Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stratila sa láska

13. 07. 2010
0
0
348
Autor
eror63

Akosi prestávam byť verný svojej láske. Aj moja manželka si to všimla. Jej to nevadí, ale mňa to znepokojuje. Nemám na ňu chuť...... strácam o ňu záujem.... zanedbávam ju. Boli časy, keď som bez nej nevydržal ani deň, a utekal som za ňou, len čo som mal trocha voľna. Mal som potrebu splynúť s ňou ráno aj večer, potreboval som cítiť jej chlad a osviežujúcu chuť v mojich ústach. Bývala u mňa doma doma, v chladničke, vždy pripravená spraviť mi dobre. A teraz ????? Neviem ..... neviem čo to má byť. Už som si ju prestal kupovať, zostala mi po nej iba hromada prázdnych fliaš v komore. Ako spomienka na na časy, keď som moju Plzeň pil, a užíval si s ňou .... A teraz nič !!! a vôbec neviem prečo !!! Žeby to spôsobila moja žena ????? Ale ako ??? A vari by mohla žiarliť na pivo ??? Faktom je, že keď som sa venoval oblým tvarom plzenskej fľaše, už som sa potom nedokázal venovať oblým tvarom svojej manželky. Dokonca ani tvarom cudzej manželky !!! Žeby mi to spôsobila nejaká cudzia žena ??? Mohla ma urieknuť ???? A dá sa to nejako vrátiť späť ??? Lebo plzeň ma sprevádzala celým mojím dospelým životom. Nechcem sa jej za vernosť odvdačiť takto chrapúnsky, ako nejakej žene... No ale počkať - vernosť ..... bol som jej neverný s Bernardom, s Corgoňom, a poslednou dobou aj s Granátom zo staropraneňa. Hmmm .... žeby sa Plzeň na mňa nahnevala a vykašlala sa na mňa ??? Pre moju chvíľkovú zápletku s iným pivom ??? No a čo ??? však .... však ja som sa k nej vždy verne vrátil, vždy som ju pil s chuťou, aj keď mi z nej sem-tam bolo zle ! A ako zle !!! Trúbil som do záchodovej misy, mandle mi skákali hore-dolu a prisahal som, že sa už piva nedotkem. A dotkol sa .. a pil !!! A odpustil som jej to... !!!
No ale možno všetko to čo píšem je iba môj strach zo staroby. Nechutí mi pivo, môj žalúdok už nechce ani guláš, vták prestáva poslúchať, peňazí mám stále menej - no čo mi zostane ? Budem sedieť doma a oblbovať baby na nejakom chate ??? Hladkať manželku po ruke ???? Rozčulovať sa na dcéry ??? No neviem .... Asi budem kandidovať ze prezidenta. Nebudem mať alkoholické aféry ako Slota. Ani problém s majetkom ako Mečiar. Ani problém s frajerkou ako Fico. Budem skrátka taký slušný jebko. Len kto ma takého zvolí .... :-(
 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru