Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ad závěrem.

02. 06. 2005
2
0
7269

Protože Velliny příspěvky jsou dány jako indispozice a já chci Velle, která se omluvila veřejně, poděkovat také veřejně, volím tuto formu.

 

Takže Vello:

 

Děkuji za uznaní neoprávněného blokování mého nicku a přijímám omluvu. Vím, že všichni jsme jen lidé. I já .

 

 

Dovol ale, aby těch upozornila na nepřesnost v Tvém dnešním "Závěrem", která jistě není záměrná a zřejmě vznikla nedopatřením:

ve shrnutí uvádíš že:

28. 5. 3:23

Bezpečnostní odstávka od 2005-05-27 20:15:02 do 2005-05-28 01:26:47. Derův alternick hlupaczek scriptem přepisoval vstupní stránku a stránku klubu, ze kterého skript spouštěl. Za způsobenou škodu bude podána žaloba. 

 

Dosud nebyl blokován nikdo mimo chroustjazze;

 

Skutečnost je ale taková, že již před bezpečnostní odstávkou   byly blokovány následující nicky:

Hajka (viz zde: http://www.pismak.cz/dilo.php?num=163646), Pišta_Hufnágl (http://www.pismak.cz/dilo.php?num=163967  ),Pomerančová, Dero, Noe1, Rowenna (viz zde v reakcich: http://www.pismak.cz/dilo.php?num=163471 . U nicku papouch si nejsem jistá a nedokážu k tomu nic najít, tekže jestli byl taky zablokován už 27., snad mi promine.

 

Vím, že jsi tu nebyla, když se to dělo, a jsi odkázána na zprostředkované informace (proto jsem Ti dohledala i ty odkazy) a vím, že Ti jako majitelce jde především o to, aby Tvůj server fungovla co nejlépe a že mu Ty i Tvůj webmaster věnuje spoustu času, prostředků a úsilí, za což Vám patří obdiv.

A právě proto věřím, že tohle upřesnění nebudeš brát jako kritiku nebo osobní útok, a že nebude vyřazeno z hlavní strany.

 

Přeji serveru Písmák hodně dalších úspěšných let, hodně autorů a vydařenou spolupráci s Literární akademií.

 

Pomerančová - myrinda - tamiko

 


JiKo
04. 06. 2005
Dát tip
Já Velle za omluvu neděkuji, celá kašparáda byla nanejvýše trapná ze strany majitelky a zejména skromného webmastera. Na celou situaci si zadělali v podstatě sami svým bezbřehým blokováním a totalitním chováním. Myslím, že bylo lepší nechat zaznít byť nepříjemné návrhy a nediskutovat s nimi, než "odstranit oponenty". Kdyby místo blokace prostě jen mlčeli a nechali konflikt proplout, mohli si uchovat naději na to, že je lidi zde budu považovat za férové. Škoda, jsem tu 4roky a jde to tu k šípku ps: člověk by se neměl chovat tak, že záměrně ublíží a pak se omluví, ale tak, že se snaží nikomu neubližovat

JiKo
04. 06. 2005
Dát tip
Zejména ta teorie spiknutí (Artelier) je k smíchu...

ashentree
04. 06. 2005
Dát tip
mrzí mě na tom všem kam až mohou zasáhnout emoce o tom, co se tu stalo nemá smysl utrácet slova generují hustější a hustější emotivní mlhu můj názor je ten, že dokud správce i majitelka budou příliš osobně /tj. emotivně/ svázáni s chodem serveru nebude tu situace lepší... písmák nemůže být rodinou s jedním velkým otcem a matkou je to velmi početná komunita /a dobře všichni vědí již z dějepisu základní školy proč existuje politika co je to demokracie a proč jsou tyhle věci tak složitý.../

Šminka
02. 06. 2005
Dát tip
Díky za upřesnění, myri. *

Pomerančí.....obdivuji Tě! Obdivuji všechny, co se pustili do boje s větrnými mlýny a uvádějí věci na pravou míru nebo se aspoň snaží... a děkuji

kozelná_květinka: bohužel díla, na která s eodkazuji a která zde ještě před chvílií byla, jsou najendou smazána :-///

Rowenna
02. 06. 2005
Dát tip
Tak já tady překopíruji zprávu, kterou jsem do indispozic přeposlala Velle. Doufám, že to nebude nikdo považovat za neetické - že zveřejňuji "soukromou" poštu - svoji, ale indispozice se mi jeví krajně nevhodné. Napsala jsem: vidím vstřícnost, a určitou rozvahu kromě řešení problému noa a chrousta vyčítat, že se někdo nepřizná k alternicku, to mi přijde trochu zcestné, proč by měl? pokud systém umožňuje alternicky, tak je budou uživatelé používat, a taky jako alternick chránit před zveřejněním, proč někdo používá alternicky, to nevím, budou různé důvody, já jsem třeba zkusila jeden (možná dva - ale na ten druhý si bohužel nevzpomenu), abych zjistila, zda budu čtena a jak budu čtena pod jiným nickem. Navíc - chroust je konzistentní, nemění se změnou kabátu. Myslím si, že to, co dělal, dělal právě proto, že všude ve všech společenstvích se vyskytuje takový křikloun, jeden dva, a jejich přítomnost může být obtížná, ale taky přínosem. To, že si chránil identitu alternicku, to není lhaní. To je součást hry na alternicky. Tady trochu ujíždíte. U noa - tam je vaše averze vůči jeho osobě ještě čitelnější. Protože objektivně - jeho věčné dorážení je únavné - (sama jsem se přistihla při myšlence, tebe bych chlape doma nechtěla) - ale je legální a logické. Není to nic proti ničemu, až na to, že to otravuje. Dero - je ho chlapce škoda. Já vím, udělal blbost, ale přesto mě to mrzí. Mám pro něj nějakou slabost - a říkám si, co to písmák dělá, když se zbavuje svých nejlepších dětí. To jen tak, jak to cítím, vnímám.

Pomerančí: Tak jediné co se mi načetlo bylo od Noeho, jinak máš úplnou pravdu... Já bych chtěla jenom vědět, proč, když to píšeš tak slušně, mirumilovně, tak.... má vůbec cenu o tom mluvit? Že by se mazaly důkazy, proto, aby se nevědělo, co už se stejně ví?

Lyryk
02. 06. 2005
Dát tip
potvrzuji, je to tak, Vella za to nemůže, vycházela z mých informací a já jsem to popletl; zablokování Hajky bylo cca několik minut před 2005-05-27 15:38:02; za tento omyl se omlouvám;

Rowenna
02. 06. 2005
Dát tip
jenomže chlapci si svá díla - důkazy o své nevině, vymazali sami.

ted se musim moc omluvit, chyba byla na moji strane - do odkazu s emi pripletli zavorky, ktery uz od nich nepatrily, proto to nefugovalo .. a pistovo dilo smazal sam pista, pry... takze beru zpet.. a omlouvam s eza to, jak to mohlo vyznit

Lyryk - dekuji Ti.

Delight
02. 06. 2005
Dát tip
A já jsem napsala toliko že děkuji, oceňuji snahu, se stanoviskem se neztotožňuji, ale neupírám ho a nepřiznání alternicku (tedy LEŽ v podání Velly a Lyryka) podle mě důvodem k blokaci není. A taky že končím s těmito diskuzemi, že jejich větší pravda a větší láska zvítězily, amen. Takže -ubita větší pravdou a ještě větší láskou k "PRAVDĚ" a nenávistí ke "LŽI" - končím, abych nebyla za blbýho závisláckýho mluvku a nedělala si taktéž z huby sr*č.. Pa, děffčata, zůstávejte v pokoji.. :)

Šminka
02. 06. 2005
Dát tip
Delli, měj se:-)

Lyryk
02. 06. 2005
Dát tip
taktéž potvrzuji, žádná díla jsem nikomu nesmazal;

Jelikož dnešním dnem z písmáka odcházím, protože nesouhlasím s tím, aby funkci správce serveru nadále vykonával Lyryk. dle mého neustále sklouzávající do paranoidně-napoleonských poruch mysli, smazal jsem veškerá díla, a to včetně diskuse, na kterou zde pomerančová odkazuje. Pro pořádek ji zde uvádím. Uveřejněna dne 30.5 2005 pod číslem 163967. Hypertextové odkazy jsou bohužel díky kopírování nefunkční. ************************************************************************ ************************************************************************ Kde je vysvětlení? Opravdu nikomu nepřipadá, že tohle je poněkud nicnevysvětlující vysvětlení? ? ? Nejprve jsem byl lživě obviněn (tuhle, jeden z prvních příspěvků pod textem). Dovolil jsem si bránit, poté rozčilit a následně rezignovat. To vše v celkem třech příspěvcích. Smazal jsem veškeré své texty, jelikož tady je už opravdu mít nechci, a věnoval se vyřizování zbylé pošty, kontaktováním uživatelů, s nimiž se chci stýkat dál, a pod. A najednou - bác, a je zablokováno. To bylo v pátek odpoledne. Teprve v sobotu v noci se v Novinkách objevuje text: Z bezpečnostních důvodů byly zablokovány některé nicky - pravděpodobně do pondělí 30.5. Odůvodnění bude oznámeno taktéž 30.5. (2005-05-28 03:31:53) Roztomilé, že? No nic. Trpělivě tedy čekám do pondělí, až se dozvím, čímže jsem si tak bleskovou odstávku od svého účtu vysloužil. A čeho jsem se dočkal? V poměrně obsáhlém textu se jednotlivé odstavce doslova předhánějí v planosti a prázdnotě. Jediné smysluplnější řádky, vztahující se k tomu, čím jsem byl "obdařen", znějí: "Postupně došlo k přečíslení uživatelů diskutujících se mnou nad únosnou mez a tak jsem se odhodlal redukovat diskuzní koridor na sledovatelnou míru. Tímto se všem takto zablokovaným omlouvám." ******************* No potěš... Čili, rozumím-li tomu dobře, bylo mi zamezeno v kontaktu s ostatními uživateli proto, že se diskutujícímu Lyrykovi zazdálo, že má málo přívrženců? Mé tři příspěvky, znamenající spíš zoufalý výkřik, zjevně byly "nad sledovatelnou mírou".... ************************************ A jako třešnička na vrcholu dortu, dnes, zhruba 12:30, se na hlavní straně objeví toto: • Žádám všechny autory příspěvků, které vyjadřují nesouhlas nebo nespokojenost s mým dnešním postupem, aby je na výraz dobré vůle dobrovolně stáhli. Pokud se tak do 14 hodin nestane budu muset takovou reakci chápat jako odmítnutí kompromisu. *************************************** Já už vážně nevěřím vlastním očím. "Jestli se mnou nesouhlasíš, tak koukej dobrovolně držet hubu", takhle mi to zní... ************************************************************************* *************************************************************************

Lyryk
02. 06. 2005
Dát tip
chroustjazz nebyl zablokován kvůli existenci alternicku, myslím kvůli jeho zalogování, ale kvůli chování alternicku; důvodem k blokování nebylo ani to, že identitu alternicku popíral, to jsme mu sice vyčítali, ale prvotní byl způsob ataku na redakci a následná nekorektní výměna názorů; tak to vnímám já;

P.S. Zablokován jsem byl v pátek 27.5.2005 krátce po poledni.

Rowenna
02. 06. 2005
Dát tip
Lyryk: jenomže vella ve svém "závěrem" mluví o lži, a já to pochopila tak, že vás naštval, neboť lhal ohledně svého alternicku. Tohle už je takové plácnutí do vody - protože nikdo z postižených tu stejně podle všeho zůstat nechce, snad jen, aby se vyčistilo

Lyryk
02. 06. 2005
Dát tip
Pišta: Je to prosté, popíráš, co jsem vyslovil a já na tom stále trvám. Neshodneme se. Víc se s tím dělat nedá.

Lyryk: Nechme toho. Za svým si stojím, a protože zde stran vedení není vůle o Tvém sesazení (kvůli neustálým přehmatům) jednat, a já coby prostý uživatel nemohu toto ovlivnit, dobrovolně a bez řečí odcházím. Sbohem...

Jinovata
02. 06. 2005
Dát tip
Zdá se, že kompromis byl přijat, proto odstraním ze svého návrhu redakce část o kompromisu, abyste se mohli vyjadřovat jen k redakčí koncepci. Pěkně jsi to napsala pomerančová, jsem rád, že se obě strany na veřejné úrovni uklidňují.

To jsou věci v moři klidu... Zbláznili jste se? Proč mají být blokovány nicky některých lidí, kteří jsou Písmáku solí? Nevím o co jde nebo jen z části z různých zdrojů a vůbec se mi nelíbí, že chybí vysvětlení. Co se děje? Co znamená toto ? Trochu drsné, ne? "Žádám všechny autory příspěvků, které vyjadřují nesouhlas nebo nespokojenost s mým dnešním postupem, aby je na výraz dobré vůle dobrovolně stáhli. Pokud se tak do 14 hodin nestane budu muset takovou reakci chápat jako odmítnutí kompromisu. "

písmenková..... :-))) to už tu bylo několikrát.. kdepak jsi se toulala? :-)) tak nějak, Derouška je mi líto, soucítím s ním... chjo... smutno, smutno...

Kytí, já jsem mimo net po většninu času a když se na něj dostanu, na Písmáku se nestačím divit... TAk je to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru