Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příliš osobní pro umístnění na web

18. 07. 2000
1
0
2039
Autor
Kombajn

3 jsou na vztah moc, nemyslíte ? A tak vzniklo toto dílko...

Příliš osobní pro umístnění na web Jak plamen svíčky ve větru zmírá, moje duše a srdce se mi žalem svírá. Přesto překonám svojí mysli mámení, až zjistíš co chceš, dej mi znamení. Než jej uvidím, zmizím ti z očí, osud ruletou zas znuděně točí, zda na ní padne červená či černá, nechám na tobě, buď sobě věrná. A rozhodni sama, zda se jednou, po čase zase naše oči střetnou. Nebo zda k sobě už nepocítíme cit, ať tak či tak, cítit budu se líp.
Kombajn
11. 11. 2000
Dát tip
no tak ne.... nevyšlo to ;)

Merle
20. 07. 2000
Dát tip
na tebe neobvyklé, přesto dobré...

Bibša
20. 07. 2000
Dát tip
I dva jsou na vztah někdy dost, když jeden už nemá rád:-( Ale utíkat z boje by se nemělo, pokud to není chytrý taktický tah a nejsi si jistý vítězstvím. V lásce neplatí kdo uteče vyhraje ! Tak platí spíš sejde z očí sejde z mysli. Ale každý vztah je jiný, nechci radit. Nesouhlasím s názvem, mohl sis pohrát víc :-)

Kombajn
20. 07. 2000
Dát tip
bibša: jistý si vítezstvím ? no 100% nejsem, ale spíš si myslím že jo... ;-)

Tynic
19. 07. 2000
Dát tip
Obsahově nádherná báseň !!! Malinko vyladit zvuk a měl bys tip...

nicka
19. 07. 2000
Dát tip
s prologem nesouhlasim...

Kombajn
19. 07. 2000
Dát tip
Nerikal jsem na sex...

wennddy
19. 07. 2000
Dát tip
moc hezký.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru