Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romantička

23. 11. 2017
2
14
766

Kurva, já se vážně nudim. Div, že tajně nezívnu.

Ona zatím nešikovně mojí kládu žvejká.

Bloumám zrakem po pokoji, prohlížím si knihovnu,

a ní díla od Byrona, Whitmana a Blakea.

 

Ach, už chápu - romantička! Určitě to bude tím.

To proto styl tý felace zdá se mi trochu žákovský.

Techniku má ovlivněnou osmnáctým stoletím,

neb v knihovně jí chybí odvaz. Asi hlavně Bukowski. 


14 názorů

Přesně, kamaráde, od té doby, co je člověk "aspoň trochu v klidu" - žádná půda pro verše. Rozumím, buď v klidu ;-) 


Miroslawek
04. 12. 2017
Dát tip
Klid, to jsou Horkýže Slíže, ne já.

Umbratica
04. 12. 2017
Dát tip

Celkem vtipné, Mwk. Umíš si hrát s hláskami. Stydím se,že mě nenapadlo to,co tebe.


Miroslawek
03. 12. 2017
Dát tip

Roman Tyčka je manžel


Umbratica
01. 12. 2017
Dát tip

Ale když si sám přiznáváš,že jsi ve slepé uličce,věřím ,že najdeš cestu,jak se z ní vymotat. Bohužel - v tomhle ti nikdo nepomůže. Cestu si musíš najít sám a zpětná vazba přijde ,až bude na co reagovat.


Díky za upozornění. Přiznávám, že v minulosti byl pro mě Krchovský hrdinou, ale teď už ho moc nečtu. Nejspíš proto, že máme oba podobnej problém - naše psaní se zaseklo na mrtvým bodě, a nikam se neposouvá. Já bych hrozně rád napsal úplně jinou, krásnou báseň s hlubokým poselstvím, ale moje imaginace mi dovoluje tak maximálně pracovat se syrovejma reáliema všedního světa. Asi jsem dlouho neměl LSD, nebo jsem jen vyždímal svý básnický střevo, a možná jsem nikdy básník nebyl. Každopádně díky všem za zpětnou vazbu!

Umbratica
27. 11. 2017
Dát tip

Ve čtvrtém verši ti chybí po a  v.

Příliš se opájíš Krchovským,řekla bych.


Safian: Jsem se oženil. A protože neumím psát o štěstí, nemám inspiraci. Jasně, že tohle dílo nemůže působit opravdově, protože je to psaný spíš z nostalgie, než z aktuálních prožitků. Občas mě sice ještě baví něco sesmolit, ale jinak to holt neumím. Josephina: jak víš, že mi ujíždí rytmus, když jsi skončila u slova 'mojí'? Vím o tom, ale fakt mi to hapruje už v prvních třech větách? À propos,kdybys toho ode mě přečetla víc, asi bys pochopila, že spisovným jazykem se moje psaní zrovna nevyznačuje.

Josephina
26. 11. 2017
Dát tip

skončila jsem u slova mojííí, to fakt nesnášim! a a testosteron rytmus nenahradí ...


atkij
26. 11. 2017
Dát tip

Obsahově docela pobavilo, momentálně, zítra už třeba nee.

Rytmus hapruje a kazí básni patřičnou razanci , pak i zpracování působí žákovsky


Safián
24. 11. 2017
Dát tip

Pořád stejné. Co jsi celou dobu dělal, když to nepřineslo žádné výsledky? Měl jsi na to, ale zabíjíš se sám.


agáta5
24. 11. 2017
Dát tip

styl felace zdá se kapku žákovský

neb v knihovně jí chybí Bukovský


jsem si toho vědom, druhá strofa moc nešlape. ale trefilas to pěkně, pobavilas :)


agáta5
24. 11. 2017
Dát tip

trochu ti ujíždí rytmus... když už píšeš o žvejkání svojí klády, měl by sis na to dát pozor, aby to nevyznělo spíš směšně než jakkoli jinak ...  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru