Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na hranici vesmíru mozku slaného jezera

19. 11. 2003
1
0
6543
Autor
drfaust

                                                      hrad můj .Líto                                                      

 

 

 

 

 

Na hranici vesmíru mozku slaného jezera

 

 

 

Peřeje
otvory struny nože všech jistot
- slova
A houba v těle lázni
dehtu  

Očima skal skla
skalními buňkami
optika:

Zde bývalo moře…!

 

krychlové paměti

 

Dnes dno je oceán krystalický  

- z modrošeda
- spiklenecká!
z měděných žil
vpletených kometě v blízkosti hvězd

- sycené nerovnováhy   Extragalaktické

To je břeh v listopadu
závoj
mozku a vesmír na hranici
sebekontroly

…anebo hvězdy vybuchují otevřeným poklopcem
v mlhovině
- sleduji záblesky gama
je smrt

 

 

 

 


Lecomte
24. 02. 2005
Dát tip
nevím jestli slova jako chápat nebo rozumět jsou někdy na mistě, skoro vždy by neměly být. mě to dost zaujalo, vzdáleně to připomnělo moji snahu. t

Perchta
02. 01. 2004
Dát tip
*

ulita
24. 11. 2003
Dát tip
Věra se snaží chápat, ale dává jí to zabrat... teda aspoň co já vím.

Jsem blbá a nerozumím. Hlavně, že chápe Věra, nie?

drfaust
23. 11. 2003
Dát tip
dw: :))) No, nevím jestli chápe, ona neví... Ona ví, bohužel to svoje...:))) Což je mimo mě.

Mimo mě také. :)

ulita
21. 11. 2003
Dát tip
doktore my jsme tady všichni úplně blbí a nevíme nic o vzniku mlhovin ani o krystalografické soustavě ani o zdrojích záření gama...a proč bysme měli?

Krel
21. 11. 2003
Dát tip
drfaust: abych pravdu řekl nevím..:-) a vůbec mne to netrápí...

drfaust
21. 11. 2003
Dát tip
Tak potom nechápu, jak si dovolujete říct, že jsou to nesouvislé věty, když jim vůbec nerozumíte! Pochopil bych, kdybyste řekli, že to podle vás není poezie nebo že tomu nerozumíte nebo že to podle vás nemá obsah... nebo že je to nerozkódovatelné... jenže vy, jak koukám, si stejně s žádným rozkódovávváním asi práci nedáváte... (no teď jsem to asi přehnal... asi dáváte!) ale říct, že je to nesouvislá promluva, když promluvě nerozumíte!? Kdybych mluvil pro vás neznámím jazykem, taky mi řeknete že je to nesouvislá promluva? Nenutím vám, že byste měli o tom vědět... ale nechápu jak si dovolujete pronášet takové soudy, jako pronášíte... já bych si to nedovolil. Ale to už je o vás a vaše věc.

Krel
21. 11. 2003
Dát tip
tak a teď mi prosím najdi kde jsem to napsal...že jsou to nesouvislé věty...

drfaust
21. 11. 2003
Dát tip
Ne, ty jsi řekl, že je to jako nasekané ve velkém chvatu... To samozřejmě není totéž, jako nesouvislost... ale zdá se mi, že z toho určitá pochybnost o spojovací lince těch vět plyne...

Krel
21. 11. 2003
Dát tip
Ne tím jsem myslel ukončování řádků...náhle, že jsou jako nasekané...

drfaust
21. 11. 2003
Dát tip
Tak to jsem nepochopil já. Promiň. Možná jsem byl zbytečně trochu podrážděný:)

Krel
21. 11. 2003
Dát tip
:-) vše zapomenuto...

drfaust
21. 11. 2003
Dát tip
Dík.

ulita
20. 11. 2003
Dát tip
já fakt nevim...

drfaust
20. 11. 2003
Dát tip
Víte vy alespoň v jaké krystalografické soustavě krystalizuje sůl? Anebo něco o extragalaktických zdrojích záření gama... ale o účincích záření gama snad ano... a jak vznikají některé typy mlhovin... No co už. Náhodné to prostě není... Je to o Věře a pro Věru...

drfaust
20. 11. 2003
Dát tip
Vyznání/přiznání Trochu musím přiznat, že v prologu se objevuje výpujčka z jednoho Šiktancova verše z Adama a Evy... já mám tuhle sbírku strašně rád... (ale je to myšleno...) Citace: K.Š. Adam a Eva (tuším rok 1967) "Jsi z laskavce! A z tmy kol svic! Jsi svatá Lež! Jsi Msta! Jsi víc! Jsi z dušičkových her ta zlá, ta něžná smrtí hlava!" "Leží a hrozí mi: usměj se na hosty. Ale ke mně hosti nejdou. Chodí jenom ouzkosti." "Jsi z křídových kol! Jsi z babích let! Jsi vše, co v nocích mých si říká cos Líbezného nazpaměť! Jsi vzlyk! Jsi křik, jímž zem se ve mně trhá!" "Chodí jen ouzkosti. Ruce jak lopaty. Hladovýma, ledovýma Sahají mi pod šaty." "Jsi Vánoční! Jsi louč! Jsi sníh! Jsi hrad můj Líto! Hrad můj Hřích! Jsi krajka bělostná na všech těch vezdejších veselkách pro peníze!" "Sahají pod šaty, utéci nemohu. Darmoděj! Můj svět mě drží všema čtyřma za nohu."

drfaust
20. 11. 2003
Dát tip
Teď to máš...:))))

vybrušuješ.....vybrušuj * :)

Morasten
19. 11. 2003
Dát tip
Zase!:-)jako od schizofrenika:-)nesouvislý věty,slovní salát......uf

drfaust
19. 11. 2003
Dát tip
Třeba to není básnička, ale nesouvislé věty to rozhodně nejsou...

Krel
19. 11. 2003
Dát tip
jako nasekané na sebe ve velkém chvatu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru