Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ať se zadaří

10. 02. 2023
19
38
297

Vyrazili jsme si před polednem do našeho nevelkého lesa. V zimě je skrz něj vidět z jihu na sever naprosto v pohodě.

Já a můj pes jsme si tedy vyšli na procházku. Na tom není nic divného. Obvykle se tu potkáváme se spoustou dalších. Nabereme směr na sever, ale najednou se zarazím.

Lesem jde člověk.

Na tom by nebylo nic nápadného, ale on nemá psa, ani baťoh s nákupem nebo papírovku z Penny.

,,Podívej se, Bilbo, on ani nejde po pěšince. A ani k prameni? Co tam může dělat?"

Bilbo mi pochopitelně neodpověděl, tak daleko nevidí, protože je nízko při zemi. A taky ho víc zajímala nějaká důležitá zpráva.

Zato já vidím jako rys. Co mi opravili oči, není pro mne ani kaplička na Řípu příliš vzdálená.

Ten pán v dlouhém zimníku se zastavil na malé mýtince. Odložil aktovku a začal si rozepínat kabát.

Vzdálenost mezi námi byla tak šedesát metrů. Zřejmě nás neviděl. Černý pes v černobílém lese a já v šedo černé jsme se stali téměř neviditelnými.

,,Co myslíš, že by tam mohl dělat? Na čůrání jsou lepší místa než paseka, na věšení je to lepší nahoře u rokle, jsou tam skály a pěkné duby."

Bilbo zasedl do podřepu a s pohledem upřeným v východu neříkal nic. 

,,Ale proč si rozepíná ten kabát?!"

A pak mi to došlo!

To musí být nějaký hodně unavený, vysoce postavený člověk. Hledá tu trochu soukromí a náš krásný les si vybral na objímání stromů.

Tak ať se zadaří a hodně zdraví!


38 názorů

Evženie Brambůrková
12. 02. 2023
Dát tip blacksabbath

Náš krásný les budu zase muset nafotit a rozeslat to majitelům a zeptat se, proč tam hospodaří jako loupežníci.


krása...."... náš krásný les si vybral na objímání stromů. Tak ať se zadaří a hodně zdraví!"


Nebyl, ten jeho svižný krok bych rozeznala mezi všemi.


 

(Nebyl to  Miloš Zeman :)? - Ten to na Vysočině prý také dělal :) )


Děkuji ti, od toho jsem tady .-)


Čudla
11. 02. 2023
Dát tip

Pobavilo /*


Děkuji, MilaneH.


Jamardi - ať dělal cokoliv, ulevilo se mu určitě.


Jamardi
10. 02. 2023
Dát tip

Odhadovala bych, že se mu ulevilo.

 


Benetka - ten by tam s károu neprojel a že by stal zázrak? Náš lesík nejsou Lurdy. 


Mária - já se ho neptala. Raději :-)


Benetka
10. 02. 2023
Dát tip

Miloš...?! :)


 ... a všetko dobré***


Al Jal Úd - v příměstském lesíku nikdy nevíš, na koho natrefíš.


Hanko - jsem ráda, že tě to pobavilo.


To je od tebe hezké, Luboši. To by se hodilo, bylo dost zima.


Ichigo - Bilbo je potěšen.


Al Jal Úd
10. 02. 2023
Dát tip

Zajímavé počtení i vtipné, chvíli jsem očekával když ne čůrálistu tak exhibicionistu, ale kdo ví, hlavně, že je mu tam dobře a ani lesu, ani lidem neškodí 


8hanka
10. 02. 2023
Dát tip

nooo...už len dodám, že po cikaní a vešaní mňa dostali vajcia:)


Kočkodan
10. 02. 2023
Dát tip

Já bych si zvolil objekty k objímání pravděpodobně v tomto pořadí – ty, psík, strom.


Evženie Brambůrková
10. 02. 2023
Dát tip Aru, Alegna, 8hanka, Benetka

Tak zvědavá nejsem a ještě by mě napadlo, že jsem zapomněla koupit vejce. Já to znám.


Aru
10. 02. 2023
Dát tip Gora, Alegna

měla sis ho pořádně prohlídnout Evži :))


Děkuji ti, Ireno, taková jsem já.


Lído, na objímání jsou v zimě jiné duby :-)


Ne každý se snaží, Květoni.


Aru, pokud se věnoval i další činnosti nevím, byl ke mně zády :-)


Janino, překlepy jsou moji oblíbenci, divím se, že tu dnes žádný nebyl :-)


Andreino, na povídání mám Bilba :-)


Gora
10. 02. 2023
Dát tip

Dobrá příhoda, napsaná s humorem... ale i pro zamyšlení.


Alegna
10. 02. 2023
Dát tip

Napínavé k pobavení.  Čůrání a věšení mě taky pobavilo nejvíc, a jak je to se stromy a jejich energií, když spí, nevím, ale sugesce taky pomáhá :)


A málo třísek, panáčku, málo třísek!


Aru
10. 02. 2023
Dát tip

tak to máš lepší oči, než já Evži, kapličku na Řípu nevidím :D

"Na čůrání jsou lepší místa než paseka, na věšení je to lepší nahoře u rokle," to mě dostalo Evži :D

já čekal spíš úchyl-nudistu s "párkem" v nabídce :D:D

- no, v zimě může objímat strom jak chce, strom spí a nedá mu nic :))


Janina6
10. 02. 2023
Dát tip

(Safra, slovo "vyprávění" jsem napsala bez překlepu až napotřetí. To nechci vidět, až budu řešit tu mimozemšťanskou detektivku :-))


Janina6
10. 02. 2023
Dát tip Alegna

Bezva vyprávění.

"na věšení je to lepší nahoře u rokle"...  :-)


Andreina
10. 02. 2023
Dát tip Alegna, 8hanka

Zřejmě pánovi už docházely baterky a potřeboval dobít energii nebo se také třeba vypovídat někomu, kdo ho určitě pochopí a nebude se s ním hádat. Chápu to. Od druhého roku na moři mi dělá společnost kaktus v květináči v držáku na okénku kajuty. Akorát se s ním neobjímám a říkám mu Josífek.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru