Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proměna

17. 09. 2003
10
0
2376
Autor
Lilie

Má někdo stejný pocit?

 

PROMĚNA

 

Pro mnohé je láska věcí nad vše svatou,

pro mě, po všech zkouškách, Achilovou patou.


Trochu mi to připomíná něco z mého života. TEN JEHOŽ JSME MILOVALI, PO BOKU MU VĚRNĚ STÁLI, JIŽ TU PATU OBJEVIL ... PAK TAPRVE PŘIJDEŠ NA TO, ŽES SVOU PATU ŠPATNĚ KRYL *

Lilie
23. 06. 2004
Dát tip
Život je sinusoida ... raději zraněn, než bez slabiny "láska" Děkuji ...

Adam_G
13. 11. 2003
Dát tip
Tak tady si tipnu. Pravdivé.

Kolega
24. 09. 2003
Dát tip
Skoro ano. :-)

Lilie
23. 09. 2003
Dát tip
Pro "stoika": Já neokecávám svý dílo. Jen jsem ti napsal, že se podle mě tvůj citát nehodí, jako odpověď. Je o něčem jiném. Pro "Kolegu": A ty znáš lásku, ve které nejsi závislý ...?

stoik
23. 09. 2003
Dát tip
Je-li ti láska Achilovou patou, potom tu patu musíš přikrýt vatou, musíš se činit, abys ji měl vskrytu a ty kdo ji chtějí vyhánět z bytu. Láska v té básni od mistra Kryla, možná by trochu ti k pomoci byla: Když místo radosti je místem strachu, Poznáním Kolombín prohlédneš, brachu :-)

parallelka
23. 09. 2003
Dát tip
..já jsem s těmi zkušenostmi teprve na začátku tak nemůžu souhlasit:)

Lilie
22. 09. 2003
Dát tip
Moc všem děkuji ... Pro "Redboye": Nemůžu být narozená ve znamení Panny, protože jsem se narodil ve znamení Skopce ... JÁ JSEM CHLAP !!! Pro "Kolegu": Citát beru jako moudro uznávaných ... to bych si nedovolil.

stoik
22. 09. 2003
Dát tip
Odpovím ti citátem z Kryla: "Láska... je politika. Střevíčky na nohou, pořádná kosmetika... ... Zasmát se, pak zahrát uraženou zkrátka být vždycky ženou... Ale, vy nepijete? Zklamaný? Můj ty světe! Tak čin čin, na zdraví! A netvařte se klesle. (Slovíčka, Dialog Kolombíny a Pierota)"

Lilie
22. 09. 2003
Dát tip
Já jsem ale nepsal o tom, co láska je, ale o paradoxu, jak láska posiluje, a přitom, když miluješ, tak je to tvá obrovská slabina.

stoik
22. 09. 2003
Dát tip
Nu, tak jsi to napsal špatně. Taky se mi to stává a už jsem se tu za to někomu omluvil... Když musíš dílo okecávat, vykašli se na něj a napiš ho líp. Stejně většina lidí celej život - což je taky omletá fráze - píše jenom jednu věc furt dokola :-)

Kolega
22. 09. 2003
Dát tip
Slabina je to tehdy, když jseš na ní závislý. Každá závislost totiž oslabuje.

Krel
20. 09. 2003
Dát tip
a s tím by se dalo i souhlasit:-)

redboy
18. 09. 2003
Dát tip
Jestlipak taky nejsi narozená ve znamení Panny :-))

Hanacka
18. 09. 2003
Dát tip
Toť pravda pravdoucí, láska je květ rychle vadnoucí.

kaktusik
17. 09. 2003
Dát tip
Láska je láska, niekedy tak, potom zas inak .. môže byť svätou, no niekedy aj tou pätou :-)

REDH0T
17. 09. 2003
Dát tip
NE

jo.. posledni dobou o ni premyslim nejak podobne.... * za myslenku

Kastel
17. 09. 2003
Dát tip
skvělá zkratka T

Cardina
17. 09. 2003
Dát tip
Zajímavá myšlenka *

Nevímkdo
17. 09. 2003
Dát tip
úplně přesně...do drobku takže tip

Morney
17. 09. 2003
Dát tip
Stejný pocit nemám, ale dokážu pochopit, že to tak někdo cítí. Super jsi to vyjádřil.*

katugiro
17. 09. 2003
Dát tip
na podobnosti pocitů nezáleží, je to výborně podané... :) *

Kolega
17. 09. 2003
Dát tip
A co to dát jako citát?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru