Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den po třicítce

30. 11. 2003
1
0
2585
Autor
FRYDA

před pár lety ...........moc se to nezměnilo

ráno – už ?!? to snad,neeee! ach jo, vždyť snad ani neuzvednu peřinu ..…au……….

dopoledne – frrrrrrnkloooo, vždycky, fakt vždycky ……………………………………

poledne – co že?!?!?!? už tu bylo? kdy???……………………………………………….

pozdní večer – jak to ? kde zůstalo odpoledne?………………………………………….

…………..jdu spát, jsem dneska nějaká utahaná. Jo! to je vono! teď si odpočnu ….. Neeeéééé ráno – už ?!? to snad,neeee!


sk8ergirl
25. 12. 2004
Dát tip
no třicet mi rozhodně není, ale občas to cejtím podobně...

sammara
05. 11. 2004
Dát tip
Chápu a to mi není třicet:))))

Arien
24. 05. 2004
Dát tip
ano, čas je relativní proto asi rok a půl mi bylo šestnáct (ještě tři měsíce před a ještě tři měsíce po) a potom už jen dvanáctapůl bože, já nechci, nechci, NECHCI!!! mít osmnáct!!

815_0
10. 01. 2004
Dát tip
Já se těším na třicítku - moc - a - doufám a věřím, že to nebudu mít jako Ty :-) Zajímavé dílko :-)

papouch
01. 12. 2003
Dát tip
počkej, až ti bude 45...... :-)))

Elyn
30. 11. 2003
Dát tip
nestraš, proboha:) Mám se bát třicítky?:)

Tohle asi na věku moc nezáleží.

Dash_707
30. 11. 2003
Dát tip
Opět jeden z důkazů relativity času :o)

Margaret
30. 11. 2003
Dát tip
blbůstka..nemalá:) a třicítka ještě daleko..naštěstí hůů a já už jsem přišla na to jak se vyhnout narozeninám.. zítra bude jednatřicátýho listopadu!:)

FRYDA
30. 11. 2003
Dát tip
Elyn: není třeba se bát stejně tomu neutečeš jinak než programovým nuděním se a to zas za to nestojí (Kryl je mou velkou láskou platonickou - ten vzteklej mrňous má můj obdiv - navždycky) navzdory_čtenářům:to bude pravda, ke mě to došlo po třicítce asi jsem se začala cítit blíž k hrobu Dash_707:jo o vnímání času bylo už napsáno knih a básní atd

Andulka
30. 11. 2003
Dát tip
..:-))))))))))*... den leti jako blazen, ja mam zase pocit, ze jsou jenom vikendy,pondelky a patky..:-))))))

Andulka
30. 11. 2003
Dát tip
koukam, ze je to prvni dilko na Pismaku, tak te tu srdecne vitam...a budu se tesit na dalsi..:-)

Kolega
30. 11. 2003
Dát tip
Koukám na hodinky a je červen, otočím se a mám už po dovolené v Bílých Karpatech v srpnu. Dívám se po druhé na hodinky a už bijí prosinec. Tak co říkáš? Nemám to větší blázinec? :-)

katugiro
30. 11. 2003
Dát tip
někdy tak...

FRYDA
30. 11. 2003
Dát tip
Andulko..dík. Jsem spíš čtenář než autor. A číst na písmákovi mě moc baví. I sepsání kritiky je někdy oříšek. Cannisha: já nemám nervy ze zvyšujícího se počtu let na planetě Zemi (o to víc mám zážitků, některý si prožívám zas a znova a znova abych si je lépe zapamatovala), život není o věku, já tohle napsala po třicítce, protože to bylo období co tě nutí provést trochu nějakou bilanci, a mě tehdy zrovna došlo jak se mi ten čas pořád zrychluje. A kdž jsem se rozhodla přidat do písmáka tak tohle bylo na vrchu v kategorii mých blbinek.

FRYDA
30. 11. 2003
Dát tip
kolego: máš, když vidím, že je někdo lepší tak to uznám

Kolega
30. 11. 2003
Dát tip
Lepší samozřejmě jsem, to je jasné, ovšem hned po tobě.:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru