Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 25

21. 05. 2023
22
25
335
Autor
Kočkodan

Pokroutky 25

 

 

Jan Mydlář měl špatnou náladu, jelikož stále nemohl najít

sekovou knížku.

 

Původně nesmělá švadlenka byla ke své mistrové krejčové již trochu drzá. Začala

vystrkovat nůžky.

 

Problém s očním koutkem trval delší dobu, proto paní navštívila lékaře. Ten diagnostikoval tzv.

věčné zrno.

 

Každý den musel jít do sauny, jednalo se o jasného

horkoholika.

 

Obzvláště mezi staršími konzervativními upíry je dosud velmi oblíbený tradiční

saj o páté.

 

Synek ukázal otci opravdu velmi mizerné vysvědčení, takže se nedá říci, že by přišel

plesk z čistého nebe.

 

Jeho nervózní a věčně nespokojená žena měla ke všemu jen připomínky, život s ní byl značně

mektický.

 

Předpověď počasí ho příliš nepotěšila – blíží se

opruzní fronta.

 

Začal chodit s budhistkou a brzy se z něho stal

zenáč


25 názorů

Kočkodan
před 9 měsíci
Dát tip

Já si, Radovane, vymřelý vokálek oživím a poté ti poděkuji.


Vynkající!

Jak se jen uživí v afrických státech, když tam stále stoupá kopulace?

 


Kočkodan
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

Pokud si mohu dovolit reakci s nádechem lascivity, tak mám jako muž (chlap by byl asi příliš silný výraz) pro zaseknutí se u koz velké pochopení. ;-)

Děkuji a také přeji nepodělaný zbytek dne.


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip

A koukám, že už píšu napodruhé a zase se zasekla u těch koz. :) Hezký podvečer přeji...


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip

No, jenom jestli to nebyl obecní kozel... pak by byl ne mektický ale přímo hektický i se mnou... pobavilo. 


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna, Hamar

Servus vespolek. Včera ve večerních hodinách jsem překročil vnitřní hranici EU z České republiky do Německa a s vaším předpokládaným svolením se znovu začnu zapojovat do dění na zdejším amatérském literárním serveru. Co tu vlastně melu o svolení, když přímo vypukáváte v nadšení, že jsem opět zde. Jako kdybych tu řadu rozjásaných a nezměrnou radostí rozšklebených kukučů viděl. A kdo by se také této reakci mohl podivovat...

Nuže mým prvním krokem (možná pro lidstvo přeci jen méně významným než onen skutečný dolnokončetinový Neilův) je poděkování za vaše komentáře u Pokroutek 25. Pětadvacet na holou si za ně věru nikdo z vás ani trochu nezaslouží.

Snad se mi do neděle nějak podaří dopytlíkovat obvyklou devítku nových hesel. Ale nápady ze mne již tak rychle nevylézají, jako tomu bylo v dřívějších časech. No, budu se moc a moc snažit, je mi jasné, že byste další období bez mého dílka nevydrželi. Tož si držme palce.


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

SUPER!!! Není tam slabé místo. Samý perly. Nejsi Ty perlorodka?


Opruzní fronta je tu každou chvilku. Ale je to super a k zasmání všechno.


Janina6
před 10 měsíci
Dát tip Gora

Mektický život a opruzní fronta. Ach, jak výstižné! :-)


geminy
před 10 měsíci
Dát tip


vesuvanka
před 10 měsíci
Dát tip

Luboši, skvělé, díky za pobavení. Tip.


Hamar
před 10 měsíci
Dát tip

:-)))

Božííí!


MilanH
před 10 měsíci
Dát tip

:-)


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip Gora

Kat Mydlář byl skutečný profesionál i bez sekové knížky a tak měla česká šlechta na Staroměstkém náměstí záruku dobře odvedené práce.  Při stínání šlechticů a králů ve světě vždy vše tak hladce neprobíhalo. Kat je taky jen člověk a stínat krále nebo hraběte je přecejen něco jiného než stínat obyčejného zemana.  Meč byl vyhrazen pro šlechtu...  Ostatním musel stačit provaz.        Tip.


niniw
před 10 měsíci
Dát tip

zenáč, švadlenka


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Souhlasím s ostatními, prima hříčky, Luboši!


dievča z lesa
před 10 měsíci
Dát tip

vďaka za plesky z čistého neba ... hneď sa cítim zenovejšie***


Karpatský knihomoľ
před 10 měsíci
Dát tip Gora

Luboš, veľký obdiv k tvojmu vynaliezavému prístupu k jazyku.


Abakus
před 10 měsíci
Dát tip

zenáč a saj o páte sú nádherné.


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip

Všechny jsou supr, dík za pobavení :)))


Jamardi
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Super - seková knížka, horkoholik, saj o páté, opruzní fronta.....!


supizmus
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Kočkodane, jsi génuis! Smekám a děkuju!


Philogyny
před 10 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

Kozy mečí, sežerou i sešity z aktovkys nenapsanýma úlohama,, krovky tvýho chrousta, něčí čaj o páté i plesk z nebe...vlastní zkušenost. Dcera z ní byla tak nadšená, že ji ráno dovedla představit do školy. Lízu...


Benetka
před 10 měsíci
Dát tip

Jáj?! Kam Ty na to chodíš....?! :D SUPER! ;)


blacksabbath
před 10 měsíci
Dát tip

nesmělá švadlenka A SAJ O PÁTÉ


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru