej mlátit do klávesnice... abych pravdu řek, tak něco takovýhodle bych od tebe celkem nečekal... jsem zrovna přečet všchny dosavadní díly a má to šmrnc... ale něco mi vadí na té mluvě, nevím co, ale něco jo... jinak mrtvolám, pošukům a vlkodlakům držím palce... :) *...jak jinak...

yoyo
20. 05. 2003
Dát tip
ten konec.... to je fakt morbidní.........

Plopez
20. 05. 2003
Dát tip
Nenech si do toho kecat, protože to máš ku.evsky dobrý. Malý dotaz na Kandelabra: Kolik dílů eště sneseš?

Kandelabr
20. 05. 2003
Dát tip
Plopez: no když jsem byl u trojky tak jsem si říkal eště tak dva tři. ted už je na světě sedmička a říkám si to samé :)) jinak díky!

Kodynie
20. 05. 2003
Dát tip
Kandy, já vydržím dílů dokud Tobě vydrží nové nápady. Je to hrozně zajímavé a opravdu slibně se to rozvíjí. Takže dokud to budeš psát, tak tenhle čtenář neumdlí, dokud si tu nepřečte slůvko KONEC.

Jinny
20. 05. 2003
Dát tip
:)

Carrie
20. 05. 2003
Dát tip
“Héj! Nestřílej! My jsme lidi!” zakřičel. “No, teda víceméně, ale to mu teď vysvětlovat nebudu” šeptnul mrtvole. :-)))) Ten mrtvol je fakt drsnej, překvapil mě. Chce snad strážnýho očíčka nebo něco takovýho? :-)))))) tečka

Carrie
20. 05. 2003
Dát tip
hele a já ti to dám do klubu, tam se to bude správně vyjímat ;o)))))

Cirilla
19. 05. 2003
Dát tip
“Hergot co ste vy dva za párek voblud?” :)

co to je "vodobouchnu"? To jako někoho praštit vodou????? :-))) No, já k tomu nic neřikám, všecko jsem ti řekla včera :-) jen tip :-)

Humble
19. 05. 2003
Dát tip
Huuustý, konec :o)*** Akorát mi trochu vadí chyby v interpunkci (chybějí tečky, čárky a tak).

Kodynie
19. 05. 2003
Dát tip
Ta mrtvola začíná být dost nepříjemná, začíná zabíjet lidi na potkání. To se dělá, lámat lidem vaz, kteří nám chtějí pomoci, i když jsou přitom trochu nervózní a nedůvěřiví. Divím se, že nezabila už i hlavního hrdinu. To by pak ale nebylo o čem psát, viď?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru