Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zase o vodě

30. 11. 2003
0
0
1736
Autor
Seljuk

zase o vodě 

jsem měděný hrnek, co zdá se mu o křišťálu

jsem uprostřed bílého sálu

a ještě dlouho budu

 

příliš mnoho „promiň“ a dobré vůle po málu

i když neznám zemí králů

už nikam nepůjdu

 

berle už nestačí halit vzpomínky na křídla

písmena prořídla

na listech z vyhnanství

 

usnout tak s černým kafem v hrnku horkého vřídla

a potom, až by vystydla

smířit se s bolestí


Seljuk
14. 12. 2003
Dát tip
Miroslawek : Šmudlo? To je ten nejmladší ze Sněhurčiných trpaslí´ků? Jo toho jsem mel nejradsi... Tk já se budu teda pokoušet trefovat se, i když do sebe sama...no nevím... Ale dík za vše, ted mě nenapadá žádná pohádková postavička na oslovení...

Miroslawek
08. 12. 2003
Dát tip
to není o upřímnosti... to je o nalezení, trefení se do sebe samého... až to budeš vědět sám, kde to je, bude dobře... do té doby... hledej Šmudlo... on to za tebe nikdo neudělá... asi v tom je ten vtip ;o)

Seljuk
07. 12. 2003
Dát tip
Miroslawek: Hmm hmm, a kde že jsem podle tebe nejupřímnější, já to nějak sám nevím... Ale dík za dlouhou připomínku...

Miroslawek
04. 12. 2003
Dát tip
poplatné předsevzetí svázanosti, která více svazuje myšlenku nežli slova, jazyk trpí obvyklou "neobvyklostí omšelých slovních rekvizit", patrně v představě nutnou k dosažení patřičné poetičnosti a vznešenosti textu... přesto se v tom dokázalo nezaniknout pár zrnek, jež dávají tušit jisté možnosti... možná právě tam, kde jsi sám sebou a text je ve výrazu nejobyčejnější... tam lze vidět ty správné a původní fantazijní spojení či zkratky... na jejichž podobně uchopeném vyjádření bych být tebou pracoval.

3/5 taky si říkám..

Kolega
30. 11. 2003
Dát tip
Něco tomu chybí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru