Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vtip

08. 09. 2011
11
14
4043
Autor
Danny
Když jsem přišel domů, měl jsem nějakou zvláštní náladu. Zavolal jsem na svoji ženu: "Krásný večer. Co kdybychom si zašli do divadla?" Žena se zvedla od své práce: "Už zase začínáš s těmi hloupými vtipy? Přestaň prosímtě." "Divadlo se ti nelíbí? Co takhle na procházku do parku?" odvětil jsem. Manželka si povzdechla: "Karle, nech toho. Jenom to zhoršuješ. Večeři máš na stole." "Nechceš tentokrát zajít do restaurace? Už dlouho jsme nebyli." napadlo mě. Další povzdech: "Kolikrát ti to mám povídat, že... Nedělej to. Prosím." "Chceš snad, abych se hnedka otočil a mašíroval do hospody?" reagoval jsem. Jedna slza skanula po její tváři. Takže tohle jsem asi opravdu přehnal. "Promiň, Maruško. To víš, ta ponorková nemoc... a všechno..." Odložil jsem svůj Geigerův počítač, svlékl skafandr a očima přeletěl interiér našeho protiatomového bunkru.

14 názorů

StvN
19. 10. 2011
Dát tip
Mas na vic. Navic mi to prijde pomerne zname, v ramci sci-fi, nic noveho jako.

Tragicus
19. 10. 2011
Dát tip
Napad pekny, ale malo nosny. Navic nijak nerozvity, takze je to takova jen skica, anekdota, jak poznamenal reka.

sharik
13. 10. 2011
Dát tip
dobrý :) T

Ychtil
13. 10. 2011
Dát tip
Dobrá miniatura. :-)*

reka
07. 10. 2011
Dát tip
Jen takový vtip, povídka ne.

Janina6
07. 10. 2011
Dát tip
Taková černá sci-fi anekdota :-) Ale povídka?

Garay
19. 09. 2011
Dát tip
Tak pro tyhle vesmíry? :)

Armand
14. 09. 2011
Dát tip
:)

Enethen
08. 09. 2011
Dát tip
Taky bych brala tipy za snahu :D Mě se líbil :) *

Háber
08. 09. 2011
Dát tip
:)* že nedáš pokoj *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru