Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čert s kosou

22. 11. 2003
1
0
1904
Autor
Perchta

těším se domů

   Po schůzce s B. přejedená zmrzlinou ještě rychle do Delvity koupit něco zdravého pro dceru. U východu z metra pózuje muž čertovského vzezření a předvádí parádní uniformu mladé ženě. Jen tak úkosem pohlédne na mě. Já se dívám se zájmem, opravdu dokonalé, tvář černá, vlasy jako uhel, jen kopítko s oháňkou nejsou vidět.

   Po nákupu jdu zpátky. Čert s kosou mě pouští na jezdící schody před sebe:

"Až po vás, paní."

Poslechla jsem opravdu nerada:

"Ale když upadnete, je po mně." Kosa se leskne a mě jemně mrazí v zádech. "A ani vás nemůžou filmovat."

   Oba se šťastně smějeme, schody jsou krátké, blížíme se k nástupišti a pozorujeme muže s kamerou. 

"Tak jedem na ostro?" ptá se mladičká dívka ze štábu.


Žíně
27. 11. 2003
Dát tip
Čerta se ti zželelo? Jseš sice laskavá duše, ale nevím, zda ti tu lítost bude někdy ochoten oplatit.:-) Třeba nebude mít ani příležitost.:-)

Žíně
26. 11. 2003
Dát tip
Na ostro až na podruhý? Šťastná to žena.:-) Hele, Perchtičko, odkdy má čert právo nosit kosu? To by bylo docela drsný, ne?

Perchta
26. 11. 2003
Dát tip
Hele, mně se to fakt stalo... Asi to tady mám jako psychologickou poradnu.

Žíně
26. 11. 2003
Dát tip
:-))) Psychologická poradna se stovkama písmáckejch terapeutů. Jen abys potom nemusela přejít do poradny psychiatrický.:-))) Jo a až na to, že tu kosu měl čert, se mi ta tvá příhoda líbila, tak ti musim dát tipa. První vlaštovku.:-)

Perchta
26. 11. 2003
Dát tip
třeba sem to napsala, že se mi to nelíbilo a čerta mi bylo líto... dík

Perchta
23. 11. 2003
Dát tip
mně taky to rejža :-))

Kolega
23. 11. 2003
Dát tip
Reklama na eskalátory? :-))

Perchta
23. 11. 2003
Dát tip
jo, nebo na smrt...

Perchta
23. 11. 2003
Dát tip
avi všem, trochu jsem to prodloužila kvůli srozumitelnosti

Kolega
22. 11. 2003
Dát tip
Nějak se mi ztrácí myšlenka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru