Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak si plivni pod nohy

08. 06. 2023
24
23
274

 

Plivni si pod nohy. Tak se to říkalo, když jsme byli malí.

Ale dnes jsem se přesvědčila, že bych si to měla znovu zkusit.

Šla jsem si vyzvednout z Alza Boxu balíček.

Většinou mi k radosti, takhle odpoledne, postačí, že není vidět na displej.

Svítí totiž přímo na něj sluníčko a při mé velikosti si ho nemohu nijak zastínit.

Pořád je výš než já.

To jsou ostatně i kopřivy u nás v lese, tak se nedivím.

Na třetí pokus jsem navolila kód a Sezam se otevřel.

Ale aby to nebylo jednoduché, byl to boxík v horní řadě.

Chvíli jsem tam poskakovala, pak bezradně civěla nahoru, kde byla má krabice pěkně kus od kraje.

"Potřebujete pomoc?" Ozval se laskavý hlas a vedle mne se objevila paní. Rozhodně byla o kus vyšší než já.

"Ano, prosím. A moc vám děkuji, nevím, co bych jinak dělala."

No, co bych asi tak dělala? Mohla bych se tam snažit vyšplhat? To těžko.

Pokud bych nenašla někoho většího, 

prostě bych si plivla pod nohy.

 


23 názorů

blacksabbath
před 8 měsíci
Dát tip

Já si musím plivat pod nohy furt:-)


Zeanddrich E.
před 9 měsíci
Dát tip Jamardi

 

... .

Jamardi, se svými cca *194 - 197 cm jsem -ohledně toho ovoce - říkával něco podobného jako Tvoje teta.. :)

 

*(197 cm jsem měl ráno, 194 cm potom večer :) )


MilanH
před 10 měsíci
Dát tip

:-)


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip Nami 99

V mém případě by ta stolička byla v té horní schránce :-) Díky vám všem za návštěvu.


Nami 99
před 10 měsíci
Dát tip

Rhodesie -

Když půjde o falešnou zprávu, bude stolička ve schránce.


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip
:)
Příště pro zboží z boxu jedině se stoličkou...

Jamardi
před 10 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Měla jsem tetu, která byla trochu vyšší (asi 185cm) a když jsme trvaly jablka, tak jsem jí říkala, že jí závidím, že se nemusí natahovat. Tenkrát jsem ještě ani neměla svoji současnou výšku. A ona mi řekla, že při sběru je to výhoda, ale je to taky jediná výhoda. Že větší výhled je zakalený tím, že překáží a že v autobuse je to těsné a leckde jinde taky. 


Květoň Zahájský
před 10 měsíci
Dát tip Nami 99

Ne, myslím tím boxy pro zákazníky dětského vzrůstu. Nebo by u boxů mohl být přistavený žebříček. 


Nami 99
před 10 měsíci
Dát tip

Květoni -

jako že by tam ženy odložené děti posílaly poštou?


dievča z lesa
před 10 měsíci
Dát tip

vysoká víla sa zjavila ako na zavolanie***


Nami 99
před 10 měsíci
Dát tip 8hanka, Zeanddrich E.

8hanka -

svatá pravda. Když má velký člověk bolístku, tak ho bolí větší kus.


Alenakar
před 10 měsíci
Dát tip

A pak že nám nové technologie a nové nápady vždy všechno zjednoduší...

Nový svět přináší další a další nové problémy. Tip.


8hanka
před 10 měsíci
Dát tip

s výškou problémy nemám, čo sa dočahovania vecí týka, v obchode bežne pomáham nižším človiečikom, no inak...pád osoby s vyššou výškou  bolí  viac a po 60-ke som si dokonca uhnala prvú zlomeninu...

u nás sa hovorí - čo je malé, to je milé ale aj - zlého aj málo stačí...a potom si vyber:)

U Teba mám jasno - malá = milá, veselá, empatická a dobre píše...( a krásne maľuje)

 


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip 8hanka

Žádost o boxík v přízemí si dám k další objednávce :-)


Květoň Zahájský
před 10 měsíci
Dát tip Aru, 8hanka, Nami 99, Benetka, Alegna, Zeanddrich E.

Pro tyto případy by měly existovat Alza Baby-boxy.


Danny
před 10 měsíci
Dát tip Aru, niniw

plivni si na displej :)


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip

Ještě, že tam byla ta hodná paní. 

Jsme na tom výškově stejně, dost často mi v obchodě pamahají vyšší spoluobčané :)))


Čudla
před 10 měsíci
Dát tip

No my co jsme moc nevyrostli to prostě někdy máme těžké.


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip Alegna, Nami 99, 8hanka

Jasně, to je v pohodě. Aspoň padám z menší výšky  :-)))


Nami 99
před 10 měsíci
Dát tip Gora, Zeanddrich E.

Vysoký se zase musí ohnout ve futrech, má krátkou postel a když spadne, tak z větší výšky.


Aru
před 10 měsíci
Dát tip niniw

no, každýmu v národu se spočítá vyška, proto to sčítání lidu a z toho se vygeneruje průměrně vysoký občan a boxy se pak dělají jen pro tohoto půměrného občana, takže kdokoli je mimo normu, tak má můlu :D


Nami 99
před 10 měsíci
Dát tip niniw

To byla hodná paní a lidé si mají pomáhat.

Neposmívám se, protože mám taky malou manželku, (vybíreje zlo, volil jsem co nejmenší), ale říkávalo se: "O hlavu větší než kropící konev," nebo "Nevidí přes psa na autobus."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru