Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Začátek mé knihy II.

25. 06. 2003
4
0
2113
Autor
Beata

Z lékárníkových pilulek a sirupů by onemocněla i Ominka

a ta měla tuhý kořínek, jak říkávala, když odháněla špačky od višní

a přitom sprintovala přes celou zahradu.

Jo z té staré višně to byl sirup,to byla meducína!

Pak hladila mi bolavé tlusté bříškocelou noc.

Lékárník má očka jako naše králice a také takový lalok, jenže on to má z alkoholu, kdežto Bobina z toho, že  je už třikrát po mladých.

Jmenuje se Bočan a jeho dcera je Lídie, Liduška, Lidka, Lída jedna blbá. Kamarádíme spolu vždycky než se pohádáme. Je zrzavá a má velkou hlavu, stejně jako pan Bočan, ale lalok nemá, protože alkohol nesnáší. Chodíme spolu na naši půdu a oblékáme se do starých tetiných šatů. Také tam jsou převleky z Masopusta. Nejraději mám ten za tučňáka. Vůbec mám ráda tučňáky. Pan Bočan tak podobně chodí, hlavně když jde důležitě s Lidkou do školy, aby vyzvěděl jak se učí a chová. No neučí se dobře, ale to ji nevadí, protože ji nic nevadí. Lidka je v pohodě.


clovrdik
22. 08. 2003
Dát tip
těžce pohodový :-))

Albireo
27. 06. 2003
Dát tip
Tohle povídáníčko je také v pohodě.

Shammann
26. 06. 2003
Dát tip
Mě to nějak nevzalo.

Astra
26. 06. 2003
Dát tip
Tak jestli se dočkám v pokračování pointy, máš tip.

Carrie
26. 06. 2003
Dát tip
...mi to přijde jak Bylo nás 5 ;o))

Rowenna
26. 06. 2003
Dát tip
Takový útržek něčeho milého a hezkého. *****

Dash_707
25. 06. 2003
Dát tip
:))**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru