Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsme pomalejší?

01. 12. 2003
0
0
10553
Autor
Danny

Zdá se mi to nebo ne - Písmák mi připadá nějak pomalejší než býval - doba mezi kliknutím na dílo a jeho zobrazení roste nad meze ještě nedávno nevídané. Jsem na hodně rychlém připojení ve škole, proto jsem zvyklý že se vše natáhne hned... tady mudruju co za to může - více uživatelů? jiný HW/SW na serveru? malí zelení mužíčci?
Co myslíte Vy?
Lancelott
07. 12. 2003
Dát tip
U mě se to spíš řídí počtem přítomných uživatelů...takhle po půlnoci jede v pododičce, ale večer, když je přítomno dalších padesát lidí...nemám šanci...docházím...čekám na pozdější hodinu...

Toxman
04. 12. 2003
Dát tip
No hlavně, že se ta sabotáž objevila a potlačila hned v zárodku ! Co ? Někdo tu řekl sabotáž ? Ou !? Přesnější by asi bylo říct spiknutí techniky ! ;-))

Seregil
04. 12. 2003
Dát tip
Taky mi to nějak haprovalo.... včera.... dnes jest to celkem v poho..

Danny
04. 12. 2003
Dát tip
už je to fajn. díky, Lyryku :)

Woland
03. 12. 2003
Dát tip
Mne to jede v pohode...

ch_34
03. 12. 2003
Dát tip
Mé poděkování Lyrykovi.

Rowenna
03. 12. 2003
Dát tip
Taky, taky, už to frčí. :-)

v pořádku...:)

No, je to línější.....

Albireo
03. 12. 2003
Dát tip
Dnes je to výrazně rychlejší - a to je přihlášených 54 lidí. Pravda, včera, když to bylo naprosto neúnosné, byla zátěž kolem 80. A Zprávy už mi také fungují, dík.

Yossarian
03. 12. 2003
Dát tip
popravdě Lyryku, tuhle jsem po tobě v jedné diskusi vyjel vlastně jen proto, že se i u mě začaly projevovat abstinenční příznaky, tož tak :)

Morney
03. 12. 2003
Dát tip
Vypadá to skutečně líp. Radujme se... !! :)) Díky Lyryku.

clovrdik
02. 12. 2003
Dát tip
je to šíííleně pomalý a když se chci podívat na zprávy, ukáže se mi "Not Found The requested URL /vypzprav.php3 was not found on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.27 Server at www.pismak.cz Port 80" vám zprávy jdou ??

Toxman
02. 12. 2003
Dát tip
Měl by se kontaktovat správce ! Po tom včerejším pádu Písmáka (s tou veselou hláškou: "Kdo nepadá s Písmáken, není náš !") se skutečně zdá, že leccos není jak bývalo. Ping je celkem v pohodně (rozuměj na mé lince nikoliv neobvyklý cca 200 ms 2.12.2003: 7:34, podobně jako Seznam, který pěkně frčí - téměř jako vždy). Hádal bych to na VELIKÉ problémy se SW. Určitě by tomu prospěl restart a kdoví co všechno ještě... ;o)) P.S.: Jo a možná to spíš měla být upoutávka, jinak si toho asi nikdo z vedení pořádně nevšimne :o))

DarkMind
02. 12. 2003
Dát tip
Tento problém je rozhodne neprehliadnuteľný, takže dúfam že správcovi neunikne. Zatiaľ nám neostáva iné ako čakať.

Lyryk
02. 12. 2003
Dát tip
Já o problému vím a od včerejška ho řeším, mějte prosím strpení, všechno se napraví. Každopádně zpomalení není na straně uživatelů serveru. Zprávy prozatím nefungují, protože byla poškozena tabulka se zprávami, právě to je zřejmě zdrojem problémů.

Lyryk
02. 12. 2003
Dát tip
Já o problému vím a od včerejška ho řeším, mějte prosím strpení, všechno se napraví. Každopádně zpomalení není na straně uživatelů serveru. Zprávy prozatím nefungují, protože byla poškozena tabulka se zprávami, právě to je zřejmě zdrojem problémů.

Dero
02. 12. 2003
Dát tip
Díky, Lyryku, doufám, že bude brzo všechno v pořádku ... :) Začínám trpět abstinenčními příznaky, neboť při této rychlosti si tady nic nepřečtu. :) Už jen napsání a odeslání této zprávy mi asi zabere více než čtvrt hodiny.

Rowenna
02. 12. 2003
Dát tip
No, hlavně že se to řeší. Od rána je to první dílko, na které jsem se dostala. :-)

Rowenna
02. 12. 2003
Dát tip
uff, to je dřina se tímhle prokousávat. Obdivuji lidi, co tak trpělivě visí na liště - co tam dělají? spí? když se nic jiného vlastně dělat nedá. :-)

Cavalera
01. 12. 2003
Dát tip
uživatelů přece tolik naráz není ... je to v železe .. ostatatně je to ten samý důvod proč to furt padá .. pokud se nemýlím ..

Notreal
01. 12. 2003
Dát tip
no a mně k tomu všemu nejedou osobní zprávy...:o(((

Dero
01. 12. 2003
Dát tip
To mimo jiné také ne ... nu což? Co zmůžeme? ;)

Morney
01. 12. 2003
Dát tip
Naprosto souhlasím s ostatními. Kolikrát otráveně odcházím, aniž bych si cokoli přečetla, protože mi jaksi chybí trpělivost donekonečna čekat a čekat, až se mi požadovaná stránka načte :(( Ale někdy je to celkem v poho. No nezbývá než doufat, že se to někdy spraví.

Dero
01. 12. 2003
Dát tip
Nevím, co za to může, ale na mém kabelovém připojení (64kbit/s) se to táhne opravdu až velmi neúnosně. Rozdíl mezi klikem na dílo a jeho načtením se pohybuje v řádech desítek sekund, to je docela alarmující. Viděl bych to nejspíše na zásah do samotného serveru, protože jsem zažil doby, kdy to bylo třeba i přes osmdesát lidí v jednu chvíli a s rychlostí nebylo nejmenších problémů. Možné je také to, že databázový systém na serveru není nějakým způsobem přizpůsoben takovým objemům dat. Nebo prostě dochází místo v diskovém poli. ;) No nic, doufám, že se to brzy zlepší. ;)

per_zay
01. 12. 2003
Dát tip
hmmm ....... dnes fakt výrazně pomalejší...

katugiro
01. 12. 2003
Dát tip
osobně netuším příčinu ale vadí mi též

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru