Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ad Moje nová partaj – otázka jména (Problémy se stranou prý// ale až po registraci její nastanou/ zejména..)

28. 02. 2023
7
11
282

 

 

 

 

 

 

 

 

Ad Moje nová partaj – otázka jména

(Problémy se stranou prý ale

až po registraci její nastanou/ zejména..)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

Znechucen poměry v ČR docela dost, rozhodl

jsem se založit politický subjekt nový -

 

 

a sice Právo a Spravedlnost …

 

 

Že tento název profláklý je už více, než zdrávo?

Dobrá tedy; založím Spravedlnost a Právo!

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


11 názorů

 

. ..

 


 

Pro ty, kdo mne ještě tolik neznají: ..jsem *dlouhodobě členem KDU - ČSL (i když ne vždy  souhlasím s její politikou; - např. ostře nesouhlasím s koalicí s ODS..)

*jen několik let jsem byl členem US-DEU; - to v době, kdy se mi (ještě na jihu Moravy) zdálo, že nosím dříví do lesa .. :)

(( ...)).

 

 

 


 

Evži, poznačím si, ..., a jakmile se počet členů přehoupne přes sto tisíc, dám Ti v předstihu vědět :)


Prosila bych číslo 131313. Děkuji


 

Alegno, losovat se bude hned po ustavující schůzi :) (nebo až potom, co si loterie vydělá alespoň na pronájem sálu,..., minerálku, a dva tři chlebíčky pro každého (td.) ? :) )

 

(( ...)).

(Dotoval jsem v životě už ..docela mocně :) (mimo jiné :) ) i mnohé politické či společenské subjekty :),..., a do budoucnosti to musím omezit :) )


Gora
28. 02. 2023
Dát tip

Vtipná pointa.


Společnost se velmi radikalizuje. Téměř všude, kam člověk vkročí, se mluví o politice a vždy jen v tom negativním.


Benetka
28. 02. 2023
Dát tip

Hmmm... Spíš by to chtělo občanskou iniciativu KULOMET A PÁS NÁBOJŮ...... :D


Alegna
28. 02. 2023
Dát tip

:) kdy se bude losovat? Zaslechla jsem, že prý právo a spravedlnost není jen tak pro každého :(


Al Jal Úd
28. 02. 2023
Dát tip

Právě máme právo žádat spravedlnost!

Ale chceme víc, než je vhod a zdrávo

než je zdravá přirozenost.

Svoboda a demokracie jsou jen hesla skrytá,

zase vládne jedna strana

 a my mlčíme, jak jelita!

 


Zeanddrich E.
28. 02. 2023
Dát tip Alegna

 

(..PS: vyhlašuji zároveň loterii o nejžádanější čísla členských knížek :): a sice o číslo 007,..., 012, 021, 036,...., a potom o číslo dle vlastního výběru.. :) )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru