Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na Rusko!

07. 03. 2022
1
13
378

Vojín Shalquir hlásí nástup!

                Pojďme na tu Ukrajinu,

           postřílet konečně ty Rusy.

 Ukrajina potřebuje naše zbraně,

                               vojáci Písmáci.

        Vyženeme je až do Pacifiku,

at už je od nich navždycky pokoj.

                Ruský zimy se nebojme,

                vezmeme si kabát navíc

                                 a teplý prádlo!


13 názorů

Ty prodemokratický zabijáku -ale já třeba vím/ kdo si v roce 1744  vlastnoručně  dobyl  třeba ten Krym -Há?!


Přesně! Zachráníme naše bratry na Ukrajině před Ruským medvědem! Do boje, kamarádi.


Doba si žádá hrdinů ve válce bojujících za vlast, Uličný! Na karmu v koupelně se vyprdni.


Uličný
07. 03. 2022
Dát tip

vzdej naději umřít jako hrdina, našinec umírá strachy,

strachy že mu zhasne věčný plamínek karmy


Zbraně docházejí Ukrajincům sokole a lípo, musíme zastavit agresora, tobě snad nezáleží na svobodě Ukrajiny?


Přesně Uličný, konečně to začínáš chápat, musíme na Ukrajinu střílet Rusy, kteří ji obsazují a potom vtrhnout do Ruska, než si najde snažší cíl, například pobaldí, nebo Moldavu


Uličný
07. 03. 2022
Dát tip Shalquir K. R. Ettin

hrdinou je ten, kdo brání svůj domov a rodinu - co na tom nechápeš?


Uličný, v televizi říkali, že se Putin zbláznil a Putin je Rus a vládne Rusku, tudíž musíme zničit Rusko, co na tom nechápeš? Aby se rozjela znovu ekonomika je potřeba začít válku! Musíme do boje za Ukrajinu nasadit svoje životy! Budeš hrdina!


Uličný
07. 03. 2022
Dát tip

Obávám se, že americké atomovky budou na rozdíl od těch ruských funkční. Ty by zabíjeli mnoho dětí. Ruských atomovek se nebojím, dvacet let neměněné plutonium, nefunkční napájení naváděcích systémů, to by pojem RUSKÁ RULETA dostal nový rozměr.

Zastavit to současné vraždění dětí je mnohem snadnější. Stačí, když jim  to přestaneme platit. Problém není Rus, problém je zase Němec!


Přesně tak, americký atomovky na ty Rusy! Musíme je všechny zabít, než nám zavraždí děti, Uličný!


Uličný
07. 03. 2022
Dát tip Shalquir K. R. Ettin

zimou se netřesu

to se mnou lomcuje hrůza z lhostejnosti

z lhostejnosti k zabíjení dětí

hrůza tak moc ničící mou duši

že bych snad raděj chytl do zubů 

atomovku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru