Na Písmáku publikuje 51 tisíc autorů, 451 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Kluby

seznam klubů »
Klub:Redakce prózy
založen:05.05.2012 12:33:57
majitel:Redakce prózy
počet členů:6Seznam členů
zobrazeno:13463x
počet reg. čtenářů:0x
počet anonym. čtenářů:0x
v oblíbených:5x

Redakce prózy je klub zřízený majitelem serveru Písmák a spravovaný dobrovolníky z řad uživatelů. Cílem klubu je kultivace prozaické literární tvorby na serveru Písmák.


Redakce prózy

- Cílem redakce je
  sdružovat aktivní členy se zájmem o prozaické dění na Písmáku

- Členem Redakce prózy se může stát ten, kdo má zájem svou činností,
  tedy čtením a poskytováním zpětné vazby autorům
  pozitivně ovlivňovat prozaickou tvorbu na Písmáku

- Funkci "redaktor prózy" obdrží nový člen po uplynutí zkušební doby
  dvou až tří týdnů

- Dlouhodobě neaktivní redaktor,
  tedy takový, který nevloží déle než tři měsíce žádný komentář,
  bude dotázán, zda chce nadále zůstat členem redakce
  a v případě nezájmu bude z redakce vyřazen

- Redaktor, který se víc než půlrok nepřihlásí na Písmák,
  bude z redakce vyřazen

 



Novinky

DatumZměna
27.02.2021 17:35:02Smazán/a uživatel/ka Kytiii
29.05.2020 13:12:29Smazán/a uživatel/ka jolbah
29.05.2020 13:11:32Přidán/a uživatel/ka jolbah
29.05.2020 11:30:46Přidán/a uživatel/ka Kytiii
30.12.2019 11:30:23Smazán/a uživatel/ka California Memory
24.10.2019 09:34:20Přidán/a uživatel/ka California Memory
11.04.2019 09:20:02Přidán/a uživatel/ka bixley
29.04.2018 10:28:48Přidán/a uživatel/ka kvaj
26.04.2018 08:54:16Přidán/a uživatel/ka K3
24.04.2018 09:31:06Smazán/a uživatel/ka StvN


Posledních 10 odkazů

řadit dle data vložení do klubu
řadit dle data publikace příspěvku
řadit dle kategorie

NázevAutorPublikovánoKategorieOdstranit
Kategorie: Oznámení 
Redakce prózyStvN2012-05-07Oznámení

Zobrazit všechny odkazy...



Názory čtenářů

19.04.2020 14:43:151 tipů smazaný uživatel
smazaný uživatel
14.11.2019 12:37:47smazaný uživatel
smazaný uživatel
14.11.2019 12:37:09smazaný uživatel
smazaný uživatel
21.08.2019 14:39:38dát kritice tipRedakce prózy

Redakce prózy setrvává nadále ve složení 47146, 4463, 47092, 30074, 48398 a 19184 . Nevážně míněná žádost nicku 49994 o vstup do Redakce prózy byla zamítnuta. Fungování redakce nechť posoudí každý z autorů či příznivců písmácké prózy sám.

11.04.2019 09:37:08dát kritice tipRedakce prózy

V dubnu 2019 přibyl do redakce prózy nový člen 47146. Stávající obsazení, tedy 4463, 47092, 30074, 48398 a 19184 zůstává beze změn. Fungování redakce nechť posoudí každý z autorů či příznivců písmácké prózy sám.

07.11.2018 10:34:23dát kritice tipZdenda
Jako ten příznivec pismacke prózy... bych řekl... že nová redakce... funguje stejně... jako stará redakce.
21.08.2018 11:12:34dát kritice tipLakrov
redaktor prózy

Od dubna 2018 funguje redakce prózy v novém složení 47092, 30074, 48398 a 19184.  Z původní sestavy zbyl pouze 4463. Posouzení, zda tako inovovaná redakce prózy  plní svou fukci lépe, než tomu bylo v předchozích dvou letech,  ponechme na autorech či příznivcích písmácké prózy.

27.04.2018 07:58:37dát kritice tipZdenda
K3 a Gora... Určitě lepší než Kytii a Sen... Ale careful stejně nikdo nenahradí.
27.04.2018 07:52:45dát kritice tipZdenda
Souhlas. Čte a komentuje, takových tu moc není.
26.04.2018 22:57:24dát kritice tipFruhling
Vlastne jsem chtel rict asi tolik, ze pokud Lakrov nebude na cizi lidi postvavat miniony a posilat jim odkazy, ktere jim maznou ucet, tak pro spoustu uzivatelu muze byt fajn redaktor.
26.04.2018 22:42:33dát kritice tipFruhling
Netusil jsem, ze se toho nekdy doziju. Lakrov v redakci. Ty roky diskuzi a hejtu, ktere jsem si uzival v redakci jeste pod svym drivejsim alternickem. A pak jeste jednou. Na druhou stranu, kdo jiny tu zbyl aktivni?
24.04.2018 18:50:22dát kritice tipZdenda

"Smazán uživatel StvN." - Ten pocit zadostiučinění tě musel celého rozechvět, Lakrove. Až se mi tají dech. Měl jsi orgasmus, nebo ti to takhle v tvým věku už nefunguje?

22.02.2018 08:46:41dát kritice tipLakrov
redaktor prózy

Redakce prózy v setrvalém složení 47183, 41615, 4463, 1179  je téměř rok naprosto nefunkční.  Doufám, že tato garnitura bude již brzy nahrazena novou sestavou lidí  se zájmem o písmácké prozaické dění.

28.08.2017 15:27:35dát kritice tipLakrov
redaktor prózy

Personální složení redakce se za poslední půlrok nezměnilo.  Od 28. února 2017 do 28. srpna 2017 tedy 47183, 41615, 4463, 1179 . Aktivita redakce byla v tomto půlroce praktivky nulová.  Na titulní stránce klid.

28.02.2017 10:50:04dát kritice tipLakrov
redaktor prózy

Stav členské základny redakce se za poslední půlrok nezměnil.  Od 1. září 2016 do 1. března 2017 tedy personálně: 47183, 41615, 4463, 1179 .  Funkčnost redakce není podle čeho hodnotit,  ale vzhledem k dlouhodobému (doufejme že trvalému) odmlčení se člena 47183  -- i přes pokles aktivity redakce -- došlo od minulého hodnocení  k posunu k lepšímu. 

31.08.2016 13:57:53dát kritice tipLakrov
redaktor prózy

S ohledem na proměnlivost členské základny redakce  mě napadlo zaznamenávat cosi jako občasný přehled  jejího personálního složení a stručnou definici funkčnosti:  Od července 2016 tedy takto:  Personálně: 47813, 41615, 4463, 1179 .  Definice funkčnosti: Nehrající kapitán, jeden víceméně čestný člen,  jeden občasný přispěvovatel a jedno iniciativní trdlo.

 Oproti předchozímu stavu (především odchodem 4060 a 28557) tedy krok k horšímu.  

29.06.2016 16:50:54dát kritice tipcareful

Jo, a ty jsi samozřejmě přesvědčen, že logicky uvažuješ jen ty... nebo aspoň logičtěji naž já, že?:D

...jenže i když někoho třeba přesvědčíš, že se třeba spletl ve výpočtu zemědělské půdy, těžko tím nějak doložíš, že se plete v Židech, protože v tom ani nemusí být žádná logická ani jakákoli jiná souvislost... a klidně se můžeš mýlil v jedné věci a v další miliardě mít pravdu, nebo taky naopak...

...nehledě na to, že jsou věci ve kterých je pravda relativní pojem a je spíš o názoru..

(...zatím dvojjazačne pře gůgl, schválně si všimni, jak by to hned vypadalo tak jako víc noblesně...)

Oh, und du bist natürlich überzeugt, dass logisch Einzigen, die jetzt denken ... oder zumindest logischer als die andere ich ?: D

... Aber selbst wenn jemand muss überzeugen, dass sie bei der Berechnung der landwirtschaftlichen Flächen, kaum die Art doložíš, die die Juden verwirrt verwechselt werden sollte, weil es keine logische oder irgendeine Art von Beziehung sein muss ... und fühlen sich frei, falsch zu nehmen in eine Sache und die nächste Milliarde zu sein Recht, oder vielleicht umgekehrt ...

... Trotz der Tatsache, dass es Dinge gibt, die wahre relativer Begriff sind, ist mehr über Meinung

29.06.2016 10:01:49dát kritice tipStvN

Tohle je otázka logiky, ne jazyka. 

28.06.2016 22:01:03dát kritice tipcareful

Napadlo mě, že by Stvn mohl pokračovat a napsat pár postů japonsky, Zdenda zas rusky a já třeba nějakým mužným jazykem, takže auf Deutsch... rozumět si budem víceméně stejně a opticky budem všichni  vypadat chytřejší.:)

28.06.2016 15:52:02dát kritice tipStvN

V pohodě.

28.06.2016 14:52:23dát kritice tipZdenda
Tak to bohuzel taky nechapu.
28.06.2016 14:44:31dát kritice tipStvN

Zdendo, ono by to bylo toho stylu, že když se někdo baví o ceně zemědělské půdy a zároveň zmíní, že by poslal všechny židy do plynu, a ty mu chceš dokázat, že posílat židy do plynu je blbost, tak se k tomu dá přistoupit i tím způsobem, že ho přesvědčíš, že se mýlí ve svém odhadu cen zemědělské půdy, což je snáze doložitelné, než skutečnost, že židi do plynu nepatří. Když dokážeš jeden omyl jakožto princip fungování osobnosti, tak dokážeš omyly všechny, které jsou produkovány stejným postupem. 

28.06.2016 14:13:45dát kritice tipcareful

No, já to teda taky úplně nechápu:D ale řekněme, že knih vychází dost a kvalita díla často s tím, jestli ji vydá nakladatelství nebo autor sám ani nesouvisí... však nejvíc prodávaná je Hruškova kuchařka, ne?...někdo chce vydělat (tedy třeba myslí, že vydělá), někdo zas chce mít prostě pocit, že mu něco vyšlo a je tedy už ten spisovatel, někdo trpí pocitem, že je zneuznaný génius a nic jiného mu nezbývá.... každopádně si myslím ( a co tak sleduju kolem), že je v dnešní době normální, že ten , kdo píše a zároveň má prachy, si ty svý nádhery sám i vydá.

...\le jak už jsem psala s původním tématem to souviselo jen velmi vzdáleně a že na tebe a StvN to působí jako zvolání: Židi do plynu! snad ani moc nemůžu a tak jsem to vážně nezamýšlela :(

28.06.2016 14:04:47dát kritice tipZdenda
Ja se priznavam, ze to nechapu.
28.06.2016 13:59:55dát kritice tipcareful

Tak si o tom vyveď diskuzi...já si taky žádnou knihu nevydala a asi nikdy nevydám, páč na to nemám.:D Ale je tu dost lepších či horších pisálků, co si ať už na papíře, nebo elektronicky něco vydali... takže jednoduše počítám s tím, že když je někdo velký literární nadšenec a ty prachy má, tak si prostě něco vydá, protože situace u nakladatelů je také nejspíš všeljaká....ale do toho zas tak nevidím, protože nepíšu nic, co by někdo vydat chtěl, sama si to vydat nemůžu a tak nemám důvod shánět informace. Das ist alles (snad).

28.06.2016 13:50:54dát kritice tipZdenda
Ja to nechci resit, ja se tim chci bavit.
A zabavne to je.
Ono to tak chodi, ze kdyz chces diskutovat o cenach zemedelske pudy a jen tak naokraj zminis, ze vsichni Zidi patri do plynu, ze se lidi prave na te marginalni odbocce zaseknou a na diskusi o pude uz vubec nedojde.
28.06.2016 13:50:17dát kritice tipcareful

Nevím, jak daleko jsi četl ...byl dlouhý post, pak následuje tohle 

StvN redaktor prózy

Proc bych si mel "zacvakat" par knizek?

16.02.2016 16:36:25 careful

Zajímavé, žes ze všeho, co jsem napsala, vybral jen tohle... já se ptala na verifikaci a proč myslíš, že máš právo tady vůbec něčemu šéfovat a někoho omezovat, když skoro nic nekomentuješ, nic extra skvělýho ani tady nepíšeš a v literatuře znamenáš asi tolik co smradlavý vzduch vycházející od zadní oblasti...

... a pak ta debata "o hovně", kterou jsem vedla jen a jen proto, že tuhle zmínku StvN prostě chtěl řešit raději než aby "řešil sebe"... nezlob, se ale už se k tomuhle nechci zbytečně vracet, jestli si to chceš s někým řešit, tak se StvN, páč se o tomhle asi baví rád:D...šlo tam celkově o medailonky tady a to, že jim nemusím věřit a co má tohle vůbec společného s literaturou...a že prachatej chlap...tedy inženýr někde v automobilce (který asi nemá zrovna minimální mzdu), by si narozdíl od sockozdendy neměl mít problém knihu vydat a třeba ji někam i procpat... ale byla to jen zcela marginální záležitost na pozadí toho, co má to, že někdo dělá v automobilce společnýho s literaturou a proč tu to honění vůbec je atd atd atd: 

28.06.2016 13:24:01dát kritice tipZdenda
Nemas pravdu. Diskuse se vedla pouze o tom, zda si uspesni lide maji platit vydavani vlastnich knih a zda je podezrele, kdyz tak necini.

Ja myslim, ze to podezrele neni.
28.06.2016 12:51:19dát kritice tipcareful

no, Zdendo, mně je celkem jedno jestli něčeho dosáhneš nebo ne... jinak se jednalo o marginální záležitost diskuze, které se StvN svéhlavě držel...myslela jsem tedy, že je to jeho záludná taktika jak odvést pozornost od tématu, ale jak ho tak dlouhodobě sleduju, tak tím nejspíš nic nezamýšlel... prostě mívá spíš zvláštní tendence se chytnout nějaké maličkosti... hlavní téma diskuze bylo, myslím něco na způsob, jestli se cítí oprávněn být tu majitelem soutěže a ještě hlavním redaktorem. Zdar.

28.06.2016 07:38:10dát kritice tipZdenda
Hezka diskuse. Az ja jednou odhodim okovy chudoby, urcite nerozfofruju sve jmeni tim, ze si poridim tisice knih svych vlastnich textu a budu de facto platit lidem, aby si moji knizku precetli. Ne, penize maji tect opacnym smerem - od ctenare ke mne. Coz je stav, ktereho bych jako samonakladatel sotva dosahnul.
21.02.2016 20:24:44dát kritice tipStvN

Umíš odsoudit člověka na základě úvahy, že si nezaplatil vydání knihy.

21.02.2016 18:21:38dát kritice tipcareful

Tak si z toho nic nedělej...chápu, že máš trochu zatuhlý závity.;)

21.02.2016 17:47:45dát kritice tipStvN

Pořád nechápu, proč bych měl utrácet peníze za vydání vlastní knihy. 

21.02.2016 17:44:09dát kritice tipcareful

Ty vole...proč tu řešíš takovou marginálii a k tomu mi cpeš myšlenky, co jsem nikdy nenapsala.

Ono nejde o to jen vydat, ale i mít rozumný kritiky, když si tu chceš hrát na bosse. Protože vydat si může každej, kdo má prachy, jakýkoli odpad na papíře. Jde o to, že je mi u prdele, proč yis něco nevydal...ale že není jediný rozumný důvod, aby si tu hrál na pana řídícího. ..Krom toho, že umíš podle všeho skvěle manipulovat a dost možná i lhát (což by v podstatě i rozumně vysvětlovalo, že sis tu knihu třba nemohl dovolit vydat)...kdybys aspoň pořádně aktivně komentoval, když už jsi defakto literární břídil....

21.02.2016 17:36:35dát kritice tipStvN

Čili aby to nepůsobilo podezřele, tak bych si to raději měl nechat za vlastní peníze vydat? 

21.02.2016 17:36:34dát kritice tipStvN

Čili aby to nepůsobilo podezřele, tak bych si to raději měl nechat za vlastní peníze vydat? 

21.02.2016 14:49:52dát kritice tipcareful

Jsi natvrdlý, nebo překrucuješ schválně?... já nepsala nemá  (oxymoron to tedy není...to jsi spíš ty bez toho oxy:D)... normální tvor by z toho, co jsem napsala, snad pochopil, že to tak nutně být nemusí, ale pokud to tak není, působí to prostě a jednoduše podezřele.

21.02.2016 13:29:42dát kritice tipStvN

Nemá to tak být, ale je divné, že to tak není? Oxymoron.

21.02.2016 12:39:01dát kritice tipcareful

Ne, ale je divné, když to tak není. Když po mě někdo, kdo si věří, že má nadřidičák a zároveň tvrdí, že má prachy na auto, chce důvod, proč by jako on vlastně měl nějaký auto mít, tak je to divný.

Každopádně v politice by ses určitě uživil. Tvá snaha odvádět pozornost a snaha o argumentační klamy je famózní.:)

 

 

21.02.2016 12:17:26dát kritice tipStvN

Takže předpoklad k něčemu znamená, že to tak má být?

21.02.2016 11:09:36dát kritice tipcareful

Ne, ty si trochu pleteš "tvůj důvod" a předpoklad k něčemu...řekněme, že když někdo dělá řidičák na všechny tipy motorových vozidel, tak většinou chce řídit a když má prachy, o kterých tvrdí, že nje má, pak je divný, když si nekoupí auto... protože většina jiných by to logicky udělala...

...ale spíš se jen snažíš odvést pozornost od toho, že není žádný důvod k tomu, abys zrovna ty si tu hrál na vedoucího, když tuje xy chytřejších, talentovanějších a uspěšnějších... jenže ty se prostě držíš funkce zuby-nehty jen abys tu mohl ostatní opruzovat, což ti asi dělá děsně dobře...

21.02.2016 10:54:04dát kritice tipStvN

Takže důvodem pro mě má být to, že to dělají jiní?

20.02.2016 11:24:27dát kritice tipcareful

Proč já, když ty se neobtěžuješ? Jsem snad něco míň než ty?

Jinak jde o to, že dneska siořada lidí vydává knihy za svý a tak ten, kdo by evidentně měl mít prachy, podle toho, co tu píše, ještě nic nevydal, nebo se tím nechlubí...to mi připadá prostě divný. Jinak to samozřejmě není ničí povinnost vydávat si knihy, ale když jsi tady tak ohromně snaživý přes různé  funkce, tak by to jeden prostě očekával...

17.02.2016 18:37:19dát kritice tipStvN

Odpověz mi na otázku, ne?

16.02.2016 16:36:25dát kritice tipcareful

Zajímavé, žes ze všeho, co jsem napsala, vybral jen tohle... já se ptala na verifikaci a proč myslíš, že máš právo tady vůbec něčemu šéfovat a někoho omezovat, když skoro nic nekomentuješ, nic extra skvělýho ani tady nepíšeš a v literatuře znamenáš asi tolik co smradlavý vzduch vycházející od zadní oblasti...

16.02.2016 16:20:30dát kritice tipStvN

Proc bych si mel "zacvakat" par knizek?

16.02.2016 03:04:10dát kritice tipcareful

Myslím, že celé redakci dává punc vytříbenosti vkusu fakt, že tu vesele rozhoduje někdo, kdo dokázal asi tolik co já, tedy je v podstatě úplná nula (jo, mně zahráli ochotníci jednoaktovku...jsem mistr a nemůžu se rozhodnout jestli mám blíž k Němcové nebo ke Kingovi:D). 

Je sice hezký, že je prý lídr někde v korporátu, ale i pokud si to nevymyslel, protože napsat si tu může třeba i že je baleťák v národním a zdejší naivky to bez ověření zblajznou i s naviákem, no prostě i kdyby čirou náhou napsal svatou pravdu, tak to stejně nemá s ničím literátním ani uměleckým vůbec nic společného... já to vidím jako urputnou touhu po tom mít někde moc... možná si tím dotyčný něco kompenzuje. 

Každopádně mi připadá hodně vtipný, jak si tu dovoluje rozhodovat a to i o lidech, co umí 3x víc než on.

15.02.2016 23:45:36dát kritice tipcareful

zajímalo by mě, kdo tady tyhle informace v medailoncích verifikuje...budu hádat, že by nikdo? Víte jak moc o sobě lidi na internetech lžou? Každá druhá, co se někdy vyblejskla v prádle, vám oznámí že je modelka... ale i kdybych měla nobelovku za literaturu, tak myslím, že zdejší vedení by mě stejně do redakce nevzalo, páč si dovoluji i šťourat a kritizovat.

Jinak není trochu divný, že inžených co lídruje v nadnárodní orgánizaci si už pár knížek nezacvakal sám...tedy jako vydání...ale tak třeba je jen tak strašně skromný, že se stydí to tady uvádět... já se jen divím, že když to dokáží hoši, co jsou skoro nezaměstnaní...

30.09.2012 19:38:09smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.09.2012 19:14:20smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.09.2012 19:12:22dát kritice tipStvN
Jak chces. Az bude mit opravdu zajem, tak se mnou mluv na rovinu.
30.09.2012 19:07:24smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.09.2012 18:26:51dát kritice tipStvN
Pokud vim, tak jsi neci alter. Mam se ptat Dera nebo to reknes na rovinu.
30.09.2012 18:16:39smazaný uživatel
smazaný uživatel


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Pismak.cz 1997 – 2021, provozuje Dobrý spolek, pravidla Školy v přírodě Letní dětský tábor