Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaky by to bylo, kdyby ...

21. 06. 2000
4
0
1768
Autor
Naja

Skoda, ze nemuzeme zmenit svoji minulost. Mozna bychom byli prave ted jini.

Jaky by to bylo, kdyby to nebylo, kdyby srdce zhnilo, slunce nesvitilo. Kricim na Tebe z prazdnejch plic. Otevru oci ... Vidim NIC!
knihomil
27. 06. 2003
Dát tip
krasne

Krel
22. 05. 2003
Dát tip
nevím, myslím že je dobře že ji nemůžeme změnit...je to náš štít...do klubu..

Sadaf
11. 10. 2000
Dát tip
Jasně, seš můj černej štik v Písmáku... Jak jinak T I P

Silvinka
30. 08. 2000
Dát tip
A keby si odstranila chyby minulosti, nestratila by si vlastne samu seba? Ved vsetko, co si kedy urobila, z Teba vytesalo sochu s dusou a srdieckom. Ty sama si si bola socharom a teraz mozes dalej tvarovat. Tak do toho! A preto sa mi tato basnicka zda zbytocnou otazkou :o))))

JiKo
04. 07. 2000
Dát tip
Mě se nelíbí první sloka, druhá je perfekt.Jakoby obě každá z jiné básně ? Kdyby jsem si mohli volit minulost vznikl by chaos, každý by chtěl odstraňovat svoje nedostatky a chyby. Kdo by potom žil ?

Merle
26. 06. 2000
Dát tip
no, mě se to moc nelíbí... a vlastně ani nevím proč

Stepca
24. 06. 2000
Dát tip
Já zas dávám tip za myšlenku v prologu. To je skvělý, že jsi vyprovokovala Bibšu ke psaní :-).

Bibša
22. 06. 2000
Dát tip
Naji, dlouho jsem od Tebe nic nečetla a teď, když vidím tvoje jméno s nadšením klikám ... a smutek. Ta druhá sloka je úžasná, křičet z prázdných plic, otevřít oči, vidět nic! Kdyby to nebylo tak nepříjemně zoufalé... Jaké by to bylo kdyby něco zbylo kdyby srdce zjihlo svou lásku by stihlo. Zpívalo by pro něj tančilo a mávalo jaké by to bylo kdyby se to stávalo? Prosím, nesmutni, já vím, lehce se to mluví, když nefím o co jde, ale ... pak aspoň posílám kousínek naděje, ju?

MINISTRY
22. 06. 2000
Dát tip
fakt dobry :) ja davam tipa :)

myrinda
22. 06. 2000
Dát tip
najo, dostalo me to dobry, i kdyz smutny tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru