Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hudebniny I.

11. 12. 2004
1
0
3546
Autor
Richiee

Včerejší zážitek...

Viděl jsem ruce klavíristy
samý mozol, samý bol
a nebyl jsem si sebou jistý
když hrát mi začal skladbu v moll

A se slzami omlouval se
tiše, tejně, zas a zase
že deset roků dlouho je

A k tomu akcent z Ukrajiny
navrch absolutní sluch
a z hudby nořily se stíny
jak klapky hladil – jako duch

Jak by křídla zpřeráželi
nevěřící na anděly
zvěstující pokoje


Kosatka
28. 01. 2006
Dát tip
Velice citivé a snad i s opravdovou empatii:)

Co je to "tejně" ? Buď je to překlep (nedoklep), ale pak bych si říkal, jestli někdo z hodnotitelů výše text opravdu četl, a nebo je to nějaká narážka, kterou všichni krom mě chápou....

Richiee
16. 12. 2004
Dát tip
Tejně si najdi ve slovníku....

Klábosnice by ti neupadla, kdybys to vysvětlil....

Richiee
12. 12. 2004
Dát tip
A že se nikdo nezajímá, co jsem stvořil v minulosti... Třeba už jen vykrádám sám sebe a je mi přes 40 jako mnoha jiným tady... He?:)

Richiee
12. 12. 2004
Dát tip
Jo a pochopitelně jsem mohl počítat slabiky a stvořit dokonalé stopy, ale jaksi, když jsem to dopsal, ten prožitek tam byl. A sype to i takhle...

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Nojo, je běžný, že u nás se učitelé hudby z Ukrajiny živí jako dělníci.Taky znám jednoho takovýho:) A k dílu: Některý části se mi líbí, ovšem něčemu nerozumím.Proč by sis sebou neměl být jistý? Jak to souvisí?A poslední strofa mi přijde úplně vytržená z kontextu, jako by ke zbytku ani nepatřila.Navíc se mi nelíbí obrat s akcentem z Ukrajiny...sama nevím proč,snad jen, že celá báseň se nese v takovým trošku snovým duchu a najednou tohle...je to jak rána mezi oči:)Aspoň pro mě.

Nimis
12. 12. 2004
Dát tip
Tohle dílo mě navnadilo aspoň zpočátku. První dvě strofy se mi líbily, rutmus skvělý...U třetí už ztrácím své nadšení a poslední, ta mnou zůstala absolutně nepochopena. (nicméně není se čemu divit, když jsem jen "retard neschopný vyjadřování", že.)

Richiee
12. 12. 2004
Dát tip
Nimis: Neřekl jsem, že jsi. To bych neřekl nikdy. Jen mě vytáčí ignorantství. Ale netahejme to sem. JInak nevidím, co je k nepochopení, ale budiž... Fla: Mně to moc snové nepřišlo. Bylo to až moc reálné na můj vklus. Sám jsem muzikant.

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Netvrdím, že je snový obsah, nýbrž forma.Uznej, že obraty, kterými jsi tuhle báseň napsal jsou takové...surreální:)

Nimis
12. 12. 2004
Dát tip
Flam: tvá nově získaná intelektuálnost mne dojímá :))

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Nimis: Snažím se,jak to jde:)))

Nimis
12. 12. 2004
Dát tip
Flam: Myslím, že kdyby četl tvé -bezesporu- intelektuální výlevy na pigadelis...napíše o tom dílo:)

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Nimis: Nezáviď;)

Nimis
12. 12. 2004
Dát tip
Flam: Neboj, už i tvůj manžel mi zděšeně psal, že s tebou asi není něco v pořádku :))))

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Nimis: To sem netahej:) Ale chápu, že tě to štve, když jsi ten retard:)))

Nimis
12. 12. 2004
Dát tip
Flam: Jsem retard...a dosla mi tedy slova.

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Nimis: to je tím, že nemáš kritický myšlení...Měla bys na tom makat!:)))

Richiee
12. 12. 2004
Dát tip
To jsem si zase něco nasadil do kožichu...

Nimis
12. 12. 2004
Dát tip
Flam: Tvoje rady jsou pro me jako slovo boží.pa uz du

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Co? Blechy?:)

Nimis
12. 12. 2004
Dát tip
:))

Nicollette
11. 12. 2004
Dát tip
mam ruce taky samej mozol - z vánočního úklidu..... ale ne.... je celkem fajn

Richiee
11. 12. 2004
Dát tip
No, to doopravdy nebylo moc citlivé a empatické... Vskutku ne.

Nicollette
11. 12. 2004
Dát tip
to byla poznámka.... sem halt moc ukecaná, omlouvam se:-)))) nejsem citlivá a empatická...

pěkně se rozjíždí, na začátku lze mluvit i o rytmu, ale ten zbytek nějak ujíždí, jsem zvědav, co v budoucnu stvoříš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru