Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klid

31. 05. 2023
3
3
111

Povodňová vlna pomalu opadává. Břehy je zas vidět. Voda teče rovnoměrně, jako když odvíjí se klubko. Strachy už se vytratily, tvá operace proběhla, teď ležíš a spíš. Je tu mnoho otázek, které zodpoví jen budoucí nepokojný vítr. Do nemocničního pokoje doléhá trylkování kosa. I já doma odpočívám, tichá hudba provází můj klid. Jsme oba na jednom vláknu jak milenci ticha. A obloha dokořán.

 


3 názory

Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Díky za vysvětlení, Lubore. TVůj písemný projev je kultivovaný a dobře se čte, proto ten dotaz.


Lubor Vyskoč
před 10 měsíci
Dát tip

Díky za pozvbuzení, Goro, ale mám nemoc, která mi znemožňuje delší soustředění. I ty krátké útvary píšu několik dní. Kolísá to... Zkoušel jsem knihu, ale skončil jsem na 18. straně Lubor.


Gora
před 10 měsíci
Dát tip

Vláknu/vlákně?

Umíš ve své tvorbě vytvořit náladu třeba jen náznakem a předat ji dál. Ráda bych někdy od tebe, Lubore, četla i delší prózu, dovedl bys pokračovat, aby nezůstalo "pouze" u onoho "okamžiku sounáležitosti"?

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru