Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smrt

21. 07. 2000
3
0
5198
Autor
alina

Tak daleko je ke smrti

tak často je nám úzko z umírání

tak vzdáleni jsme časem od věčnosti t

ak smrtce z orloje jsme na dosah


Arien
07. 02. 2004
Dát tip
_JiKo_: ale poznáš, co smrt tvých blízkých? Ta je mnohem horší než tvoje samotná smrt!

Dero
07. 10. 2003
Dát tip
Ne, smrt máme v každém okamžiku na dosah ...

Kittie
17. 02. 2003
Dát tip
... ke smrti je zatraceně blízko ..

Kašika
06. 06. 2001
Dát tip
Nicka: Závidím Ti tu nevědomost ( bez ironie, opravdu bych radši vymazala, co jsem viděla a zažila kolem umírání a smrti - nejen svých blízkých, ale taky několikaletá praxe na patologii ).
alina: A Tobě dávám TIP, mluvíš mi z duše!!!

Rastin
09. 09. 2000
Dát tip
Tak jako mnoho jiných se smrti nebojím. Ale bojím se těch chvil, když se objeví ta mrazivá "smrtka z orloje". Člověk takový chvíle může zažít za život i několik. Až příliš dobře si vzpomínám, jak mě v práci přepadli chlápci s bouchačkama a chtěli po mně tržbu. V momentě, když jsem ležel břichem na zemi a uslyšel jsem výstřel - to se pak dějou v hlavě věci. A taky se objeví hroznej strach. Spíš strach o to, koho tu na zemi po sobě zanecháš, než strach o sebe. Ale objeví se, aspoň u mně tomu tak bylo... Přežil jsem, díky Pane.

Rastin
09. 09. 2000
Dát tip
Ještě něco, Alino, TIP.

Ašer
27. 07. 2000
Dát tip
Člověk sice píše verše aby se odhalil, ale ne jenom aby se odhalil a toho tam zatraceně postrádám. Ašer

nicka
25. 07. 2000
Dát tip
fujtajbl... na efekt a nepravdivý

alina
25. 07. 2000
Dát tip
No tak!!! Nicko, ty jsi rozený optimista. V období, kdy jsem to psala to bylo tak živé a bolavé, že jsem měla pocit, že tu kmotřičku s kosou téměř hmatatelně cítím, jak chodí naši domácností. Mimochodem, kde vidíš ten efekt?!

Katerina
23. 07. 2000
Dát tip
'smrti se nebojim, smrt neni zla...' Jsem jenom zvedava, co potom :-)) To bude urcite stat za to. (Doporucuji 'Svetlo na druhem brehu' od R.A.Moody)

alina
23. 07. 2000
Dát tip
Když se clovek setka poprve v živote se smrti je zasažen v hloubi sveho nitra. Vydesen, otresen, vyrvan ze sebe sam. Postupem casu, jak prvni bolest otupi, ziska pocit, že už vi, ci tuši,... a priste nebude již tak zasažen. Ale je to omyl. Ani vira, ani cokoliv jineho nikdy nepomuže cloveku od bolesti, kterou si musi tak jako tak projit pokažde, když se setka se smrti. Ale ve viře je nadeje, že to neni bezesmzslne.

JiKo
23. 07. 2000
Dát tip
Nač se bát smrti? Já se jí nebojím, vždyť co budu živ ji nepoznám ...

wennddy
21. 07. 2000
Dát tip
jak se říká, smrt si nevybírá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru