Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já už nemusím

21. 01. 2023
15
25
352

A to si myslím, že vypadám ještě docela zachovale.

Sedím vzadu v tramvaji.

Je docela plno.

Přichází pohledný revizor.

Už se blíží, ani se nehnu.

Podívá se směrem ke mně.

,,Hm?"pokývnu hlavou.

,,Mn, mn," zavrtí do strany.

A je hotovo.

Já už nemusím.


25 názorů

Čudla
24. 01. 2023
Dát tip

Tak co jsem v důchodu mě jednou kontroloval a jednou mávl rukou. 


Čudlo - po tobě ještě chtějí nějaký doklad?


Evženie Brambůrková
24. 01. 2023
Dát tip blacksabbath

Ivi, dělám co můžu, ale výsledek žádný.


Zeanddrich - kdysi mě lapili s prošlým lístkem a já se rozplakala, že nevím, jak to chodí ve městě, že jsem z venkova. Raději mne nechali jít :-)


Jamardi - úroveň revizorů se velmi zvýšila. A to je dobře.


JanDvorský - ještěže jsem se dobře maskovala.


Gábi, s úsměvem jde všechno lépe.


Evženie Brambůrková
24. 01. 2023
Dát tip dievča z lesa

Mária, pokud se nešklebí, pak ano.


Hanko, to je jak kde. V Boru chtěl autobusák po mámě občanku na slevu a to jí bylo 80 let.


Čudla
22. 01. 2023
Dát tip

Tak to máš dobrý.. /*


ty koketo:-)))))))))


 

 

Evži, ale pravý revizor pozná i u velmi mladých lidí, zda mají, či nemají jízdenku :) - je to prostě ten oborový šestý smysl :)


Jamardi
22. 01. 2023
Dát tip

Revizor dělá nevděčnou práci. :)


já musím :)


:) včera večer som po dlhšej dobe išla autobusom, zahľadená do mobilu, prekvapene pozriem na muža, ktorý stojí nado mnou...chvíľu mi trvalo, kým mi došlo -asi kartu, že? lovím v kabelke...kartu alebo lístok, usmieva sa


na dorozumenie stačí už len mimika ...***


8hanka
21. 01. 2023
Dát tip

závidííím...

hoci som si prestala farbiť vlasy a hrdo nosím šediny, prestala som používať aj farbičky na tvár, nebaví ma už  kamuflovať reálny vek, nestačí to na to, aby mi niekto uvoľnil miesto, či povedal, že ja lístok nemusím mať...naopak, musím ukázať preukaz, ak chcem lacnejší lístok...ste vo vývoji stále kus pred nami...


Ale no tak, Luboši, to už bych asi nepsala :-)


Taky už se mi to stává, ale většinou odmítám. Možná si pořídím paruku a tmavé brýle :-) Hezký den, Lído.


Kočkodan
21. 01. 2023
Dát tip

U názvu dílka mě napadlo – ta Maruška se zase plete, musíme tam všichni...


Alegna
21. 01. 2023
Dát tip

Taky ode mne už nic nechtějí, ba co víc, mladí mi letos uvolňují místo v tramvaji :)


Jízdenku pochopitelně mám předplacenou ještě na dlouhá léta, ale jinak mohu jezdit zadarmo. Ale fešák to byl :-)


Gora
21. 01. 2023
Dát tip 8hanka

Tys ale určitě jízdenku měla... a revizor asi šedý zákal.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru