Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se co nejlevněji připojit k Písmákovi?

05. 12. 2000
0
0
8429
Autor
Olda

Připojujete se z práce, ze školy, z kavárny, či z domova? Platíte za připojení? Zajímalo by Vás, jak ušetřit, popř. jak se připojit z domova, nebo kde je ta nejlevnější kavárna v okolí? Tipů bychom našli jistě spoustu, namátkou pro čtenáře z pražských kaváren: víte, že v Internetstudiu v Legerově ulici je přístup k internetu pro studenty a osoby do 18let zdarma? Znáte tipy ve vašem okolí? Levné připojení přes kabelovou televizi? Napište. Možná pomůžeme ostatním Písmákům.
Robynson
30. 12. 2001
Dát tip
Rád bych pomohl ostatním písmákům, jen si nejsem jist jak tak učinit. Možná že dotyční písmáci by věděli :-)

Adélka
09. 11. 2001
Dát tip
Jů, i když to asi každej ví, tak přeci jenom.... internet je ouplně zdarma v každý Pražský knihovně, aspoň já nic neplatim ;-)

Suppe
25. 12. 2000
Dát tip
tohle nabízí Dattel - ta služba se jmenuje Mistrál. Pokud tě zajímá víc, zajímej se u svého poskytovatele kabelový televize.

Anonym
22. 12. 2000
Dát tip
teda suppe to by me taky zajimalo!

Honza_P
18. 12. 2000
Dát tip
Připojení přes kabel nedoporučuji, leze to jako z deky, padá připojení, když si chci něco rychle stáhnout, tak raději volím pevnou linku.

JiKo
17. 12. 2000
Dát tip
Suppe za 500??? a kerá firma a kde? a pro všechny nebo studentská cena?

Suppe
16. 12. 2000
Dát tip
Oldíku, levné připojení přes kabel = cca. 500 měsíčně + asi 3000 za výstavbu připojení. To už se teda radši držim telefoní linky. Jo, a víš co je skvělý na věcech zadarmo? Že o nich nikdy nevíš sám, takže obvykle, když takhle někam jdeš, je tam plno. Ale jinak, co kdybys udělál lepšího písmáka stažitelnýho domů????

Miracleion
14. 12. 2000
Dát tip
Není vůbec zač :-))

Prokletí
14. 12. 2000
Dát tip
to teda není 8c) m.

Miracleion
13. 12. 2000
Dát tip
Dobře, tak teda každý pondělí od 1200 do 2000 na Plzeňské ulici v Praze, tam jak dřív bývalo vojenské výukové centrum. Tramvají číslo 9 či 10 je to zastávka Motol. Klíďo přiďte, spravuju totiž počítačovou učebnu a snad se pro Vás najde místo. :-)) P.S. Fakt nekecám!!!!

Prokletí
13. 12. 2000
Dát tip
haha, já bych jen platil 2 kila za cestu do Prahy... ;o) I tak díky Mirí m.

Prokletí
12. 12. 2000
Dát tip
_JiKí_, jsem PRO!!! m.

Miracleion
11. 12. 2000
Dát tip
Já neporadím, jen snad že se připojuju ze školy na pevný lince, čiže mne to nestojí ani fň, ale zase se hrozím až mě vyhoděj nebo za čtyři roky dodělám a budu si muset koupit computer. Neprudím, jenom to sem píšu, aby lidi viděli, jak se kdo připojuje.

JiKo
11. 12. 2000
Dát tip
ALL všichni budem chodit k Miracleonovi!! budem to mít levnější

JiKo
07. 12. 2000
Dát tip
UFO !!!! To je moje práce :-)) Mám na počítání připojení program Connection meter - nezdá se ale je český :-)) a vyhovuje mi. Fakt nechci dělat reklamu ale Connection Meter tam najdete program ke stažení Sadaf ty máš co říkat !!! :-)))

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
Už mlčim,JiKo,už mlčim (a sem táááákhle malinkatej) :-)))))

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
jiko: ty žárlivče ;-)))))

Miki
07. 12. 2000
Dát tip
Connection Meter, nebo jiné, na netu je jich přehršel, má tu báječnou vlastnost, že ti může ukazovat koruny i délku právě zaplaceného impulzu. Ty 2,60 jsou za každý, akorát že ten první je nejkratší a pak se postupně prodlužují. Vřele všem doporučuju nějakou variantu měření peněz zvolit. Některé navíc umí pohlídat i pirátskou změnu účtu poskytovatele.

JiKo
07. 12. 2000
Dát tip
Merle to nic my máme smlouvu :-)))))

Sadaf
06. 12. 2000
Dát tip
Je to sice krásné, že někde mají osoby do 18 let přístup na internet zdarma, nicméně na mysli vyvstává otázka: A my ostatní se máme zastřelit:-))))

Sadaf
06. 12. 2000
Dát tip
Myslím , jako my starší:-))))

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
normální modem z domova po 19:00 vyjde celkem slušně levně (přibližně 16 Kč za hodinu)... ale nesmíte mít zákaz obsazování linky jako já :-( BTW: je dobrý pořídit si prográmek, co vám počítá provolaný peníze... pak vás účet nepřekvapí

ViNiL
06. 12. 2000
Dát tip
Napi^1te taky, kde maj levnej gulá^1ek a eepujou dobrý a levný pívo. To se u Písmáee dicky hodí. Taky bych poto/eboval n`ijaký zimní obleeení (to abych jako po/i psaní nezmrz). Jo a nemá n`ikdo kartu Hercules a starý zelený monochromatický monitor? Stejn`i, kdy 3/4 tu neco etu, tak se mi ud`ilá ^1patn`i... tak je na m`i ^1koda barev. Ad Merle) Taky není od v`ici si koupit modem -- bez n`ij jsem se nikam nemoh dovolat. A taky ty zástreky -- furt by cht`ily bejt n`ikam zapojeny :o( Zkrátka, ^1koda, 3/4e nejde ud`ilovat "Shity"...

Prokletí
06. 12. 2000
Dát tip
více viz Merle ... aspoň neprosedám noci u debilní telky, ale u Písmáka a prográmkem staženejch dílek m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru