Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FEMEN

14. 04. 2023
3
6
259

Za pleskotu vemen

přiběhl k nám Femen.

Když vidím ty prdky všecky,

mám zase chuť cucat cecky.


6 názorů

Lami
21. 04. 2023
Dát tip Benetka

Je mi líto, že to hnutí, které na počátku tolik šokovalo svět je nyní tak nějak na okraji zájmu.Přitom je to škoda.Myslím, že zdaleka nevyčerpalo všechny možnosti boje, které se přímo nabízejí.Svléknout se do půl těla.Dobře, ale to se v dnešním zhýčkaném, znuděném a nejrůznějším bizarnostem uvyklém světě brzy okouká.Musím trvat na tom, že hnutí  zdaleka nevyužillo veškerý svůj potenciál a má stále ještě co ukázat.Snad jen ta odvaha k odvážným řešení zde chybí.Nezbývá, než doufat v mnou již dávno netrpělivě očekávanou radikalizaci hnutí.Pak teprve uvidíme!

                                                                    Hezká říkanka.Přeji pěkný den.

                

    


Rhodesie
17. 04. 2023
Dát tip

Dobrý!

Neznáte někdo časový rozvrh a místa jejich plánovaných protestů...?   :)  (Omlouvám se, jen pokus o vtip...)

 


Rhodesie
17. 04. 2023
Dát tip

Dobrý!

Neznáte někdo časový rozvrh a místa jejich plánovaných protestů...?   :)  (Omlouvám se, jen pokus o vtip...)

 


Benetka
14. 04. 2023
Dát tip

Ta co mám na kozičkách JARO... Hmmm...... Aneb jak řiká ZAJÍC! :D


To druhé dvojverší zní ovšem dost neuměle.


Tak snad nás ty feministky neroztrhají na kusy, i když od některých bych se nechal roztrhat docela rád.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru