Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

haiku 2023/8

28. 03. 2023
6
9
254
Autor
verulinda

 

 

        čas otevřít   -        před vchodem se kupí        staré listí


9 názorů

vydarené, má v sebe ten neuchopiteľný wabi-sabi prvok


Srneček
28. 03. 2023
Dát tip Gora

Je tu více básní, které mi lahodí. Ono každý máme jiný vkus. 


Gora
28. 03. 2023
Dát tip

K pochopení haiku vede poměrně dlouhá cesta.

Vím, těší mě, že se ti tady něco zalíbilo.


Srneček
28. 03. 2023
Dát tip

Ano, to jsem si na wikipedii přečetl. Nicméně dnešní podání některých autorů mě neoslovuje. Naopak před chvílí jsem si přečetl báseň od Aru a ta je krásná, dal jsem tam příspěvek. 

 


Gora
28. 03. 2023
Dát tip

Haiku vznikalo /pod různými názvy/ v Japonsku již od 14. - resp. 16. století... takže staří mistři...


Srneček
28. 03. 2023
Dát tip

Děkuji, prošel jsem si to tam u snakea. To nic proti jeho dílům, mě to ale neoslovuje. Asi opravdu soudobou poezii nechápu a nelíbí se mi. Proto rád čtu staré autory. 


Gora
28. 03. 2023
Dát tip Karpatský knihomoľ

Umění haiku

a další články z teorie haiku, které nalezneš na autorské straně snakea_01


Gora
28. 03. 2023
Dát tip

Srnečku, tuto otázku pokládáš u různých kategorií... není tak těžké podívat se alespoň na základní pojem na internetu a zjistit si něco...

Teorii haiku zde zveřejňuje fundovaný autor snake_01, jinak zdrojů je dnes všude dost.


Srneček
28. 03. 2023
Dát tip

Jaký má Haiku smysl a kdo to vymyslel? 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru