Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třikrát o tajných

03. 12. 2003
12
0
6825
Autor
Kandelabr

taková mírná mimoidnůstka :)

Vysochal pomník a šestkrát si plivl do dlaní. Rozhlídl se kolem a když zjistil, že ho pozorují jen dvě vycpané kafky, reprodukovaný tygr od Rousseaua a hromádka kočičích hlav v rohu, rychle přitesal pomníku ještě jednu hlavu. Konspirátor.

Jenže tajní byli všude.

Zrovna když poodstupoval, aby si své dílo prohlédl, vynořili se odnikud, což byla jejich specialita a chladnokrevně nastavili couvajícímu umělci nohu.

Upadl třikrát.

Nejprve na zem, poté do mdlob a nakonec do kómatu.

V nemocnici leží dodnes. Občas ho některé jeho sochy přijdou navštívit a donesou mu bonbonieru.

Višňovou.

 

V tramvaji visel za ucho. Vedle něj visela fešná kůstka, ověnčená zlatem a kabelama. Mlsně po ní pokukoval a přemýšlel jestli jí má šáhnout na zadek nebo si cvaknout lístek. Učinil to první.

A ta ženská ho hned sbalila.

Byla totiž tajná.

Už spolu mají tři děti.

 

Na jaře je moc hezky. Lidi odhazujou zábrany a svršky, čichají ke klubajícím se sněženkám, lepí se na sebe, cicmají se a všichni jsou rádi, že přežili zimu. Kromě těch , kteří ji nepřežili.

I tajní tají a převlékají kabáty. Zavírají se doma, utěsňují dveře a zatahují závěsy a pak ve tmě dělají, že nejsou tajní.

Tajně, aby je nikdo neviděl.

Ale tajní mají oči všude.


katugiro
19. 12. 2003
Dát tip
chá :) * dnes v noci půjdu v kostýmu tajného podrážet dědečkům hole

Gekon
09. 12. 2003
Dát tip
tak trosku mi to neprimo mluvi ze srdce. Trust no one, silence is golden so keep your mouth shut *

maia
08. 12. 2003
Dát tip
* zaujimave.

Witch
07. 12. 2003
Dát tip
****

Nicollette
06. 12. 2003
Dát tip
klasická povídka to neni, ale tyhle věci ( a jim podobné sou moc fajn)..... je vidět, že už máš něco sepsáno :-) ***

dobrý :-) °°°°°°

Kodynie
04. 12. 2003
Dát tip
Příjemné miniaturní blbůstky, na prosvětlení všedního dne akorát. Děkuji.

alina
04. 12. 2003
Dát tip
nááááááááááááááááááááááááááááááááááááááádheraa ;))) Takovýhodlenc Kandelábra já mylujůůů! ;))

alina
04. 12. 2003
Dát tip
PS: proč zrovna ty tajný ti vlezli do hlavinky? PS*: "..Občas ho některé jeho sochy přijdou navštívit a donesou mu bonbonieru. Višňovou."... -best of!!!! ;)

Plopez
04. 12. 2003
Dát tip
That you are paranoid doesn t mean someone isn t after you.*

pozorovatel
04. 12. 2003
Dát tip
Ta část v tramvaji se mi zdá slabší. Nejlepší z těch tří je asi ta první a to hlavně její konec. Ten se opravdu povedl. Těším se na další.

fungus2
03. 12. 2003
Dát tip
Hezká blbůstka o))) TIP

Ta povídka je nějaká ... tajná! ;o) Opravdu mimoidnůstka - skvělá kategorie.

StvN
03. 12. 2003
Dát tip
Závěr je fajn.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru