Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mimozemšťan - 10.díl

12. 02. 2023
17
35
332

,,Slyšel si to, Honzo? Takhle si to ten váš starej představuje?" Bílek odtáhl Kukvajce stranou a syčel jak ten had.

,,Jó slyšel! Taková fantazmagorie, Luboši." Kukvajc by si byl i odplivnul, ale dostal by za to pokutu.

Tedy, kdyby ho někdo viděl.

,,Já si myslím, že to bylo trochu jinak. Přemýšlej se mnou a určitě na to přijdeme." Lubošovi se už něco honilo hlavou.

,,Máme tu pár divných věcí: Kdo nacpal tu bábu do obleku? Co držela v ruce? A jak se takovou dálku dostala po smrti? Jak vlastně umřela?"

,,A co by zajímalo mě, Luboši, která z těch dvou to vlastně byla?"

,,Někdo povídal, že starou Vonáskovou viděl se zahradníkem. Co když to byla její sestra s tím špindírou Pepínem?"

,,Takže by to mohlo být asi takhle. Kdyby se ti něco nezdálo, oprav mě."

,,Nina uviděla Tonču, jak dělala voči na Pepína, jednu jí ubalila, ale ta se nedala. A že to bylo kousek od Tyčkova bytu, dostrkaly se báby až tam. Neutrální území."

,,Jasně, Tonča byla líp živená a Ninu trošku víc praštila a pak pustila toho hada. Ten už se postaral."

,,Druhý den se vrátila a Ninu převlíkla do svýho lepšího oblečení a v tom horším šla pro Pepína. Ten stejně blbě vidí, brejle má jak dna vod jogurtů, prd slyší a čich asi taky moc nemá."

,,Ale co s mrtvolou?"

,,Pepíno jezdíval se šrotem se starou károu, tak tam babu naložili a jeli zadem kolem hospody."

,,Jasně, jenže tam bylo rušno a museli se schovat za popelnice."

,,A pak dostali další nápad a navlíkli jí ty mimozemské hadry."

,,A tu figurínu?"

,,Prostě ji rozřezali a spálili, není nic jednoduššího."

Oba usoudili, že tak by to klidně mohlo být. Ale než s tím půjdou za Horejsem, ještě jednou si to projdou.

Jen tak trošku pozapomněli na to, co to vlastně ta mrtvá držela v dlani.

Takže to celé mohlo být i úplně jinak.


35 názorů

Moc děkuji, ale dál je vše zase jinak. Je to zábavné.


Al Jal Úd
14. 02. 2023
Dát tip

Výborný pokračování :))


Evženie Brambůrková
13. 02. 2023
Dát tip blacksabbath

Už jsem zvědavá.


Jojo, myslím, že důležitej je ten nenápadnej předmět v dlani Vraždové. Vrahem bývá ten nejnenápadnější. Jak to vše rozuzlí a jak s tím vším naloží poslední dva Spolupsavci Ben a Alegna? Necháme se překvapit.


Aru
13. 02. 2023
Dát tip

huš se ty mlhy rozestupují :)


Myslím, Ivi, že se s tím nechá něco dělat :-)


Horejs měl v 9. díle svoji teorii a ti dva zase svou. Tak by si to mohli porovnat.


dobrej díl......přiblížila ses hodně ke středu klubka.....také mám ráda hady a dobré jídlo:-)))))


Aru
13. 02. 2023
Dát tip

proč by chodili za Horejsem? Horejs je nadstrážmistr, velitel Kukvajce, ale kapitán Bílek je vyšetrovatel, on vede celý případ, v pátem díle sice Horejs povýšil na majora Korejse, ale to tak trochu neplatí


To jsem ráda, Jamardi.


Luboši - prostě miluji hady a dobré jídlo. To se pak někde zúročí.


Jamardi
13. 02. 2023
Dát tip

Dobře jsi si s tím poradila.


Kočkodan
12. 02. 2023
Dát tip Gora

„Jasně, Tonča byla líp živená a Ninu trošku víc praštila a pak pustila toho hada.“

Je správné, že se ve čtenáři nenásilnou formou posiluje povědomí o důležitosti správné výživy a vztah ke zvířatům.


To už je v peru někoho jiného, Andreino :-)


Anebo ne, Mária?


Cokoli, Aru.


Děkuji, Nami.


Andreina
12. 02. 2023
Dát tip

Tak dozvím se konečně, co držela v tý ruce nebo ne!!!


tí dvaja to pekne roztočili  ... a ešte je tu pekná kôpka pochybností ... okrem iného,Tonča zniesla zo sveta Ninu, alebo naopak? ...***


Aru
12. 02. 2023
Dát tip

a co držela v dlani? :))


Nami 99
12. 02. 2023
Dát tip

Povedené, další hezké pokračování.


Jó logika, to je moje parketa, Čudlo :-)


I já se těším, Lído.


Děkuji, Abakus.


Janino - to už je na někom jiném.


Může to být i to ho. no. Jak je ctěná libost :-)


Tvořivosti se meze nekladou, Ireno. Musela jsem nějak vybruslit.


Čudla
12. 02. 2023
Dát tip

Jasné, stručné, logické. /*


Alegna
12. 02. 2023
Dát tip

Jojo, klidně to tak mohlo být a nebo ne :), nápadité a má to logiku, další díl nám zase něco přinese, těším se moc


Abakus
12. 02. 2023
Dát tip

Super, oceňujem stručnosť. A má to spád.


Janina6
12. 02. 2023
Dát tip

To se nám to vyvíjí... Vůbec to Kukvajcovi nezávidím :-) Jo, tu figurínu mohli klidně hodit do popelnice, ne? Stejně to tam nikdo neprohlížel... Ale je vidět, že nikomu z nàs se nechce rozhodnout, co měla Vraždová v té ruce :)


Benetka
12. 02. 2023
Dát tip

Jen aby to nebylo jako v tom filmu Slunce seno a jánewimco? Jak někdo řiká: ÁLE! BEZTAK TAM MÁ HO*NO! NO JO!! MÁ HO TAM!!! :D


Gora
12. 02. 2023
Dát tip Janina6, Alegna

Evži, také dobrý díl... hodil by se nám jako autor profi kriminalista s letitými zkušenostmi, aby dokončil případ!

Ta záměna se sestrou staré Vraždové se osvědčila!


Osobně se domnívám, že by to mohl být ten nehet. 


Benetka
12. 02. 2023
Dát tip Alegna

Pěkně! 

Hezky jsi to pospojovala! Akorát teda - kua vážně! Co to měla v té pracce?!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru