Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční pokora

11. 12. 2022
0
3
205

Vánoční pokora, která se hluboce zakládá

na víře v Boha, který nás stvořil.

A dal nám lásku, radost a naději

v tento krásný čas roku.

 

Nechť se naše srdce naplní

tou pravou vánoční radostí 

a vděčností za to, co máme 

a za to, co nám Bůh dal.

 

Dejme si navzájem dárky

Láskou, pochopením a pokorou,

a vzpomeňme na to, co je důležité

V těchto svátečních dnech.

 

Nechť nás vánoční pokora spojí

s naším Bohem, který nás miluje

a nechť nám pomůže udržet si

touhu po lepším a krásnějším životě.


3 názory

Díky za přání a připomenutí vděčnosti.

Téma Vánoc, zrození, víry, naděje a lásky je krásné a hluboké. Jako takovému by slušelo poetičtější zpracování. Tady mi to přijde jako vylíčení onoho poselství. Jako faktu. Text nedává moc prostoru k objevování vlastní interpretace. 

 


Děkuji za názor na mou báseň. Je mi líto, že se báseň nelíbila, ale věřím, že je důležité respektovat rozdílné názory a tolerovat různé pohledy na věc.

Mým záměrem bylo zachytit krásu a radost Vánoc, a snažil jsem se vyjádřit své pocity a emoce pomocí obrazného jazyka a metafor. Vím, že některé lidi může takový styl vyjádření rušit nebo působit nepřirozeně, ale já osobně se domnívám, že je to jedna ze způsobů, jak lze vyjádřit krásu a kouzlo Vánoc.

V každém případě děkuji za Váš názor a za možnost zamyslet se nad tím, jaký dopad má moje tvorba na širokou veřejnost.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru