Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze života vitamínů a jiných potvor

15. 09. 2008
20
29
2146
Autor
satannáš

    Zbytečná pře

   
Hádaly se tři tykve,
    která větší má IQ.
    První? Druhá? Třetí?  Bane.
    Všechny byly vydlabané.


    Fortunaovocezelenina.cz

   
na buben přišel kedluben
    sázení občas bolí
   
    vsadil
    že v hodu bramborem
    zvítězí karfioly


               svině

                   
vyhrály dýně


    Krimoška

   
říkal starej Čermák
    že mu napad červ mák
    prý mu řádně zdvihl tlak
    tenhle slizkej závislák

    případ řeší spolu s Novou
    také Dempsí s Mejkpíčovou


    Delikatesa

   
Jean
    připravte baklažán

    zajisté sire
    Povařit? Nakrájet? Obložit?

    nikoliv
            vcelku


    lady chce souložit

29 názorů

satannáš
22. 10. 2008
Dát tip
baklažán jest lilek, to lady stačí, ne?...:o)))

blbjenka
22. 10. 2008
Dát tip
prosimtě co je to baklažán? já myslela že patizón - ale to potom newim co by s nim ta lejdy... ale koneckonců ať si každej souloží s kym chce :) a první líbí nejwíc a třetí skoro vubec - pokud bzs dělal statistiku :)

j_i_r_i_k
24. 09. 2008
Dát tip
Aha... No, mám rád blbůstky, které skrývají hlubší poselství, leč nesmí být zakopáno deset metrů pod zemí zalité v betonové kostce, tady ho prostě nevydumám, moje smůla. :)

* legrace

satannáš
21. 09. 2008
Dát tip
jirik : mno, ač je to hovadina, není to tam plácnuté jen kvůli rýmu, souvisí to s celkem, když se správně zadumá...:o))) Milly : hiii,jasně že kvůli klubům, tipům, obdivu, výběrům, chvále atd. .....:o))))))))))) letadýlko : chicht, to ne, ale kdybys mělo třeba vousy, mohlo by při hubanu dojít k efektu suchého zipu...:o))) díky za návštěvy...:o))

Milly
21. 09. 2008
Dát tip
asi jak jiřík (až na to, že mě to tak nevzalo. .-)). Tudíž -t- a k tomu -k-. (kvůli klubům píšeš, že jo?? .o))

j_i_r_i_k
18. 09. 2008
Dát tip
První dvě mňam, u třetí je to poslední dvojverší těžce degradující (Mejkpíčová je vskutku ubohý vtípek hluboko, ale opravdu hluboko pod Tvým standardem), čtvrtá to zase trochu vyžehlila. Nicméně kvůli tomu poklesku odcházím mlčenlivě rozladěn (či rozladěně zamlklý, to je fuk).

satannáš
17. 09. 2008
Dát tip
letadýlko : záleží na tom , jakého je letadýlko pohlaví...:o)))

Pound
16. 09. 2008
Dát tip
Delikatesa byla velmi delikatni.

daddy
16. 09. 2008
Dát tip
šoumene..:)*

papouch
15. 09. 2008
Dát tip
sataňňáši - máš naprostou, totální a úplnou pravdu! (ale to absolutně nemění nic na tom, že moosofka otipuje kdejakou hňupovinu! ;-)

Fairiella
15. 09. 2008
Dát tip
rytmicky v tý první víc sedí "má větší IQ" než ta zbytečná inverze, co tam je, jinak mě dost pobavil hlavně kedluben :) tip

deckart
15. 09. 2008
Dát tip
satannáš : Bez výhrad souhlasím. Kromě tvého tvrzení, že jsi magor. Neznám tě, nemohu soudit. A tohle dílo není hovadina, je to blbůstka. Hezký večer i tobě :-)

satannáš
15. 09. 2008
Dát tip
deckart: tak jsem to nemyslel, vadilo mi, že je zde rozebírán někdo jiný když napíšeš, že dílo je hovadina a satannáš je magor, tak jednak je to k tématu a jednak je to pravda jsme u konkrétního díla a konkrétního autora, tak ať je pitván on a ne druzí a kdo jak tipuje je přeci jeho věc, já píšu pro zábavu a ne kvůli tipům a navíc můj osobní názor je ten, že tipy a výběry tu mezi lidma dělají spíš víc paseky než užitku hezký večer a měj se fajn...:o)))

Elyon
15. 09. 2008
Dát tip
Dobré

deckart
15. 09. 2008
Dát tip
Satannáš : V žádném případě to nesrovnávám s tvorbou Romana*L, tahle blbůstka ho několikrát převyšuje jak v invenci, tak ve vtipu :-)

satannáš
15. 09. 2008
Dát tip
na tipech nebazírujeme, pusiny bereme, za návštěvy děkujeme....:o)))) p.s. papoušu - to si ale může snad řešit u sebe, to je jak když půjdu já pod Tvá dílka a budu tam probírat jiné autory, ať u mně kritizuje mě a ne druhé,měj se fajn a mír a klid v kleci....:o))))

Marys
15. 09. 2008
Dát tip
hehe, hlavne za prvu a poslednu :)

papouch
15. 09. 2008
Dát tip
mchecht! Blbůstě jak maj být, takové papouš rrrád, :-)) :> p.s. .. ale deckart má pravdu, moosovka tipne fakt každou pitomost :-P (tohle ale za pitomost nepovažuju :)

Marcela.K.
15. 09. 2008
Dát tip
Je to blbůstka, to jo...ale i ty umíš líp...dnes bez tipu , čertíku :-)...no tak aspoň pusinu :*)

j. nick
15. 09. 2008
Dát tip
první je taková hravě jednoduchá, poslední mě pobavila, druhá a třetí mi přijdou trochu slabý, na tvoji laťku nedosáhnou, takže posílám úsměv a půltip:)

pété
15. 09. 2008
Dát tip
:D:D hihiiiii, vtipalku, je to lehke jako pírko a pobavilo mě to...moc fajn, t

satannáš
15. 09. 2008
Dát tip
deckart: ano, je to hovadina, proto je to v blbůstkách, stačí si všimnout kategorie a názoruj si laskavě dílo a nenavážej se tu do paní Moosové, jestli máš nějaký osobní problém, řeš si ho jinde díky za návštěvu...:o)))

deckart
15. 09. 2008
Dát tip
Tohle je jasný důkaz toho, že paní Moosová tipne každou hovadinu. Viz její tipy u Romana*L

nezklameš!!! :)))))))))))*******

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru