Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

list krajka

25. 05. 2023
6
5
164
Autor
Philogyny

 

Zvedneš ze země loňský list, opatrně vložíš do náprsní kapsy. Je křehký krajkovím žil.

Žilek. Měníme se. Les už vrhá dlouhé stíny.

 

Tam v ráji zpívají zakopaní psi

noční košilky s křížkovým vyšíváním

slunce pomalu prosívá za oparem zlaté mušky

do větru hlad

kocour se ušklíb

v panenkách se pohnul smaragdový pták ---

---

---

 

 

 


5 názorů

Gora
před 11 měsíci
Dát tip

Skvělá slovní zásoba, jedinečné prožívání chvil v přírodě - a co vše krom toho se ti ještě do poezie vejde!


Philogyny
před 11 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

pro Alegna

Já nevím, jak se to mohlo stát. Snad to vybalancuju tím svým lesem... . Děkuji. Já si vzpomněla na kolegu z práce. Když se mu nehodil pes po lovecké stránce,  vzal ho do lesa a zastřelil.  A jak měl svého posledního psa, bylo to ještě spíš štěně...měl ho rád.  Roztrhal mu ho raněný divočák, co ležel v lese po naháňce. Toho psa mi tenkrát bylo líto.  


Philogyny
před 11 měsíci
Dát tip

pro Benetka

O jedné kolonii housenek vím, zítra nafotím.  :)


Alegna
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

Dílo se ti zdvojilo, tak píšu tady, když už tu máš jeden komentář :).

Tak nějak jsem si tvoje verše navlékla na sebe .... křehneme každým rokem, měníme se, slunce v nás zapadá den ode dne dříve a stíny se nám dlouží ... ale v nízkopostaveném slunci zlátnou mušky v hromadném reji a na ráj se psím zpěvěm se těším :)


Benetka
před 11 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

Když zavřu oči tak ten žilnatý list vidím. Ale taky si vzpomínám že jsem jednou viděl keř který téměř beze zbytku sežraly housenky. Byly strašně malinkaté. A bylo jich asi 1 000 000. A sežraly z lístků jenom to měkké. Žilková zůstala.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru