Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kokos klan

20. 07. 2000
6
0
6022
Autor
Merle

Tohle dílko nesouvisí ani s neuvěřitelnou Kokosovou Příhodou z Chaty (jó Bagr!), ani neobsahuje žádný skrytý poselství, o kterým by autor věděl. Prostě blbůstka...

Od kokosu ke kokosu, koukáme si do zornic, kokousavě - bez úkosu. Krom kokosů kolem nic. V přímém palmy ko-přenosu děláme tu vopičky. Nakuklíme si z kokosu dvě kulaté kupičky... Pak dáme na dálku - kokosoválku.
mike
20. 11. 2000
Dát tip
Mike : Takovýhle blbůstky od tebe miluju. Merle vytáhne z kapsi kokos a trefí Mika do hlavy (Mike radostí poskočí a vrhne se na další dílo.)

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Kokos klan: ne blbůstka, spíš blbost přímo koko(t)ská...ale no tak, tohle přeci nemáš zapotřebí... hloupý, zbytečně zabírá místo na P. --- >:( m.

Kittie
13. 09. 2000
Dát tip
Tý brďooo :o) Zkokoulels to naprosto bombasticky :o))

Olí
18. 08. 2000
Dát tip
Koordinovaná kohra komplementární ke koexistenci kokolidské komunikace. Koko!

Silvinka
05. 08. 2000
Dát tip
:o)))) Špecialista na blbôstky! :o))))

Merle
31. 07. 2000
Dát tip
arthamir: možný to je, ale já fakt o ničem podobným vědomě nevím

arthamir
28. 07. 2000
Dát tip
ach jo... super říkanka, ale příjde mi, že sem to fakt už někde slyšel (nebo ne?)

Anonym
27. 07. 2000
Dát tip
Sqělý, jedna z nejlepších věcí, kterou jsem od tebe četla ! (I když není věnovaná mně :-) )

zolli
26. 07. 2000
Dát tip
Nejde mi to nejak na kokos.. dosvedcuji, ze Merle je docela normální! :o)

Merle
25. 07. 2000
Dát tip
sonatina: bojím se, že jsem trapně normální castan: téda, udělal si mi radost :-))) ostatním dík...

papouch
24. 07. 2000
Dát tip
kokokodák! krrásný :-)))) pííp

castan
22. 07. 2000
Dát tip
No ale priste bud rafinovanejsi a pouzivej jen spravne tvary, jde to i bez vytvareni novotvaru, ale chce to fakt chvilku osviceni, to uznavam.. :o) Baj baj a nemysli si, porad tu jsem! :o)

Mahoney
21. 07. 2000
Dát tip
jó, takovýhle věcičky já prostě můžů... ráno, v poledne, večír zas... aspoň sedmkráte za den, sper to ďas :-)) hmmm... ještě se naučit počítat, ale to se mě nikdá nemůže povést :-)) (*)

myrinda
21. 07. 2000
Dát tip
:-)))ú

Stevenson
20. 07. 2000
Dát tip
)))))))) no... koko-valky do obalky, pod kokosi pecet.. aby nam to ani z dalky raci nikdo necet..) TIP..)

Stevenson
20. 07. 2000
Dát tip
jsem zapomnel..)

Cid
20. 07. 2000
Dát tip
Hm, ano, souhlasím s kategorií. Přijde docela roztomilé. Teď mi došli i poslední dva verše. Já totiž pořád četl místo "kokosoválku" "kokosováhu" a nějek jsem to nemohl spolknout. Inu, to je tak.

Vio
20. 07. 2000
Dát tip
;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) začal jsem z toho kokokokokoktat

Tynic
20. 07. 2000
Dát tip
:o)))

Proud
20. 07. 2000
Dát tip
Jó blbinky, ty Ti jdou sami od sebe, co Merle.

Miroslawek
20. 07. 2000
Dát tip
Au, kokosem do hlavy, to bolí.

Anonym
20. 07. 2000
Dát tip
Me me me Merle Bubu buhaháá kuku ku ku kurvaTIP :))

Bibša
20. 07. 2000
Dát tip
Kdybys u toho nebyl podepsaný a nevěděla, že jsi schopný prakticky všeho, nevěřila bych, že jsi to psal ty, krásná hra s češtinou a významy. Bibi tleská radostí jako mimi. Líbí!

nicka
20. 07. 2000
Dát tip
vim, že to neni asi to, co jsi tim chtěl vyvolat, ale teď bych si dala kokosovou tyčinku.

nicka
20. 07. 2000
Dát tip
Jé, teď koukám, kdo to napsal... no, ale zůstávám na stejnym.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru