Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bill

19. 11. 2003
14
1
3180
Autor
Hody

Bill byl účetní v jedné veliké společnosti. Byl v ní spokojen. Celý den Bill pracoval a večer odpočíval. Bylo mu dvacet. Pak čtyřicet a nakonec šedesát a Bill šel do důchodu. Byl v něm spokojen. Celý den Bill odpočíval a každé pondělí šel navštívit lékaře. Pak i každé úterý a nakonec i každý čtvrtek a pátek a každou sobotu a neděli a také středu. Pak se to otočilo a lékaři prozměnu navštěvovali Billa. S tím byl Bill také spokojen. Byl to spokojený člověk. Nakonec umřel a s tím byl spokojen ze všeho nejvíc.


1 názor

Elyn
28. 03. 2004
Dát tip
:) *

já taky neřekla šťastnej. Nelituju svých citů, ale lituju jinejch věcí

vážně super ...já bych řekla že je to i trošku na zamyšlení ... kolik z nás se umí spokojit s tím ...že stárnem ...?

Hody
21. 11. 2003
Dát tip
Opravdu myslíš, že bezcitný a netečný člověk může být šťastný? Spokojený ano, ale jen ve smyslu uspokojení životních potřeb které jsou dost spíše jen potřebami zvířete a s lidskskostí nemají nic společného. Bill tedy žil jako spokojené zvíře. Smířený, prostupný a ohebný. Ale všimni si poslední věty: Nakonec umřel a s tím byl spokojený ze všeho nejvíce. Když nepoznal život, nechyběl mu:-) Lituješ svých hoří? Lituješ svých citů? Lituješ chvil, kdy jsi se cítila tak strašlivě mizerně? Já ne..

gabio
20. 11. 2003
Dát tip
:)))))))))))))))))))Tak tohle je vychytaný:)))))))))))))))))))))))))líbí*

Vinki
19. 11. 2003
Dát tip
...*

Ačkoliv
19. 11. 2003
Dát tip
:)


vildik
19. 11. 2003
Dát tip
Zaujimave......(T)

Šalvěj
19. 11. 2003
Dát tip
Noo, pěkný, zaujalo :o)

StvN
19. 11. 2003
Dát tip
Při čtení mě napadla super pointa. teda taky takhle suchá, ale tak trochu originální. čte se to dobře, nenáročně, člověk by řekl, že se měl Bill dobře, ale ten konec, z toho je tak cítit prázdnota, až to neni pěkný. Povedené dílko.

Dobrý :-) Neni to smutný, Bill byl spokojenej člověk a to je hezký :-) °°°°°°

Hody
19. 11. 2003
Dát tip
StvN: Díky, ale jakou pointu myslíš? To by mne vážně zajímalo. Cekanko, osobně si teda myslím, že Bill byl ten nejnešťastnější člověk na celém světě.

Hody
19. 11. 2003
Dát tip
...

StvN
19. 11. 2003
Dát tip
Má pointa? Jak tam máš například: Celý den Bill odpočíval a každé pondělí šel navštívit lékaře. Tak něco ve smyslu, ale kromě těchto dní žil zajímavý a dobrodružný život. Ne přesně tak, ale aby to vyznělo podobně. Jako že čtenáře balamutíš. Je mi aspoň trochu rozumnět?

Hody
19. 11. 2003
Dát tip
Jasně, chápu. Dík.

Proč, když byl spokojenej?

Hody
19. 11. 2003
Dát tip
Protože v sobě neměl nic co by za něco stálo, nic lidského, nic, prostě nic. Nepoznal štěstí, protože nepoznal hoři, nepoznal lásku, protože nepoznal nenávist, atd. atd. blablabla... Žil a nic ze života neměl. Jakoby jen tak proplul stín. Je už pozdě a špatně se mi odpovídá, ale myslím, že mi rozumíš. že jen tak provokuješ a podněcuješ diskusi, proč ne, můžem se k ní vrátit později. Řekl bych, že bude velmi zajímavá.

tentokrát si opravdu myslim, že takový lidi jsou spokojený. Když nepoznal lásku, nechyběla mu :-)

Smailinka
19. 11. 2003
Dát tip
super, ale v hloubi duše by to mělo bejt hodně smutný, ne!?*

reya
19. 11. 2003
Dát tip
* hned sa citim pokojnejsie nespokojna :)

Yossarian
19. 11. 2003
Dát tip
no spíš blbůstka, ale dobrý *

3/5 to mi něco připomíná......Chcete být velkorysí ? nebo tak nějak...nevím :)

Dash_707
19. 11. 2003
Dát tip
Dobře ! :o) :)))***T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru