Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

návrat na exkurzní lokalitu III

11. 12. 2022
16
9
643
Autor
Luzz

dlouhou dobu buduješ adaptační mechanismy

efektivně vynakládáš získané prostředky

 

náhle se však pravidla hry o přežití mění

původně výhodné vlastnosti

se stávají smrtelnými

 

jednoznačnou příčinu nenacházíš

vymýšlíš kataklyzmata

 

- a možná je tomu skutečně tak -

 

nepozorované bolidy

padají do nepozorovaných moří

 

jediným svědectvím zůstává

vrstevní sled rozlomený v čase

 

 

 


9 názorů

Silene
16. 12. 2022
Dát tip

Tak co dneska probíráme? Vrstevní sled v čase, to už je sázka na jistotu. Třikrát a... no jo, jenomže tyhlety převraty. Poněkud vyvracejí mou bláhovou sentenci. V předloženém kousku připadne mi dramatizující efekt docílený tradičním užitím druhé persóny ještě o bolid účinnější než kdy jindy. Anebo si za to mohu tady a teď, nic nepozoruji, jen si svědčím. 

Početla jsem si, přišlo k duhu, text musím určitě otestovat na vlastním materiálu ještě i za jiného rozlomení. Nebo zalomení? 


vk
14. 12. 2022
Dát tip

mám rád vedeckú lyriku :-)


Luzz
13. 12. 2022
Dát tip

ha, teď se mi to vrátilo. onehdy jsem omylem považovala jednoho svého čtenáře za umělou inteligenci (čímž bych se mu chtěla omluvit a zároveň mu poděkovat, i když teda nevím, jestli to tu ještě čte) - no a ty mi teď píšeš... tohle.

no AI nejsem. a jako vlastně nevim, jestli mám být tvou pochybností potěšena nebo uražena.

 


Rajmund
13. 12. 2022
Dát tip

Nejsi umělá inteligence? Pokud ano, měl bych zájem o Tvoje výrobní číslo.


lawenderr
12. 12. 2022
Dát tip

docela bezútěšný  - na druhou stranu, až jednou získám nadhled ... :)) všechno má svůj čas.

Supr. Musela jsem číst dvakrát, bo tam není žádná úplně nejchytlavější mňamka ... nicméně tu chuť jsem našla. A třeba ještě přijdu:)


K3
12. 12. 2022
Dát tip

T.


Danny
12. 12. 2022
Dát tip

tak tohle mě oslovilo hodně, díky Luzz


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru