Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

lhostejnost

08. 02. 2023
18
8
339
Autor
Danny

vlna smutku
bolí mě u srdce
a ulice před domem
písničky v rádiu
souhvězdí na nebi
se chovají stejně
jako kdykoli předtím


8 názorů

Alenakar
09. 02. 2023
Dát tip

Z toho by se dalo udělat i pěkné haiku. Tip. ...Vlastně takováhle japonská haiku i znám: všechno se změnilo jen souhvězdí jsou stejná.


Janina6
09. 02. 2023
Dát tip

Je to tak - ale kdyby měl svět kolem nás neustále reagovat na všechno, co se v každém člověku děje, tak by to byl takový zmatek a neustálá proměna, že by to... vlastně... nakonec asi vypadalo, jako že se neděje vůbec nic :-) (takže vlastně svět na tvůj smutek možná reaguje, ale nelze to našima očima rozlišit)

Hlavně ale doufám, že máš alespoň jednoho člověka, kterému lhostejný nejsi. To je důležité.


Něco musí být stále, hvězdy na nebi a popové hvězdy na zemi. Třeba Kája, Helenka a další :-)


Diana
09. 02. 2023
Dát tip

Hezké, posmutnělé. 


Muamarek
09. 02. 2023
Dát tip

Okolí se jeví často jako netečné... 


K3
08. 02. 2023
Dát tip Danny, Gora, Zeanddrich E.

To je hezká miniatura.

Chovají se stejně nostalgicky a mají pro lidský smutek pochopení, jenom si toho teď nevšímáš. Zkus se mrknout pozdějí:).


Andreina
08. 02. 2023
Dát tip

Písničky i souhvězdí nemají zájem o lidský smutek. Písničky odezní a souhvězdí mají své vlastní starosti - výbuchy supernov a podobně.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru