Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SEX

14. 01. 1999
13
0
5704
Autor
AHED
Servi mi šaty Spláchni je do hajzlu Budem se točit nad mísou Rvát se o lásku Servi si šaty Přikrej se nahotou A mokrým sněhem bílých dlaždic Dotknu se tě Holý kůže, přejedu prstem z obličeje na obličej ze rtů na rty z brady na bradu z krku na krk Hučí voda mně v hlavě Obtáčíš mě jako had Neškrť Splynem v jednu touhu Rozeženem mraky Vstaň a servi mi šaty Nebo to udělám sám...
eleja
21. 10. 2005
Dát tip
libi se mi to, docela ostre, ale libi ... *

Petr_Pan
04. 09. 2005
Dát tip
dobrý velice velmi .. ;-)) TIP

AHED
22. 02. 2005
Dát tip
Alystan: Já už skoro nečtu, skoro už ani nepíšu a skoro už ani nežiju...

Notreal
24. 12. 2004
Dát tip
dobrý...*

Milly
15. 09. 2004
Dát tip
to není o lásce.... :-( fakt podle mně ne... a já na tom nevidím nic špatnýho, na touze po sexu.... jen mi přijde, že tohle je ta forma, co žere lásku. Vyvolává ve mně napjetí a přání dělat to jinak... .....zkrátka pocity, takže -t-

aniky
03. 12. 2003
Dát tip
Ať čtu jak čtu jedním slovem DOKONALÉ.

Alakazam
06. 10. 2003
Dát tip
komu připadá hodnocení oplzlosti v právo? kdo je vlastníkme správné odpovědi na to, co je to něha, kterou lze lásku vyjadřovat? nebude to rozhodně vy. hodnotit je cesta, kterou se sex ani cokoliv jiného neubírá. Takže si vlastně trhejte tou nožičkou všichni sexuální profesionálové.

aniky
09. 09. 2002
Dát tip
Lidi to nechápou,ale je to nádherné a plné něhy, nedokážou odhalit to kouzlo, jenž se skrývá v pravdě která je krutá.Ser na ně , ser na všechny a piš, piš všechno co cítíš a jak to vidíš, protože to jediné je to důležité, jsou to krásná slova, jako bych se vracel o 5 let dřív kdy jsem byl na dně a psal, všichni brečeli jak je to hnusné,ale jen málokdo dokázal zhodnotit tu krásu slov.Ser na ty lidičky a když se budou bránit tak pobli jejich identitu a ty slova skrytá pod maskou " normality " jsou to kreténi.Fakt jsi dobrej.

ikarka
30. 06. 2002
Dát tip
*

Annika
30. 06. 2002
Dát tip
Nie je to basen pre jemne damy, ale mrazi to ....mna prijemne, ale to su len pocity, neviem, ci by som to chcela v skutocnosti... davam tip, lebo sa mi to paci :-) t*

Zly
18. 06. 2002
Dát tip
*

pino15
05. 12. 2001
Dát tip
no na tohle jsem asi ještě mladej,ale zase tak hrozný mi to nepřipadá :o)

kafka
07. 11. 2001
Dát tip
chudák Jarka... musela trpět! :)))))) hodně smyslné a zároveň syrové......... jo, jde to dohromady :) ale jsem hrozná, ještě nějakou tu metaforku by to chtělo.... mňam :)) *!

Amadeus
08. 01. 2000
Dát tip
Tančit nad mísou to opravdu nemusím, ale je pravda, že Zarathustra je dobrý tanečník, a takové pokusy tu byly. Myslím, že by to mohla zhudebnit jedna z těch skupin, které já neposlouchám. Nevím co s tímhle materiálem, možná je moc radioaktivní, ale nevím přesně. Zatím konec.

Ramona
15. 12. 1999
Dát tip
Až na ten třetí řádek, si to určitě ještě někdy přečtu .. to jsem tak špatná ? I kdyby tam bylo: přejedu s prstem s prstenem..? Nebudu se ptát Jarky, ale někoho, u koho mám naději, že mě hned neodsoudí. ~ ~ ~

Lalinka
20. 09. 1999
Dát tip
morality?
Basne?
prosim te, vim,, ze sou basne dneska uz jakykoliv, ale ...
zkus tu super vec popsat trochu lip

BlackG
01. 06. 1999
Dát tip
at uz o lasce nebo o sexu, rozhodne je to psane z jineho uhlu, nez se na to divam je asi asi jineho, nez z jakeho o tom pise spousta lidi. bodove hodnoceni so odpustim, vubec nevim, co bych mel dat

Jarka
14. 04. 1999
Dát tip
Trhat nohou si kvůli tobě nebudu, zlato... Piš si klidně o čem chceš a klidně tvým stylem. Pokud vím, máme u nás svobodu projevu. Mně to sice připadá hnusný, ale co se dá dělat.
Ty sex považuješ zřejmě za něco jiného než já a taky žiješ úplně jinde než já a vůbec seš někdo jinej... Jinej život, jiný názory... Klidně piš dál, já to přežiju.
Ale příjemná lyrika to opravdu není.

BODY
11. 03. 1999
Dát tip
...ano, pravda, to je jen o sexu, s milováním to nemá nic společného...:-)

AHED
15. 02. 1999
Dát tip
Ať si Ja rka s prominutím trhne nožičkou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru