Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jediný pohled tvůj

19. 11. 2003
6
0
3440
Autor
Lancelott

Pro mou jedinečnou Nicolette k jejímu svátku...:o)

 

 

Jediný pohled tvůj 

 

Měl jsem jen chvíli

Ale dlouho na ni nezapomenu

Zahleděla jsi se kamsi daleko

A já

Směl si prohlédnout tvou tvář

 

Něžnou mladou tvář

Hedvábně hladkou,

Andělsky čistou

S růžovými líčky

A zasněným výrazem

Lemovanou vavříny jemných vlasů

 

A pak

Sjely ti vlasy do tváře

A ty

Vypadala jsi přenádherně

 

Tvé oči

Koukaly se na mě

Jako oči vykuleného zvířátka

Ukrytého za hedvábným závojem

Trochu vylekané

A přesto neschopné odolat

Své mladické zvídavosti

Opatrně vykukujíc ze svého úkrytu

 

A z úsměvu,

Jímž jsi mne poté obdarovala

Jsem poznal

Že skutečně víš

Jak moc tě mám rád

 


Debbi
03. 09. 2004
Dát tip
...hezké vyznání. Jen pohled vykuleného zvířátka bych asi zaměnila...třeba za pohled vyplašeného...nebo překvapeného...nebo udiveného...nevím. Ale to můj názor, jasně. Za vyznání máš tip...

Jolie
20. 07. 2004
Dát tip
Basen se mi libi, i kdyz nemuzu odolat dojmu, ze u tebe buji idealismus a naivita... I kdyz vlastne, proc ne ? :-)

Křídlo
25. 11. 2003
Dát tip
promiň, ale tohle je na mne příliš uhlazené, jakoby pleťovou maskou přikrášlené.

Krel
21. 11. 2003
Dát tip
Popis ne báseň...ale být na místě té které je to adresované tak mi je to jedno... jenže nejsem:-)

Elyn
21. 11. 2003
Dát tip
Krel: ani já nejsem..;)

Krel
21. 11. 2003
Dát tip
Elyn: jo fajn..:-) to jsem pak na stejné lodi:-))))

Elyn
21. 11. 2003
Dát tip
a kam plujem?:)

Krel
21. 11. 2003
Dát tip
No to je otázka...bojím se že...:-)

Krel
21. 11. 2003
Dát tip
avi

Elyn
20. 11. 2003
Dát tip
Lancelotte, umíš, myslím, mnohem líp...;) Kolega: máš tam chybku: ladná a oblá, když už..:) Nezlobte mě, pánové...

Kdo umí ten umí....:-)*

Bledulka
20. 11. 2003
Dát tip
Nádherný, chtěla bych, aby to takhle cítil člověk kterého miluji, protože snílky nezměníš.

turandot
20. 11. 2003
Dát tip
...nelíbí se mi když se přehazuje slovosled, aniž je to nutný...Jediný pohled tvůj...no dobře zní to pak prej víc básnicky...proč prostě nenapíšeš Tvůj jediný pohled..význam to přece nezmění a nikoho pak nenapadne řikat něco o klišé... Promiň narazila jsem na tenhle jev dneska ještě v jednom přebásněnym textu, a trochu mě to rozházelo, protože v originále je to můj oblíbenej...a pak na to potkám eště tady...si to neber osobně:-)

Kolega
19. 11. 2003
Dát tip
No, k básni bych to tak vehementně nepřirovnával. Samé JÁ a SVÉHO a KLIŠÉ... :-))) Nezlob se na mě, určitě se najdou lepšejší kritici... :-)))

Lancelott
19. 11. 2003
Dát tip
Nezlobím se...všechny (skoro) názory uznávám...a taky asi změním kategorii... A když už jsem u toho...může mi někdo vysvětlit, co je to ten "MEDAJLÓNEK"??? Kolega: díky za kritiku...

Kolega
19. 11. 2003
Dát tip
MED by byl snad jasný, A - Aneb, jen JLONEK mi vrtá hlavou. Snad zkratka Jak Ladné Oblé Ňadra ElynKy chutná ten med.... :-)) Elyn, nezlobíš se? Ono mi to tak vyšlo! :-))

Lancelott
19. 11. 2003
Dát tip
Myslel jsem si, že to bude něco s Elyn:o)))

Witch
19. 11. 2003
Dát tip
jůů to je miloučký! ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru